Kom nou maar niet met smoesjes. Je scheldt hier gewoon niet met dergelijke ziektes.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo wordt ie gewoon genoemd hoor. Kan er ook weinig aan doen. Schelden met die ziekte doe ik niet.
Maar jij voelt je dus geroepen om meteen melding te doen ja? Ben je er zo eentje
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom nou maar niet met smoesjes. Je scheldt hier gewoon niet met dergelijke ziektes.
2 weken afkoelen
Respectabele en integere user ben je.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom nou maar niet met smoesjes. Je scheldt hier gewoon niet met dergelijke ziektes.
2 weken afkoelen
Ben je alleen op de basisschool gepest of is dat ook verder gegaan op de middelbare?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
2 weken afkoelen
JE MOET JE GEWOON AAN DE REGELS HOUDEN!quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je alleen op de basisschool gepest of is dat ook verder gegaan op de middelbare?
Banfest 15? Why dat. Na 2012 weet ik niks meerquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
JE MOET JE GEWOON AAN DE REGELS HOUDEN!
WIL JE DAT DE SC WEER GESLOTEN WORDT?! EEN HERHALING VAN HET BANFEST VAN '15?!
Ban deze levensgevaarlijke gek.
Hou je bekquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
ho ho jongens wel beetje respect opbrengen voor een oldschooler.
Jij ook yoghoboiquote:
Waar en wanneer? zeg me je tijd en ik zeg dat ik kom maar kom toch niet uiteindelijk omdat het te ver is voor een potje vechten.quote:
Heerlen, pancratiusplein, 19:00 vanavond.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar en wanneer? zeg me je tijd en ik zeg dat ik kom maar kom toch niet uiteindelijk omdat het te ver is voor een potje vechten.
Haha ben je limburger?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heerlen, pancratiusplein, 19:00 vanavond.
Wiequote:Op donderdag 14 januari 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
ho ho jongens wel beetje respect opbrengen voor een oldschooler.
Hahahahaha shit manquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, ik schop je kont met een zachte G.
Noel tochquote:
Nu snap je zeker hoe het komt dat ik zo'n geniale user ben.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahahaha shit man![]()
de puzzelstukjes vallen nu wel samen
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |