SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Even aan Danny vragen of ELF open magquote:
Danny is heel positief dit jaar, zal vast wel mogenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Even aan Danny vragen of ELF open mag
Ok, doe me dan maar 12 (of meer) graden met zonquote:
Krijg je dan zoiets?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Jaja dames en heren, het is mogelijk, het sneeuwt in Leiden. En niet zo'n klein beetje ook
Blijft gelukkig niet liggen, anders kom ik niet thuis
Groeten vanaf de A2quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Krijg je dan zoiets?
Mittelberg:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Krijg je dan zoiets?
Mittelberg:
[ afbeelding ]
Zondag 30cm sneeuwquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:27 schreef Dven het volgende:
laatste run van hier. Er is geen ontkomen meer aan
[ afbeelding ]
Zijn dat dan voor maffe lijntjes?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:27 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
In de waarschuwing afgegeven door het meteorologische instituut noemen ze voor de stad 60-80 centimeter.quote:
Hartslag van de winter.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:30 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Zijn dat dan voor maffe lijntjes?
Urkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:38 schreef Dven het volgende:
Sneeuwkaartje hier. Mijn omgeving geeft een 80 cm aan. Lokaal tot meer dan een meter.
[ afbeelding ]
Wat?quote:
Zo jaloers, zou wat dat betreft echt zo graag niet in NL willen wonenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:38 schreef Dven het volgende:
Sneeuwkaartje hier. Mijn omgeving geeft een 80 cm aan. Lokaal tot meer dan een meter.
[ afbeelding ]
Ik dacht heel even dat het hier om Nederland ging. Jammer weer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:27 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Ok redenen om HIER sneeuw te willen:quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:50 schreef dick_laurent het volgende:
Al die poeperds die zo graag sneeuw willen![]()
Stap in de auto/trein en ga naar de ardennen dan, zo ver is dat niet. Als je 't écht zo graag wil heb je dat ervoor over...anders ben je gewoon een teletekst sneeuw supporter
Het is net onweer in de zomer. Eenmaal de grens over kakt het harder in dan een junk na 3 dagen doorhalen op speed.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:13 schreef Fred0w het volgende:
Typisch weer, temperatuur duikt richting nul en de buienactiviteit neemt af.
twitter:StormchaserNL twitterde op vrijdag 15-01-2016 om 20:31:28Breaking! Oper ECMWF berekent morgenochtend een echte #polarlow, met over Oost-NL wel 4-8 cm #sneeuw. Interessant! https://t.co/F9Bps652EF reageer retweet
Waarom hit ik nu wel de jackpot en wat onweer betreft nooit.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:37 schreef aloa het volgende:
Volgens EC krijgen we hier een sneeuwdump(je)
[ afbeelding ]twitter:StormchaserNL twitterde op vrijdag 15-01-2016 om 20:31:28Breaking! Oper ECMWF berekent morgenochtend een echte #polarlow, met over Oost-NL wel 4-8 cm #sneeuw. Interessant! https://t.co/F9Bps652EF reageer retweet
Wees blij, dit had ik toen het hier in het noorden zo'n bende was met ijzel troepquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:45 schreef roislecxe het volgende:
Had net heel lichtjes aangevroren ruiten. Weet niet wat me overkomt
Wow, heftig ja!! bijna net zo erg als deze:quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Wees blij, dit had ik toen het hier in het noorden zo'n bende was met ijzel troep
[ afbeelding ]
Scheelt niet veel inderdaad. Krabben had trouwens geen zin, enige wat hielp was kachel op standje hoogquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wow, heftig ja!! bijna net zo erg als deze:
[ afbeelding ]
Lijkt idd op een Polar low. Ding was al eerder te zien i.d. kaarten. Klein, maar kan zeer venijnig zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:19 schreef marcel-o het volgende:
Ding is al te zien geloof k.. als je de sat beelden bekijkt,
[ afbeelding ]
beetje klein..
maar van boven af zie je wat naar beneden komen draaien
wel irrie dat ze buienradar.mobi hebben aangepast.. kan geen goeie gifjes meer vinden![]()
Oosten toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:59 schreef Infection het volgende:
Eindelijk sneeuw? Toch vreemd hoe snel het weer verandert. Vanochtend/vanmiddag nog niets in de kaarten, nu krijgen we opeens een sneeuwbui over het hele land?
Ik ben die regen hier nu wel zatquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:04 schreef Infection het volgende:
[..]
KNMI geeft code geel voor het hele land in ieder geval.
Regen heb ik de laatste dagen/weken wel genoeg van gezien.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:06 schreef roislecxe het volgende:
Laat t maar mooi regenen. Morgen gewoon werken, dus ik hoef geen sneeuw.
Ik ook, maar het is beter dan sneeuwquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Regen heb ik de laatste dagen/weken wel genoeg van gezien.
Regen is leuk in de zomer, maar in de winter graag sneeuwquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is beter dan sneeuw
Regen is leuk in de zomerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Regen is leuk in de zomer, maar in de winter graag sneeuw
Ik moest daarstraks alquote:
Écht onweer wel. Vervelende langsschuivers met 2 flitsen en een beetje gerommel in de verte. Vorig jaar 1x goed onweer gehad als ik de reacties mocht geloven. Toen was ik op vakantiequote:
Echt vet onweer heb je hier niet vaak in Nederland.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Écht onweer wel. Vervelende langsschuivers met 2 flitsen en een beetje gerommel in de verte. Vorig jaar 1x goed onweer gehad als ik de reacties mocht geloven. Toen was ik op vakantie![]()
Dit zomerseizoen worden de zuidelijke schilden uitgezet hoorde ik
Meer van Geneve, tig jaar geleden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wow, heftig ja!! bijna net zo erg als deze:
[ afbeelding ]
Voor welke regio geldt dit?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:27 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Hier in het noorden hebben we vorige week ook al meer dan genoeg sneeuw en ijzel gehad.:(quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:17 schreef tralalala het volgende:
Tyf op met sneeuw, hebben we al zat van gehad de afgelopen jaren in midden-Nederland.
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:17 schreef tralalala het volgende:
Tyf op met sneeuw, hebben we al zat van gehad de afgelopen jaren in midden-Nederland.
Code geel geldt voor het hele land behalve Zeeland en de waddeneilanden, heb jij even geluk.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Er wordt morgen geen sneeuw verwacht omgeving Zeeland/Middelburg toch? Heb een ritje vanuit Den Haag staan
Ik heb hetquote:
Screen-shotquote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Code geel geldt voor het hele land behalve Zeeland en de waddeneilanden, heb jij even geluk.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 06:45 schreef marcel-o het volgende:
Overigens
Alle neerslag van de kaart af
En 'n week koud![]()
Het is opgewarmd vannacht ja. Nergens in het land is het momenteel onder 0.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:15 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]. Het is hier gewoon opgewarmd vannacht? Auto's glommen gisteren door het ijs en nu niet meer.
Die windvlagen hier nu zijn wel naar.![]()
Wie loopt er hier te geilen op sneeuw danquote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:50 schreef fotostarter het volgende:
En maar geilen op sneeuw. Verhuis gewoon. In dit land weet je dat alle seizoenen kut zijn. Begint hier steeds meer weerwoord te lijken.
Pubers
Een beetje een rare opmerking. Nog zat of slecht geslapen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:50 schreef fotostarter het volgende:
En maar geilen op sneeuw. Verhuis gewoon. In dit land weet je dat alle seizoenen kut zijn. Begint hier steeds meer weerwoord te lijken.
Pubers
quote:The most disruptive snowstorm so far this winter will target the southern and eastern Balkan Peninsula this weekend.
A winter storm complete with blowing snow, heavy rain and strong winds will spread across the Balkan Peninsula into Ukraine this weekend.
For most of the southern Balkans, this will be the biggest snowstorm so far this winter.
While substantial snow has already fallen in the eastern Balkans, AccuWeather Meteorologist Tyler Roys anticipates that this weekend's snow will be more impactful, as it will be blown around by strong winds.
As the storm tracks from the Ionian Sea to the Black Sea, snow will expand from the Dinaric Alps to Bulgaria, Romania and northeastward to Ukraine this weekend.
Waarschijnlijk teleurgesteld dat er bij hem geen sneeuw ligtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Een beetje een rare opmerking. Nog zat of slecht geslapen?
De meeste. Die willen allemaal kou, sneeuw en die rommel.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wie loopt er hier te geilen op sneeuw dan
Ik ben raarquote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Een beetje een rare opmerking. Nog zat of slecht geslapen?
Marsdijk meldt dikke vlokken andersquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:05 schreef Moonshine2015 het volgende:
Assen Centrum meld wat gepruttel bij 1.4 C
Gaat nu lekker los!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:33 schreef Djeez het volgende:
[..]
Marsdijk meldt dikke vlokken anders
Wel gek, inUtrecht zojuist sneeuwquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:48 schreef Nizno het volgende:
In Zwolle af en toe een vlok tussen de regen door.
ja het is bijzonder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit hoogeveen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan Beilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Nizno op 16-01-2016 12:26:49 ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja het is bijzonder.
Dit was Meppel net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit hoogeveen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan Beilen
Zit je in de trein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
valt het op?quote:
Mobiel foto's uploaden is alleen een crime.
Maar met edits komen we er wel.
AssenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groningen EuroborgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groningen. Bowie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Nizno op 16-01-2016 12:57:19 ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Vijf cm. sneeuw en een waterig zonnetje in Slochteren.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail![]()
Al een uur of twee aan het sneeuwen. Blijft echter niet liggen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zo, vijf uur geweest en nú is het pas echt donker aan het worden.
Dat begint er langzaam weer een beetje op te lijken![]()
![]()
Leiden meldt een heleboel niks.
Winter lijkt hier volledig overgeslagen te wordenMijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike![]()
hier ook echt te triest weerquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:32 schreef RiKe het volgende:
Leiden meldt een heleboel niks.
Winter lijkt hier volledig overgeslagen te worden
Zonder wrijving geen glans![]()
klein beetje hagel hier voor de rest ook niks, ook nog niet van goh wat is het koud"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Toch wat hagelbuien gehad (in Zeeland) met 1 echte flinke.
Ik liep in een bouwmarkt met lichtstraat, wat een lawaai was dat zeg.![]()
's morgens.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:30 schreef Infection het volgende:
[..]
Geldt dit voor overdag of 's nachts?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mooi om te zien die temperatuur schommelingen....
Het is een komen en gaan van (pruttel)-buitjes.
Tijdens een bui +0.5 C
Is de bui weer weg zakt ie weer naar de +-0 C....
Gaat al de hele avond zo door![]()
Ik lees vanalles over sneeuw, maar plaatjes ho maar.
Volgens mij is het overal net zo'n hoax als hier
Forcefield City Bewoner![]()
Sorry, al is het hier meer hagel dat bleef liggen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:59 schreef roislecxe het volgende:
Ik lees vanalles over sneeuw, maar plaatjes ho maar.
Volgens mij is het overal net zo'n hoax als hier100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vorst trekt het land binnen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
deze kaart is voor 8 uur in de ochtend.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:07 schreef Fred0w het volgende:
Toch wat hagelbuien gehad (in Zeeland) met 1 echte flinke.
Ik liep in een bouwmarkt met lichtstraat, wat een lawaai was dat zeg.![]()
Wat?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:28 schreef aloa het volgende:
[..]
deze kaart is voor 8 uur in de ochtend.![]()
Ja natuurlijk net nu het koud wordt, opeens geen neerslag meer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Precies zoals gisteravond.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Ja natuurlijk net nu het koud wordt, opeens geen neerslag meer.![]()
Hier lag net een klein wit laagje in midden-Nederland, inmiddels al weer weg.
Waar blijft de echte sneeuw?![]()
Bijzonder om te zien... nu net echt een beste sneeuwbui gehad, alles is ook veel lichter buiten.
De bui trekt weg, klaart gelijk goed op, en door de reflecties en met de maan erbij krijgen de wolken een bijzonder mooie kleur en goed zichtbaar (ook al is het bijna nacht)
(geprobeerd een foto te maken maar lukte niet)![]()
Die staat in backorderquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:31 schreef Infection het volgende:
Hier lag net een klein wit laagje in midden-Nederland, inmiddels al weer weg.
Waar blijft de echte sneeuw?Ik heb hier ook nog geen sneeuw gezien...
[ Bericht 0% gewijzigd door Snowsquall op 17-01-2016 01:07:22 ]Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........![]()
Wat irritant zeg. Op buienradar verandert de 'droge' sneeuw telkens in natte sneeuw net voordat het mijn dorp bereikt.![]()
![]()
Moet je je kachel ietsjes lager zettenquote:Op zondag 17 januari 2016 00:19 schreef Infection het volgende:
Wat irritant zeg. Op buienradar verandert de 'droge' sneeuw telkens in natte sneeuw net voordat het mijn dorp bereikt.
Die staat zelfs al uit.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moet je je kachel ietsjes lager zetten![]()
Heel klein beetje sneeuw hier (Zuidoosten). Maar wordt het nu +11 in een paar dagen tijd? (woensdag t/m vrijdag ineens omslag)Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Hopelijk. Het is tijd voor langere dagen en lente.quote:Op zondag 17 januari 2016 03:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Heel klein beetje sneeuw hier (Zuidoosten). Maar wordt het nu +11 in een paar dagen tijd? (woensdag t/m vrijdag ineens omslag)
Jij snapt het tenminstequote:Op zondag 17 januari 2016 03:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hopelijk. Het is tijd voor langere dagen en lente.![]()
11 graden maar regen en grijs. ik denk dat de dag vandaag langer is met dit heldere weer dan volgende week...![]()
Pak sneeuw, strak blauwe lucht en een zonnetje dat je gewoon voelt.
Er gaat niets boven Groningen!
Behalve Twente dan!
Hmz...![]()
De rest komt er zo aan
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Even in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jaja steek ons de ogen maar uitquote:met onze groene wereld
![]()
Maar woooow really nice view
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........![]()
en m'n panorama?????quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
In de spoiler hierboven hequote:
Vind zelf deze leuk
quote:Op zondag 17 januari 2016 11:56 schreef Dven het volgende:
[..]
In de spoiler hierboven he
[ afbeelding ]
Vind zelf deze leuk
[ afbeelding ]thanks
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zondag 17 januari 2016 11:53 schreef Dven het volgende:
Even in een spoilerAwesome! Ziet er wel echt heel gaaf uit zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Mooie fotoquote:
We komen dr hier in Breda op de kilometer goed mee weg lijkt het.
Perfect.Forcefield City Bewoner![]()
Bevestiging dat ik vanavond bij het verlaten van Groningen het winterse landschap niet achter laat maar in Twente er ook van kan genieten.quote:Hmz...![]()
Dat gaat als een speer naar benedenquote:Op zondag 17 januari 2016 16:09 schreef Adrie072 het volgende:
-5 nu in noord oost Groningen, da`s fris....![]()
![]()
Dat gaat wel gehaald worden lijkt mij.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn om morgenochtend met -10 ofzo in de auto te stappen.![]()
In Noord-Oost Groningen wel...in Lwd-City gaat het erom hangen denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat gaat wel gehaald worden lijkt mij.![]()
Sneeuwt al 30 uur onafgebroken
Er ligt wel sneeuw. Kan flink afkoelen dan.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In Noord-Oost Groningen wel...in Lwd-City gaat het erom hangen denk ik.
Harmonie laat op meer plaatsen -10 zien.![]()
En dan zeker weer regen.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RIP winter, kou en sneeuw enzulks, verachting enne... LENTE![]()
![]()
![]()
![]()
LENTE JAAAquote:Op zondag 17 januari 2016 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RIP winter, kou en sneeuw enzulks, verachting enne... LENTE![]()
![]()
![]()
Nou, omdat het nogal vaak regent in Nederland. Maar als het droog blijft mag het van mij ook lente worden.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom associeren mensen warmte altijd met regen?
[ afbeelding ]
Droogte![]()
Want gisteren was het natuurlijk een prachtige winterdag.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Nou, omdat het nogal vaak regent in Nederland. Maar als het droog blijft mag het van mij ook lente worden.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zo'n kwakkelwinter hoeft van mij ook niet. Echte vrieskou met sneeuw of warmte en droog heb ik het liefst. Alles er tussenin mogen ze van mij afschaffen.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want gisteren was het natuurlijk een prachtige winterdag.![]()
-7.4 nu.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:52 schreef Infection het volgende:
[..]
-5.2 en de avond moet nog beginnen....
Wat gaat dat snel![]()
![]()
Wanneer is de laatste keer geweest dat -10 is gehaald?quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat zal niet heel lang geleden zijn. Daar in ieder geval niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer geweest dat -10 is gehaald?![]()
Zal minimum niet vroeg in de nacht gehaald zijn dan? Wil ook nog wel eens gebeuren en dat het daarna weer langzaam oploopt.
Voordeel met dit soort dagen is dat het wel langer licht is. Bij grijze dagen kunnen voor 17u de lampen al aan, valt nu wel mee
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Morgenvroeg rond een uur of 8 wordt de koudste temperatuur verwacht (volgens het Harmonie model)quote:Op zondag 17 januari 2016 17:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Zal minimum niet vroeg in de nacht gehaald zijn dan? Wil ook nog wel eens gebeuren en dat het daarna weer langzaam oploopt.
Voordeel met dit soort dagen is dat het wel langer licht is. Bij grijze dagen kunnen voor 17u de lampen al aan, valt nu wel mee![]()
Da's aardig koudquote:Op zondag 17 januari 2016 16:57 schreef Infection het volgende:
Ben benieuwd hoe ver het nog zal zakken.
KNMI kaartje geeft -7.9 aan:![]()
![]()
![]()
Yep, het is bijna half 6 en het is nog gewoon nog licht buiten. Toch wel lekker zo halverwege januari.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Voordeel met dit soort dagen is dat het wel langer licht is. Bij grijze dagen kunnen voor 17u de lampen al aan, valt nu wel mee![]()
![]()
*aan de grondquote:Op zondag 17 januari 2016 17:13 schreef Fred0w het volgende:
Wow zelfs hier in Zeeland vorst, dat we dat nog mee mogen maken.
Doet het inmiddels al dusquote:Op zondag 17 januari 2016 17:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Op 2 meter gaat het daar ook wel vriezen vermoed ik![]()
[ afbeelding ]
Wou dat ik dat soort kaartjes van Bulgarije had
Het was heerlijk wandelweer dit weekendAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:25 schreef Dven het volgende:
Wou dat ik dat soort kaartjes van Bulgarije had![]()
![]()
Ja dit kaartje ken ik. Maar had het graag met kleurverloop en wat gedetailleerder (is het 1.6 of 2.4?) gezienquote:
Dan moet jezelf ff zoekenquote:Op zondag 17 januari 2016 17:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja dit kaartje ken ik. Maar had het graag met kleurverloop en wat gedetailleerder (is het 1.6 of 2.4?) gezien![]()
![]()
Er blijft niet veel van die bui overquote:Op zondag 17 januari 2016 17:47 schreef aloa het volgende:
Het noorden krijgt misschien nog wat sneeuw.![]()
Voor het eerst in 30 uur is het droog
LOL. Het noorden zit ineens op -4 (vanaf -7.9) en hier in het zuidoosten is het -5.4. Nu kun je beter in het Noorden zitten
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Bewolking stopt de kou.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:45 schreef RemcoW23 het volgende:
LOL. Het noorden zit ineens op -4 (vanaf -7.9) en hier in het zuidoosten is het -5.4. Nu kun je beter in het Noorden zitten![]()
Sneeuw op mijn verjaardag en dan later in de avond ook nog eens witdat was het beeld van gisteren
![]()
Vandaag een prachtige dag gehad en momenteel -2.2 graden bij ZW 3bft, levert wel een gevoelstemp van -6 op!Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 34 (Invullen uiterlijk maandag 18-8 11:59)
Maandvoorspelling augustus. (Inschrijving gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025! (Inschrijving gesloten)![]()
Ach, hebben we in ieder geval al wat afkoeling gehad, bij een hopelijk volgende vorstperiode vriest het dan weer sneller dichtquote:Op zondag 17 januari 2016 20:31 schreef Infection het volgende:
[..]
Daar hebben we niet zoveel aan als het over een paar dagen weer 10+ graden wordt.![]()
Je kan je username beter veranderen naar vrieskistquote:Op zondag 17 januari 2016 22:28 schreef Koelkastje het volgende:
-6,2!
Net even rondje buiten gelopen, erg fijn!
![]()
![]()
Komt zo welquote:Op zondag 17 januari 2016 23:07 schreef Ajaxfan het volgende:
Brrrr:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat stukje Zeeland weer tegendraads doen.![]()
Nachtelijke update vanaf hier
Na 30 uur sneeuwval is het eerder deze avond een paar uur gestopt met sneeuwen. Inmiddels toch weer terugbegonnen. En ik herinner me ineens weer het meest gevaarlijke als voetganger in winters Bulgarije. IJspegels. De zon heeft hier in het zuiden zelfs onder nul genoeg kracht om sneeuw net genoeg te doen smelten om onderaan weer vast te vriezen. Jaarlijks komen er mensen om omdat ze geraakt worden door een afgebroken ijspegel. Ze beginnen nu te vormen, ongetwijfeld zal ik de komende weken grotere versies laten zien.
Fijne avond!
Momenteel is het overigens -5, vannacht daalt het tot -8. Morgenmiddag temperaturen tot maximaal -2, waarna het 's nachts af zal koelen naar een graad of -15. We belanden nu echt in de diepvries
Verder nog wat sfeerplaatjes die ik onderweg van de winkel naar huis heb genomen
Tegen de 60 centimeter snil
we houden mogelijk een koude plaklaag lees ik net op weer.nlquote:Op zondag 17 januari 2016 20:31 schreef Infection het volgende:
[..]
Daar hebben we niet zoveel aan als het over een paar dagen weer 10+ graden wordt.![]()
En waar is het het koudst?![]()
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Blij dat morgen mijn enige tentamen is die niet om 10:00, maar om 14:00 begint
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Rond de veluwe, vreemd genoeg. Had ik niet verwacht.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ver van zee, ligt hoog...quote:Op maandag 18 januari 2016 00:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Rond de veluwe, vreemd genoeg. Had ik niet verwacht.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Maar daarom had ik eerder iets verder naar het noordoosten verwacht.quote:
Anyway, op veel plekken is het goed koud. Toch fijn dat het dit jaar weer zo ver heeft mogen komen
Het effect van kokend water de lucht in gooien is het enige leuke van kou, maar daar is het nog te warm voor gok ik.![]()
![]()
Is me gelukt met temperaturen beneden de -42. Daar zitten we nog maar een bloedhete zomerdag in de min vanafquote:Op maandag 18 januari 2016 00:20 schreef tralalala het volgende:
Het effect van kokend water de lucht in gooien is het enige leuke van kou, maar daar is het nog te warm voor gok ik.
Dat zou mooi zijn. Maar laten we maar niet teveel hopen, voordat we weer met z'n allen teleurgesteld zijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:08 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
we houden mogelijk een koude plaklaag lees ik net op weer.nl![]()
Dat is mij zelfs gelukt in die kou van 2 (?) jaar geleden in Nederland, dus daar is echt geen -30 ofzo voor nodig.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Is me gelukt met temperaturen beneden de -42. Daar zitten we nog maar een bloedhete zomerdag in de min vanaf![]()
![]()
In het noorden is het bewolkt, dus koelt het daar nu niet meer zo snel af.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar daarom had ik eerder iets verder naar het noordoosten verwacht.
Anyway, op veel plekken is het goed koud. Toch fijn dat het dit jaar weer zo ver heeft mogen komen![]()
Dikk 6 graden onder 0 in het zuiden.
Voelt niet zo koud. Kan ook het bier zijn
-10 gehaaldquote:
Dag drie van de sneeuw. Afgelopen nacht heb ik over sneeuw gedroomd. Dat was nadat ik in de avond een kopje sneeuw opgewarmd heb om de inwendige mens te verwennen. Al hallucinerend over sneeuw ben ik in slaap gevallen.Vandaag bij het wakker worden keek ik hoopvol naar buiten.. Maar helaas.
Het sneeuwde weer. Het sneeuwt harder dan het de afgelopen drie dagen heeft gesneeuwd. Onderweg naar kantoor lopende ben ik over een ijsbeer gestruikeld en heeft een sneeuwpop m'n portemonnee gestolen. De gebruikelijke bedelende zigeuner is vervangen door een rendier met een accordeon. De grond en lucht zijn van sneeuw. Ik zie sneeuw en ik voel sneeuw. Ik ben sneeuw."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En, ... is de fles wodka nu leeg?quote:Op maandag 18 januari 2016 08:40 schreef Dven het volgende:
Dag drie van de sneeuw. Afgelopen nacht heb ik over sneeuw gedroomd. Dat was nadat ik in de avond een kopje sneeuw opgewarmd heb om de inwendige mens te verwennen. Al hallucinerend over sneeuw ben ik in slaap gevallen.Vandaag bij het wakker worden keek ik hoopvol naar buiten.. Maar helaas.
Het sneeuwde weer. Het sneeuwt harder dan het de afgelopen drie dagen heeft gesneeuwd. Onderweg naar kantoor lopende ben ik over een ijsbeer gestruikeld en heeft een sneeuwpop m'n portemonnee gestolen. De gebruikelijke bedelende zigeuner is vervangen door een rendier met een accordeon. De grond en lucht zijn van sneeuw. Ik zie sneeuw en ik voel sneeuw. Ik ben sneeuw.![]()
Over sneeuw gesproken: prachtig wit landschap als ik naar buiten kijk. Code geel voor sneeuw -gladheid -ijzel -bevriezing. Temperatuur -4 graden. Gelukkig mag ik vandaag thuis knus wezen.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2016 08:45:59 ]![]()
quote:Op maandag 18 januari 2016 08:44 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
En, ... is de fles wodka sneeuwsap nu leeg?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op maandag 18 januari 2016 08:40 schreef Dven het volgende:
Het sneeuwde weer. Het sneeuwt harder dan het de afgelopen drie dagen heeft gesneeuwd. Onderweg naar kantoor lopende ben ik over een ijsbeer gestruikeld en heeft een sneeuwpop m'n portemonnee gestolen. De gebruikelijke bedelende zigeuner is vervangen door een rendier met een accordeon. De grond en lucht zijn van sneeuw. Ik zie sneeuw en ik voel sneeuw. Ik ben sneeuw.![]()
![]()
Nauwelijks sneeuw hier in Utrecht, gelukkig.
Ik hoop dat alle kou liefhebbers zichzelf vanmorgen hebben bewezen door op de fiets naar hun werk te gaan en er lekker van te "genieten".![]()
Ja, dat doet men.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:25 schreef dick_laurent het volgende:
Nauwelijks sneeuw hier in Utrecht, gelukkig.
Ik hoop dat alle kou liefhebbers zichzelf vanmorgen hebben bewezen door op de fiets naar hun werk te gaan en er lekker van te "genieten"."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ben lekker door de sneeuw naar kantoor gebanjerd. Dank god op m'n blote knieen dat ik niet voor iedere scheet de auto hoef te pakken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hier in de provincie honderd dorpen zonder electriciteit trouwens
Was bij mij eigenlijk puur uit ultieme maandag-geen-zin-luiheid, en omdat ik een hekel heb aan kou, en het feit dat ik ook nog eens een spier in mijn rug heb verrekt dit weekend tijdens het drummenquote:Op maandag 18 januari 2016 09:53 schreef Dven het volgende:
Ik ben lekker door de sneeuw naar kantoor gebanjerd. Dank god op m'n blote knieen dat ik niet voor iedere scheet de auto hoef te pakken.
Meestal fiets ik ook gewoon naar werk.
Ontopic: nog steeds -3.8 @ de Bilt... ik denk dat die ijsdag vandaag wel gaat lukken.![]()
Denk dat de ijsdag erom zal spannen. Net wel of net niet. Volgens mij ligt de verwachting voor vandaag ook op circa nul graden, of niet?quote:Op maandag 18 januari 2016 10:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Was bij mij eigenlijk puur uit ultieme maandag-geen-zin-luiheid, en omdat ik een hekel heb aan kou, en het feit dat ik ook nog eens een spier in mijn rug heb verrekt dit weekend tijdens het drummen
Meestal fiets ik ook gewoon naar werk.
Ontopic: nog steeds -3.8 @ de Bilt... ik denk dat die ijsdag vandaag wel gaat lukken.
Hier actueel 2,5 graden vorst. Met de kou wil het voorlopig niet vlotten door al die bakken aan sneeuw. Maar dat zal de komende dagen wel komen
Mooie foto's Dven!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Aan de frisse kant in veel delen van Europa. -10 in Nederland, -bijna -23 in Duitsland, en -24 in oostenrijk, maar dat is allemaal nog niks vergeleken bij de temperatuur op de Zwitserse Glattalp vanochtend om 9u35: -37,9ºC op 1850m hoogte. Ja dit is een van die bekende koudemertjes en hier werd op 7 februari 1991 met -52,5°C het officieuze Zwitserse kouderecord gevestigd.Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/![]()
Ergens in die sneeuwhoop zit een briefje met lengtematen tot 50 centimeter verstopt
Temperatuur stijgt rap nu. -1.5 in De Bilt. Zal de ijsdag het redden?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Noot aan zelf: auto vanavond op plek zetten waar de zon 's ochtends schijnt
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zuid-Spanje is ver rijden hoorquote:Op maandag 18 januari 2016 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Noot aan zelf: auto vanavond op plek zetten waar de zon 's ochtends schijnt"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hier is de temperatuur weer aan het dalen. Tweede ijsdag op een rij. Goed voor de lengte van de koudegolf. Met een beetje geluk/pech gaat 'ie twee weken duren."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan moet je niet in Nederland zijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Noot aan zelf: auto vanavond op plek zetten waar de zon 's ochtends schijnt
Hoewel 8:10 het al aardig licht begon te worden.., nog een goed uur eraf en ik rij weer in het licht na het werk.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
Op dit moment zijn de auto's aan de overkant die wel in de zon stonden allang ontdooid, dus het werkt wel, voor mij danquote:Op maandag 18 januari 2016 12:17 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan moet je niet in Nederland zijn.
Hoewel 8:10 het al aardig licht begon te worden.., nog een goed uur eraf en ik rij weer in het licht na het werk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nog steeds -1,3 @ de Bilt en zelfs in Zeeland vriest het nu nog...
Als t zelfs daar al niet in de plus zit denk ik dat de Bilt dat al helemaal niet meer gaat halen vandaag. Ik gok 'm nu op zo'n 85% kans op ijsdag.![]()
Ik las gisteren iets over een koude plaklaag, waardoor de opwarming aan het einde van de week misschien wel eens verdreven zou kunnen worden. Iemand enig idee hoe groot deze kans is?![]()
Mijne is ook bijna weer ontdooid. Alleen ff wat sneeuw wegvegen van de lamp en ik kan rijden. Nog wel spiegelglad in sommige straten.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op dit moment zijn de auto's aan de overkant die wel in de zon stonden allang ontdooid, dus het werkt wel, voor mij danJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Locatie?quote:Op maandag 18 januari 2016 12:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mijne is ook bijna weer ontdooid. Alleen ff wat sneeuw wegvegen van de lamp en ik kan rijden. Nog wel spiegelglad in sommige straten.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nijverdal (OV)quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Voor de koudeliefhebbers is deze kans waarschijnlijk gigantisch grootquote:Op maandag 18 januari 2016 12:33 schreef Infection het volgende:
Ik las gisteren iets over een koude plaklaag, waardoor de opwarming aan het einde van de week misschien wel eens verdreven zou kunnen worden. Iemand enig idee hoe groot deze kans is?![]()
![]()
Op onweer-online verachten ze de verzachting gewoon nogquote:Op maandag 18 januari 2016 12:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Voor de koudeliefhebbers is deze kans waarschijnlijk gigantisch groot
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De verwachtingen lijken al wel iets kouder uit te vallen dan gisteren voorspeld werd. Maar ik ben nog niet helemaal tevreden.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Voor de koudeliefhebbers is deze kans waarschijnlijk gigantisch groot![]()
Het kan vriezen en het kan dooienquote:Op maandag 18 januari 2016 12:33 schreef Infection het volgende:
![]()
Plaklagen zijn bullshit. Er is ongetwijfeld een andere reden waarom het koud kan blijven, maar dat is het niet. Het is weer eens een ongefundeerde strohalm.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Voor de koudeliefhebbers is deze kans waarschijnlijk gigantisch groot''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Nog geen uur na het verplaatsen van de auto naar de zon is al het ijs verdwenen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik zou er mijn geld niet op inzetten. Het scheelt momenteel minder dan een halve graad.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:29 schreef dick_laurent het volgende:
Nog steeds -1,3 @ de Bilt en zelfs in Zeeland vriest het nu nog...
Als t zelfs daar al niet in de plus zit denk ik dat de Bilt dat al helemaal niet meer gaat halen vandaag. Ik gok 'm nu op zo'n 85% kans op ijsdag."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Duidelijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het kan vriezen en het kan dooien
[ afbeelding ]![]()
Shit ja, gaat toch harder omhoog dan ik dacht.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou er mijn geld niet op inzetten. Het scheelt momenteel minder dan een halve graad.
DIKKE PRIMA![]()
![]()
Het valt me op dat de zon relatief krachtig is voor januari.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou er mijn geld niet op inzetten. Het scheelt momenteel minder dan een halve graad.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
1 a 2quote:Op maandag 18 januari 2016 13:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het valt me op dat de zon relatief krachtig is voor januari.
Ik kan morgen weer aan m'n vitamine D aanmaak beginnen(is vanaf 3, toch?)
Eventjes de hellmangetallen bekeken. Hier zitten we inmiddels op 42.7. Nederland heeft net z'n eerste hellmangetal behaald. Daarmee is deze winter officieel de op 1 na zachtste ooit in plaats van gedeeld zachtste
Haha, hij is nu weer gezakt naar -0,2 ...dus inderdaad ziet het ernaar uit dat we met een gruwelijke -0,1 een ijsdag hebben gehaald @ de Bilt!![]()
![]()
0,0 is volgens mij ook nog goed aangezien water op een hoogte van blablabla begint te bevriezenquote:Op maandag 18 januari 2016 14:22 schreef dick_laurent het volgende:
Haha, hij is nu weer gezakt naar -0,2 ...dus inderdaad ziet het ernaar uit dat we met een gruwelijke -0,1 een ijsdag hebben gehaald @ de Bilt!
Zuiver en onaangeroerd water bevriest daarentegen pas bij ongeveer 48 graden onder nul. Dat is nog eens eens een ijsdag![]()
twitter:weeronline twitterde op maandag 18-01-2016 om 14:37:39Ondanks ijs op water, geen eerste officiële #ijsdag. Met veel #zon werd het in De Bilt om 14:10 precies 0,0 graden. https://t.co/lMRDuaZz3X reageer retweet
![]()
![]()
Who cares about the Biltquote:Op maandag 18 januari 2016 14:38 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:weeronline twitterde op maandag 18-01-2016 om 14:37:39Ondanks ijs op water, geen eerste officiële #ijsdag. Met veel #zon werd het in De Bilt om 14:10 precies 0,0 graden. https://t.co/lMRDuaZz3X reageer retweet
![]()
Het KNMIquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Noot aan zelf: t-shirt + vest zijn niet langer toereikend tegen de kou
Wanneer wordt het weer +10 graden?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Duurt nog wel even volgens GFS06quote:Op maandag 18 januari 2016 15:35 schreef Nattekat het volgende:
Noot aan zelf: t-shirt + vest zijn niet langer toereikend tegen de kou
Wanneer wordt het weer +10 graden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Europa koelt alweer goed af
Die kans is aanwezig. Zo ging het ook met de ijzel begin dit jaar.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:33 schreef Infection het volgende:
Ik las gisteren iets over een koude plaklaag, waardoor de opwarming aan het einde van de week misschien wel eens verdreven zou kunnen worden. Iemand enig idee hoe groot deze kans is?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: