Kom nou maar niet met smoesjes. Je scheldt hier gewoon niet met dergelijke ziektes.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo wordt ie gewoon genoemd hoor. Kan er ook weinig aan doen. Schelden met die ziekte doe ik niet.
Maar jij voelt je dus geroepen om meteen melding te doen ja? Ben je er zo eentje
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom nou maar niet met smoesjes. Je scheldt hier gewoon niet met dergelijke ziektes.
2 weken afkoelen
Respectabele en integere user ben je.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom nou maar niet met smoesjes. Je scheldt hier gewoon niet met dergelijke ziektes.
2 weken afkoelen
Ben je alleen op de basisschool gepest of is dat ook verder gegaan op de middelbare?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
2 weken afkoelen
JE MOET JE GEWOON AAN DE REGELS HOUDEN!quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je alleen op de basisschool gepest of is dat ook verder gegaan op de middelbare?
Banfest 15? Why dat. Na 2012 weet ik niks meerquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
JE MOET JE GEWOON AAN DE REGELS HOUDEN!
WIL JE DAT DE SC WEER GESLOTEN WORDT?! EEN HERHALING VAN HET BANFEST VAN '15?!
Ban deze levensgevaarlijke gek.
Hou je bekquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
ho ho jongens wel beetje respect opbrengen voor een oldschooler.
Jij ook yoghoboiquote:
Waar en wanneer? zeg me je tijd en ik zeg dat ik kom maar kom toch niet uiteindelijk omdat het te ver is voor een potje vechten.quote:
Heerlen, pancratiusplein, 19:00 vanavond.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar en wanneer? zeg me je tijd en ik zeg dat ik kom maar kom toch niet uiteindelijk omdat het te ver is voor een potje vechten.
Haha ben je limburger?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heerlen, pancratiusplein, 19:00 vanavond.
Wiequote:Op donderdag 14 januari 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
ho ho jongens wel beetje respect opbrengen voor een oldschooler.
Hahahahaha shit manquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, ik schop je kont met een zachte G.
Noel tochquote:
Nu snap je zeker hoe het komt dat ik zo'n geniale user ben.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahahaha shit man![]()
de puzzelstukjes vallen nu wel samen
!
Ik zou je bijvoeglijk naamwoord meer secuur kiezen maar voor de rest heb je gelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nu snap je zeker hoe het komt dat ik zo'n geniale user ben.
Duidelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou je bijvoeglijk naamwoord meer secuur kiezen maar voor de rest heb je gelijk.
wiltquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Boks ouwe
Ik was op de eerste klbsc meet. Wie wilt me aanraken
Aiiiii dat is dan wel weer een pijnpunt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Boks ouwe
Ik was op de eerste klbsc meet. Wie wilt me aanraken
Dacht ik eerst ook maar was godse lachenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aiiiii dat is dan wel weer een pijnpunt.
Neuh niet echt. Als ik me daar druk om moet makenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
NoelGallagher jij caret niet om wat anderen te zeggen hebben?
Dat is niet echt de gang van zaken hier
In deze tijden zijn dat geen zaken om trots op te zijn. Wel erg dat ik al die lui heb gekend.... reetveter heb ik zelfs nog op PSNquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook maar was godse lachenafcajos, reetveter, de_ananas, gersje enzoo
'betaald'quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weer lekker betaald FOK!ken bij bol.com Tardis?
Ik schaam me dr ook niet voor hoor. Zoals eerder gezegd. Carequote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In deze tijden zijn dat geen zaken om trots op te zijn. Wel erg dat ik al die lui heb gekend.... reetveter heb ik zelfs nog op PSN
Ja mja.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je krijg toch stagevergoeding
Deze jongen is echt een stoere boi.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik schaam me dr ook niet voor hoor. Zoals eerder gezegd. Care
Terwijl jij Crip aan het batsen bent op het toilet?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
Kom we doen nieuwe KLB meet.
Dat wordt sowieso echt matten als debielen.
Aah, bevestiging. Mooiquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deze jongen is echt een stoere boi.
Hermann dronken voerenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
Kom we doen nieuwe KLB meet.
Dat wordt sowieso echt matten als debielen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |