3 zegeltjes nog maarquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:15 schreef Mickeys het volgende:
Goed gedaan FANN.... ik ben er bijna... nog 47 zegels voor mijn zesde kaart... ga ik niehalennie
Ow joh... komt goed.... Anders koop ik via marktplaats over een tijdje wel het bestek van iemand die dacht er nu dik mee te kunnen scoren. (staan ook nog aardig wat glazen van vorig jaar nl op )quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:19 schreef FANN het volgende:
[..]
3 zegeltjes nog maarer is hier vast wel iemand die dat nog heeft, misschien, maar zelfscanner
is er ook nogik weet pas laat of ik nog over heb, maar dan kan ik je er wel 3 sturen,
alleen mijn oudste zus en broer gaan wachten tot het allerlaatste moment met sturen, dus ik
weet niet of dat dan nog op tijd is
Bij 2 Honig pakjes een extra zegel, dus met 94 pakjes kom je er sowieso.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:15 schreef Mickeys het volgende:
Goed gedaan FANN.... ik ben er bijna... nog 47 zegels voor mijn zesde kaart... ga ik niehalennie
ow... ik las in de gauwigheid dat ze nog maar 3 zegels nodig hadquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij 2 Honig pakjes een extra zegel, dus met 94 pakjes kom je er sowieso.
Dan kan je nog beter een volle kaart kopen, anders zit je straks met verzendkosten!!!quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow joh... komt goed.... Anders koop ik via marktplaats over een tijdje wel het bestek van iemand die dacht er nu dik mee te kunnen scoren. (staan ook nog aardig wat glazen van vorig jaar nl op )
Er mist nog niks?quote:Op donderdag 4 februari 2016 07:06 schreef FANN het volgende:
Ik keek zojuist in mijn besteklade en ik ben nog steeds blij
De dessertlepeltjes, maar als het goed is kreeg ik nog van sibella en dan kan ik die ook gaan halenquote:
Ik ga voor de messen en het blok. En de plank misschien. Zit op 3 messen nu.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:59 schreef FANN het volgende:
[..]
De dessertlepeltjes, maar als het goed is kreeg ik nog van sibella en dan kan ik die ook gaan halen![]()
Voor de rest zie ik wel wat er nog komt van her en der![]()
en jij?
Hoever ben je al?
oe... ja die zijn zijn érg mooiquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:50 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik ga voor de messen en het blok. En de plank misschien. Zit op 3 messen nu.
Shit! Postzegels vergeten te halen!quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:59 schreef FANN het volgende:
[..]
De dessertlepeltjes, maar als het goed is kreeg ik nog van sibella en dan kan ik die ook gaan halen![]()
Voor de rest zie ik wel wat er nog komt van her en der![]()
en jij?
Hoever ben je al?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:47 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Shit! Postzegels vergeten te halen!
Tot wanneer loopt de actie /lui
Is dat de laatste dag dat je ze kan krijgen of kan kopen?quote:
Dat is de laatste dag dat we ze in kunnen leveren, daarna is het overquote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:21 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Is dat de laatste dag dat je ze kan krijgen of kan kopen?
Ik krijg maandag ook nog boodschappen binnen!
ow........... dan ben dat geweest van die envelop met die mysterieuze code!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:38 schreef Honeymoon het volgende:
heb je ze al? ik heb er volgens mij 18 opgestuurd
Ik zie het net op de kaart staan in kleine lettertjes, had ik niet gezienquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Inleveren kan nog t/m 21 februari.
Dat geeft niet ik ben genoeg verwend, ik krijg alleen nog de zegels van sibellaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:42 schreef kevin_ het volgende:
Sorry om deze thread te kapen FANN, maar ik zoek ook nog bestekzegels van de AH. Ik kom alleen never nooit niet aan alle zegels, dus alle hulp is welkom!
Aansluiten in de rijquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:42 schreef kevin_ het volgende:
Sorry om deze thread te kapen FANN, maar ik zoek ook nog bestekzegels van de AH. Ik kom alleen never nooit niet aan alle zegels, dus alle hulp is welkom!
Morgen krijg je nog extra zegeltjes bij de Senseo koffie en de Honig artikelen, soepen enquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Er zijn mensen met een shitload aan wasmiddel in huis straks
Die dingen gebruik ik allemaal nietquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Morgen krijg je nog extra zegeltjes bij de Senseo koffie en de Honig artikelen, soepen en
sauzen en de Vezelrijke Spaghetti, daar neem ik wel wat van mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |