Knap!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die dingen gebruik ik allemaal nietnet zo min als Ariël trouwens. Maar ik heb alles wat ik wilde hebben al bij elkaar gespaard
Met hulp van vrienden hoor. En met hulp van een caissière die ons (per ongeluk?) dubbele zegels gaf, 41 ipv 21quote:
Dat is zeker mazzelquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Met hulp van vrienden hoor. En met hulp van een caissière die ons (per ongeluk?) dubbele zegels gaf, 41 ipv 21. Was tijdens de hamsterweken, normaal hebben we er nóóit zoveel gelukkig
Ik heb ook wel tactisch ingekocht, met name tijdens die hamsterweken. Maar nu dus wel m'n messenblok met inhoudquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is zeker mazzel![]()
Ik heb alles wat ik nu heb met de mensen van Fok hier en familie bij elkaar gespaard,
zonder hulp was ik niet ver gekomen
Zo!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb ook wel tactisch ingekocht, met name tijdens die hamsterweken. Maar nu dus wel m'n messenblok met inhoud
Plaatje ter illustratie:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:38 schreef Stompzinnig het volgende:
NWS / Albert Heijn-messen voor sommigen te scherp
Sommige mensen...
Mijn bijbetalingen deed ik met Perla-zegeltjesquote:Op maandag 8 februari 2016 21:32 schreef Spanky78 het volgende:
Maarehm, wat heeft die verzamelwoede inmiddels gekost? Koop je daarvoor niet ook gewoon en goede bestekset?
Tot nu toe wel! En al m'n vingers zitten er nog aanquote:Op maandag 8 februari 2016 21:54 schreef Spanky78 het volgende:
Nouja, zolang je er maar plezier van hebt
Ik heb de meeste zegeltjes van familie en van de fokkers in dit topic gekregenquote:Op maandag 8 februari 2016 21:32 schreef Spanky78 het volgende:
Maarehm, wat heeft die verzamelwoede inmiddels gekost? Koop je daarvoor niet ook gewoon en goede bestekset?
Moet je niet bijbetalen?quote:Op maandag 8 februari 2016 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb de meeste zegeltjes van familie en van de fokkers in dit topic gekregen
Haha, right. Dat bestek geloof ik nog, maar de messen nouja, dat kan bijna niet echt goed zijn. Maar misschien heb ik het mis.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, dat wel natuurlijkmaar voor dat geld heb je niet zulk mooi bestek of zulke
goeie messen
er is al een topic over dat ze zelfs té scherp zijnquote:Op maandag 8 februari 2016 22:28 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Haha, right. Dat bestek geloof ik nog, maar de messen nouja, dat kan bijna niet echt goed zijn. Maar misschien heb ik het mis.
Nah, een blik is ook scherp, het gaat erom dat het scherp blijft.... Elk mes is scherp te krijgen, de kwaliteit bepaalt hoe lang het scherp blijft. (ok, echt slechte messen krijg je helemaal niet scherp_quote:Op maandag 8 februari 2016 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
er is al een topic over dat ze zelfs té scherp zijndus dan zal het wel goed zijn denk ik
Nou ja dát weet ik dus niet hoor...quote:Op maandag 8 februari 2016 22:31 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nah, een blik is ook scherp, het gaat erom dat het scherp blijft.... Elk mes is scherp te krijgen, de kwaliteit bepaalt hoe lang het scherp blijft. (ok, echt slechte messen krijg je helemaal niet scherp_
Jaquote:Op maandag 8 februari 2016 22:35 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Geniet maar gewoon van je bestekjes. En niet snijden aan je koksmes
Ik heb een Wüsthof koksmes en daar is het niet mee te vergelijken. Maar voor 5 euro ben ik wel onder de indruk van deze messen, het is zeker geen rommelquote:Op maandag 8 februari 2016 22:28 schreef Spanky78 het volgende:
Haha, right. Dat bestek geloof ik nog, maar de messen nouja, dat kan bijna niet echt goed zijn. Maar misschien heb ik het mis.
ah...quote:Op maandag 8 februari 2016 22:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een Wüsthof koksmes en daar is het niet mee te vergelijken. Maar voor 5 euro ben ik wel onder de indruk van deze messen, het is zeker geen rommel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |