Hoeveel? Als het genoeg zijn, hoef ik die envelop niet meer te zoeken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:55 schreef Honeymoon het volgende:
ik zal aan mijn tante vragen of ze ergens zegeltjes kan regelen, ze werkt bij de ah en krijgt van alle vrienden enzo zegeltjes p
oi, als ik het goed lees kan jij zoveel zegeltjes krijgen als je wil?quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:55 schreef Honeymoon het volgende:
ik zal aan mijn tante vragen of ze ergens zegeltjes kan regelen, ze werkt bij de ah en krijgt van alle vrienden enzo zegeltjes p
Ik wil best nog wel de opscheplepels hoor Lienquote:Op donderdag 28 januari 2016 16:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoeveel? Als het genoeg zijn, hoef ik die envelop niet meer te zoeken.
Ik heb niet gezegd dat ik zoveel kan krijgen als ik wilquote:Op donderdag 28 januari 2016 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
oi, als ik het goed lees kan jij zoveel zegeltjes krijgen als je wil?![]()
Doe mij dan nog maar een besteksetje, 6 is een mooier getal dan 5, ja
als dat waar is natuurlijk wat je zegt![]()
Hoef ik me niet schuldig te voelen ook
Nee, dat snap ik hoorquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:26 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik zoveel kan krijgen als ik wilik kan wel proberen om zo veel mogelijk te krijgen , maar het is niet alsof ik een oneindige stroom bestekzegeltjes uit mn mouw schud haha
Neh... ga ik niet doen hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:32 schreef raulbouli het volgende:
Boodschapjes doen, zegeltjes krijgen bij de kassa en daarna stiekem naar de servicebalie lopen en zeggen dat je geen zegeltjes heb gekregen![]()
![]()
![]()
Soms krijg je de zegeltjes van iemand die daarvoor boodschappen heeft gedaan, maar ze niet wilde.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... ga ik niet doen hoorik zou me doodschamen en dat zien ze dan
![]()
Ik spaar gewoon verder, vanmorgen voor 40 euro boodschappen en 9 zegeltjes
gekregen, waarom zoveel weet ik niet, misschien gaan ze meer uitdelen omdat ze
ook niet met de spullen willen blijven zitten ofzo? Maar in elk geval weer 9 erbij
Oh, maar als je ze van iemand krijgt is dat toch niet ergquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:52 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Soms krijg je de zegeltjes van iemand die daarvoor boodschappen heeft gedaan, maar ze niet wilde.
Ik heb al 9 boekjes vol
De envelop ligt inmiddels klaar, met adres en postzegel erop. Zo ga ik het niet snel vergeten!quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil best nog wel de opscheplepels hoor Lien![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:58 schreef FANN het volgende:
Zoals beloofd!
Ik had ineens 3 volle spaarkaarten, dus ik heb nu mijn verzameling uitgebreid
naar 5 stuks bestek én die mooie snijplank !
[ afbeelding ]
De Snijplank noem ik mijn ''sibella plank'' want sibella zoveel zegeltjes gestuurd dat
het bijna een volle kaart was![]()
Ik heb ook nog een kaart met 14 zegeltjes erop, dus ik spaar gewoon door![]()
De opscheplepels steken nu ook een beetje sjofel af zie ik op de foto![]()
[ afbeelding ]
Maar tot nu toe, iedereen die al had gestuurd, dank, dank dank![]()
![]()
Alvast dank Lien!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De envelop ligt inmiddels klaar, met adres en postzegel erop. Zo ga ik het niet snel vergeten!
Ja, ja, die plank is naar jou vernoemd hoorquote:
Sowieso 4 setjes bestek, opscheplepels, scharen, kleine vorkjes, kinderbestek En misschien de snijplank of een mesquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:57 schreef FANN het volgende:
[..]
9 boekjes vol?Wat ga je allemaal nemen?
![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:57 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Sowieso 4 setjes bestek, opscheplepels, scharen, kleine vorkjes, kinderbestek En misschien de snijplank of een mesWeet het nog niet zo goed
Ik doe normaal mijn boodschappen ook niet bij AH Piet en ik heb de zegeltjes voornamelijk gekregenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik doe mijn schappen niet bij AH, met het geld dat ik bespaar koop je gewoon prachtige messen, wat zeg ik, een hele designkeuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |