quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:11 schreef TARDIS. het volgende:
Haal die kut van een Skye even weg.
Ik heb gewoon zin om die serie nooit meer te kijken dankzij Frass.
BEDANKT FRASS BOELER
Nog een bij geplaatst.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
Danny gemaild of hij Frozen-assassins naam wil veranderen in Frozen-boeler.
Wat is dit voor downie?quote:
Dat lijkt me een afschuwelijk koppelquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vind je Skye en Raymond van Barneveld een droomkoppel?
Dat hij haar met haar ondergespoten gezichtje achterlaat en de kamer verlaat alsquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat lijkt me een afschuwelijk koppel
x2quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
Danny gemaild of hij Frozen-assassins naam wil veranderen in Frozen-boeler.
zo zoek ik het ook altijd opquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:26 schreef TARDIS. het volgende:
Prachtig trouwens dat ik naar 'barney.gif fok' kan zoeken op Google en dit het eerste resultaat is
tess milne > lauren versterquote:
Serieus?quote:
Ik denk dat barney daar anders over denkt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat lijkt me een afschuwelijk koppel
Ik heb altijd de neiging om weg te zappen wanneer ik haar ziequote:Op donderdag 14 januari 2016 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
Kijken jullie wel eens naar Studio Sport en dat je dan Rivkah van het Veld ziet en je denkt zo van damn die is echt psycho kijk die ogen ze bijt echt je pik eraf tijdens het neuken vet kut maar so worth it
[ afbeelding ]
Zij doet sowieso aan dikke SM enzoquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
Kijken jullie wel eens naar Studio Sport en dat je dan Rivkah van het Veld ziet en je denkt zo van damn die is echt psycho kijk die ogen ze bijt echt je pik eraf tijdens het neuken vet kut maar so worth it
[ afbeelding ]
Dat zal ongetwijfeldquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik denk dat barney daar anders over denkt.
Vind haar echt lekker maar ook echt eng. Hele rare gewaarwording elke keer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij doet sowieso aan dikke SM enzo
cute AFquote:
Wat een bolle bendequote:Op donderdag 14 januari 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld
[ afbeelding ]
Beetje het idee en de spanning van dat ze zomaar midden in de nacht met hete frituurvet bij je bed staat en dit in je gezicht mikt, zo 1 idd...quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind haar echt lekker maar ook echt eng. Hele rare gewaarwording elke keer.
Gezellige familie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld
[ afbeelding ]
Hele mooie vrouw, maar toch Amber Heard > deze.quote:
hoezo airbrushquote:
Ook zonder dat allemaal is ze mooiquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
hoezo airbrush
hoezo filter
hoezo fotosoep
jsus man
Want anders had jij het wel gedaanquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jammer dat Jort haar al heeft volgeyoghurt.
hahahaquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zag er wel fokking sexy uit in haar jurkje in begin van film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2016 12:39:16 ]
Ja bedankt SE ik wou die shit vanavond gaan kijkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen toen ze dood ging
quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]Dat was inderdaad een tegenvallerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja bedankt SE ik wou die shit vanavond gaan kijken
Het is je vergevenquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar dat is wel het minst spannende
Tweedequote:Op donderdag 14 januari 2016 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
welke jas zou ik kopen
¤300
[ afbeelding ]
¤80
[ afbeelding ]
Gewoon C&A en dan de rest voor de hoeren.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
welke jas zou ik kopen
¤300
[ afbeelding ]
¤80
[ afbeelding ]
Maak een poll en open er een topic over in LIFquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
welke jas zou ik kopen
¤300
[ afbeelding ]
¤80
[ afbeelding ]
gewoon die eerste, money blowen abiquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
welke jas zou ik kopen
¤300
[ afbeelding ]
¤80
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje het idee en de spanning van dat ze zomaar midden in de nacht met hete frituurvet bij je bed staat en dit in je gezicht mikt, zo 1 idd...
quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:46 schreef Matip het volgende:
[..]
gewoon die eerste, money blowen abi
Die eerste ga je niet inpassen als je beetje lats hebtquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
welke jas zou ik kopen
¤300
[ afbeelding ]
¤80
[ afbeelding ]
you smartquote:
Lekker voor op de motor tochh.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
welke jas zou ik kopen
¤300
[ afbeelding ]
¤80
[ afbeelding ]
dat is een goosecraftquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker voor op de motor tochh.
Zal wel verschil in leer zitten.
Als je dan een leren jas koopt doe er dan 1 van goosecraft. Die zijn good
Zolderkamer af komenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Gewoon voor het eerst online schoenen gekocht. Wist niet dat dat zo easy ging. Ik ben helemaal om. Nu hoef ik die zolderkamer niet meer af
Waarom dan überhaupt schoenen kopen a zemmel. Neemt toch ruimte in beslag al die dozen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Gewoon voor het eerst online schoenen gekocht. Wist niet dat dat zo easy ging. Ik ben helemaal om. Nu hoef ik die zolderkamer niet meer af
Ideaal idd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zolderkamer af komen
Gewoon alles laten bezorgen, kledingsites, AH.nl, thuisbezorgd.nl enz
Moet ik anders op mn blote voeten naar mn werk?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom dan überhaupt schoenen kopen a zemmel. Neemt toch ruimte in beslag al die dozen.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet ik anders op mn blote voeten naar mn werk?
Heb niet eens een zolder trouwens
Hoe oud ben jij.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Oud genoeg om te stemmen en om te zuipen.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze nooit een gouden televizierring gewonnen hebben
Dit ja, beste programma ooit.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze nooit een gouden televizierring gewonnen hebben
Hahaha echt he. Beetje pallets sorteren, prima toch voor Kees. Die brier van hem is echt intens sneuquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter dan z'n broer, da's gewoon een klare lamlul.
Zo wordt ie gewoon genoemd hoor. Kan er ook weinig aan doen. Schelden met die ziekte doe ik niet.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha echt he. Beetje pallets sorteren, prima toch voor Kees. Die brier van hem is echt intens sneu
Kom nou maar niet met smoesjes. Je scheldt hier gewoon niet met dergelijke ziektes.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo wordt ie gewoon genoemd hoor. Kan er ook weinig aan doen. Schelden met die ziekte doe ik niet.
Maar jij voelt je dus geroepen om meteen melding te doen ja? Ben je er zo eentje
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom nou maar niet met smoesjes. Je scheldt hier gewoon niet met dergelijke ziektes.
2 weken afkoelen
Respectabele en integere user ben je.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom nou maar niet met smoesjes. Je scheldt hier gewoon niet met dergelijke ziektes.
2 weken afkoelen
Ben je alleen op de basisschool gepest of is dat ook verder gegaan op de middelbare?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
2 weken afkoelen
JE MOET JE GEWOON AAN DE REGELS HOUDEN!quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je alleen op de basisschool gepest of is dat ook verder gegaan op de middelbare?
Banfest 15? Why dat. Na 2012 weet ik niks meerquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
JE MOET JE GEWOON AAN DE REGELS HOUDEN!
WIL JE DAT DE SC WEER GESLOTEN WORDT?! EEN HERHALING VAN HET BANFEST VAN '15?!
Ban deze levensgevaarlijke gek.
Hou je bekquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
ho ho jongens wel beetje respect opbrengen voor een oldschooler.
Jij ook yoghoboiquote:
Waar en wanneer? zeg me je tijd en ik zeg dat ik kom maar kom toch niet uiteindelijk omdat het te ver is voor een potje vechten.quote:
Heerlen, pancratiusplein, 19:00 vanavond.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar en wanneer? zeg me je tijd en ik zeg dat ik kom maar kom toch niet uiteindelijk omdat het te ver is voor een potje vechten.
Haha ben je limburger?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heerlen, pancratiusplein, 19:00 vanavond.
Wiequote:Op donderdag 14 januari 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
ho ho jongens wel beetje respect opbrengen voor een oldschooler.
Hahahahaha shit manquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, ik schop je kont met een zachte G.
Noel tochquote:
Nu snap je zeker hoe het komt dat ik zo'n geniale user ben.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahahaha shit man![]()
de puzzelstukjes vallen nu wel samen
!
Ik zou je bijvoeglijk naamwoord meer secuur kiezen maar voor de rest heb je gelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nu snap je zeker hoe het komt dat ik zo'n geniale user ben.
Duidelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou je bijvoeglijk naamwoord meer secuur kiezen maar voor de rest heb je gelijk.
wiltquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Boks ouwe
Ik was op de eerste klbsc meet. Wie wilt me aanraken
Aiiiii dat is dan wel weer een pijnpunt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Boks ouwe
Ik was op de eerste klbsc meet. Wie wilt me aanraken
Dacht ik eerst ook maar was godse lachenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aiiiii dat is dan wel weer een pijnpunt.
Neuh niet echt. Als ik me daar druk om moet makenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
NoelGallagher jij caret niet om wat anderen te zeggen hebben?
Dat is niet echt de gang van zaken hier
In deze tijden zijn dat geen zaken om trots op te zijn. Wel erg dat ik al die lui heb gekend.... reetveter heb ik zelfs nog op PSNquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook maar was godse lachenafcajos, reetveter, de_ananas, gersje enzoo
'betaald'quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weer lekker betaald FOK!ken bij bol.com Tardis?
Ik schaam me dr ook niet voor hoor. Zoals eerder gezegd. Carequote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In deze tijden zijn dat geen zaken om trots op te zijn. Wel erg dat ik al die lui heb gekend.... reetveter heb ik zelfs nog op PSN
Ja mja.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je krijg toch stagevergoeding
Deze jongen is echt een stoere boi.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik schaam me dr ook niet voor hoor. Zoals eerder gezegd. Care
Terwijl jij Crip aan het batsen bent op het toilet?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
Kom we doen nieuwe KLB meet.
Dat wordt sowieso echt matten als debielen.
Aah, bevestiging. Mooiquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deze jongen is echt een stoere boi.
Hermann dronken voerenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
Kom we doen nieuwe KLB meet.
Dat wordt sowieso echt matten als debielen.
Ik heb geen seksuele relatie met Crip.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Terwijl jij Crip aan het batsen bent op het toilet?
Er is toch al jaren geen echte meet meer geweest?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn jullie nou werkelijk aan het fantaseren over een meet?
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb geen seksuele relatie met Crip.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als de meet in een café in een snackbar is komt Hermann wel
Geen idee, ben niet zo in to de meets enzoquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er is toch al jaren geen echte meet meer geweest?
Vind het wel leuk een keer hoor
Ben je nooit op een meet geweest?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet zo in to de meets enzo
En Guus die alle minderjarige chimeids fixedquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijken hoe Fylax triest voor de deur staat omdat hij het café niet in mag.
2x een meid ontmoet, 1x iemand via verkopen van boksbal op FOK! verder nimmer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je nooit op een meet geweest?
Hoeveel FOK!kers ken je in het echt?
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En Niels die alle minderjarige chimeids fixed
Guus profileert zich niet echt als een hosselaar.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En Guus die alle minderjarige chimeids fixed
Hosselaar.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
2x een meid ontmoet, 1x iemand via verkopen van boksbal op FOK! verder nimmer.
Zal nu niet veel anders zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik was ook een naar een klb meet maar my god wat was dat sneu zeg. De treurnis droop van de muren af. Toen zijn we snel weer gegaan
Dat ene plaatje dat iedereen naar beneden staart en verder weinig zegt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik was ook een naar een klb meet maar my god wat was dat sneu zeg. De treurnis droop van de muren af. Toen zijn we snel weer gegaan
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook maar was godse lachenafcajos, reetveter, de_ananas, gersje enzoo
Ehm oké Noelquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:
Heel soms.quote:
Zou guus op z'n muil meppen, paar halve liters klappen en dan buiten gaan roken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat ene plaatje dat iedereen naar beneden staart en verder weinig zegt.
Wel zielig, Guus is zo'n knaapje die niet kan incasseren, zowel lichamelijk als tekstueel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou guus op z'n muil meppen, paar halve liters klappen en dan buiten gaan roken.
This is the voicemail of alan rickman...quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
This is the voicemail of alan rickman...
is fake.quote:
Ohquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Helaas niet
http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-35313604
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb toch een heel ander idee bij Club 69.
Danny = Godquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
Pas als het op de FP staat is het waarheid.
Je moet je bek houden Jimmy.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nou dat is wel weer wat te geeky.
Hij zei bek houden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kom vechten dan met je stomme toverstokje.
Mooi manquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Real Madrid en Atletico Madrid ook transferverbod gekregen
De eerste KLB'er die waarde hecht aan de FP. Zo zie je ze niet vaak meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
Alan Rickman (69) overleden
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
FP staat bij mij zelfs boven KLBquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De eerste KLB'er die waarde hecht aan de FP. Zo zie je ze niet vaak meer tegenwoordig.
FPquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De eerste KLB'er die waarde hecht aan de FP. Zo zie je ze niet vaak meer tegenwoordig.
Mooi zoquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Real Madrid en Atletico Madrid ook transferverbod gekregen
quote:
Flikker lekker op dan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]Zeker boven deze SC, afvoerputje van FOK!.
Harry Potter niet toelaten in je hartquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Wajooo. Veel harry potter geeks hier
Echt jongequote:Op donderdag 14 januari 2016 14:27 schreef Catkiller het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Harry Potter niet toelaten in je arie
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:27 schreef Catkiller het volgende:
Ik vind dat zo sneu he.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Harry Potter niet toelaten in je hart
Wow shit ik ga al jeetje.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt.
En datzelfde geldt voor meerdere mensen hier.
Heb dat echt drie keer gedaan ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind dat zo sneu he.
Kan me nog herinneren dat ik eens met mn ex mee ging om 12 uur snachts omdat er een nieuw harry potter boek uit kwam![]()
Maar ze willen het niet horen, kop in het zand steken en je moet opflikkeren als je niks positiefs te zeggen hebt over die kneuzenparade hier.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt jongekansarme debielen hier.
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt.
En datzelfde geldt voor meerdere mensen hier.
tomatoo tomatoequote:Op donderdag 14 januari 2016 14:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof je stront verkiest boven kak dit
Vrijwillig?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb dat echt drie keer gedaan ofzo
Daar moet je gewoon boven staan man, je weet wie het zeggen jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar ze willen het niet horen, kop in het zand steken en je moet opflikkeren als je niks positiefs te zeggen hebt over die kneuzenparade hier.Ach ja, ben gelukkig geen faalhaas die een gat in de koelkast boort. Om het positief te bekijken.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar ze willen het niet horen, kop in het zand steken en je moet opflikkeren als je niks positiefs te zeggen hebt over die kneuzenparade hier.Ach ja, ben gelukkig geen faalhaas die een gat in de koelkast boort. Om het positief te bekijken.
Deze twee usersquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon boven staan man, je weet wie het zeggen jaonderontwikkelde nerdjes
Maar HP is een fictieve bio en er komt ook sport in voorquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mehhhh. Lees alleen voetbalgerelateerde boeken en bio's
Ja maar is tovenarij enzo. Trek ik niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar HP is een fictieve bio en er komt ook sport in voor
Stuur eens voorbeeldfoto's van je tieten, misschien kan ik tips geven.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:37 schreef madeliefff het volgende:
Waarom worden foto's altijd (lees meestal) lelijk bij mij
hier is geen correct antwoord op te gevenquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:37 schreef madeliefff het volgende:
Jij bent ook niet verkeerd. Maar de rest, man man man.quote:
nee t gaat om mijn hoofd. Ik krijg vaak grauw gezicht en haarquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stuur eens voorbeeldfoto's van je tieten, misschien kan ik tips geven.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:37 schreef madeliefff het volgende:
flits? lichtinval?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee t gaat om mijn hoofd. Ik krijg vaak grauw gezicht en haar
manmanmanquote:
grijs haar is toch hip tegenwoordig?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee t gaat om mijn hoofd. Ik krijg vaak grauw gezicht en haar
o dan moet t nog grauwerquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grijs haar is toch hip tegenwoordig?
*secuurder.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou je bijvoeglijk naamwoord meer secuur kiezen maar voor de rest heb je gelijk.
Bedankt man.quote:
Mijn moeder heeft het grijs geverfdquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo van ik ben je lekker voor natuur hahaquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het grijs geverfd
Lekker kort, vlot en pittigquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
maya de bij?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bij madelief moet ik altijd denken aan die tvserie van vroegaah
Neen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker kort, vlot en pittig
picsquote:
bij oude vrouwen vind ik het niet echt, maar bij de leeftijdscategorie 15-30 vind ik het toch apart.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
en bij madeliefff?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die het grijs geverfd heeft.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics
[..]
bij oude vrouwen vind ik het niet echt, maar bij de leeftijdscategorie 15-30 vind ik het toch apart.
al ziet het er bij sommigen best leuk uit
Keken wij altijd op schoolquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn moeder valt niet in de categorie 15-30.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:45 schreef gianni61 het volgende:
bij oude vrouwen vind ik het niet echt, maar bij de leeftijdscategorie 15-30 vind ik het toch apart.
hmm, bij een jongen heb ik het nog nooit gezien, maar ja, jongens die hun haar verven zijn sowieso minder vaak voorkomendquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die het grijs geverfd heeft.
Staat hem best goed
no shitquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn moeder valt niet in de categorie 15-30.
is ze een milf?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn moeder valt niet in de categorie 15-30.
Dit staat hem serieus heel erg goedquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
knappe man met grijs haar
[ afbeelding ]
Eens. Jelly.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit staat hem serieus heel erg goed
heej pappaquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
knappe man met grijs haar
[ afbeelding ]
Ken zo'n vrouw met een opgeschoren kapsel en grijs geverfde haren.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stel je vriendin stopt met verven wanneer ze grijs word. Zou je dat erg vinden?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ken zo'n vrouw met een opgeschoren kapsel en grijs geverfde haren.Van middelbare leeftijd en gewoon normaal uitziend, niet lelijk, naar dat.
Ja, want het is 'wordt'quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
stel je vriendin stopt met verven wanneer ze grijs word. Zou je dat erg vinden?
Ze verft haar haren niet, maar dat zie ik dan wel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
stel je vriendin stopt met verven wanneer ze grijs word. Zou je dat erg vinden?
Rozijnenquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:53 schreef madeliefff het volgende:
Dat moment dat je zak met gemixte noten op is en er alleen nog maar vieze paranoten en rozijnen in zitten en je die bij gebrek aan iets beters toch maar op eet
zeg nee oppervlakkigequote:Op donderdag 14 januari 2016 14:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze verft haar haren niet, maar dat zie ik dan wel.
ja ik ben ongeduldigquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toppakill geldt pas na 5 minuten
gezelligquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze verlaat mij als ik kaal ben dus het is wel een goeie deal.
opskeer is sowieso bijna altijd niet mooi..quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ken zo'n vrouw met een opgeschoren kapsel en grijs geverfde haren.Van middelbare leeftijd en gewoon normaal uitziend, niet lelijk, naar dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |