quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:11 schreef TARDIS. het volgende:
Haal die kut van een Skye even weg.
Ik heb gewoon zin om die serie nooit meer te kijken dankzij Frass.
BEDANKT FRASS BOELER
Nog een bij geplaatst.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
Danny gemaild of hij Frozen-assassins naam wil veranderen in Frozen-boeler.
Wat is dit voor downie?quote:
Dat lijkt me een afschuwelijk koppelquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vind je Skye en Raymond van Barneveld een droomkoppel?
Dat hij haar met haar ondergespoten gezichtje achterlaat en de kamer verlaat alsquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat lijkt me een afschuwelijk koppel
x2quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
Danny gemaild of hij Frozen-assassins naam wil veranderen in Frozen-boeler.
zo zoek ik het ook altijd opquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:26 schreef TARDIS. het volgende:
Prachtig trouwens dat ik naar 'barney.gif fok' kan zoeken op Google en dit het eerste resultaat is
tess milne > lauren versterquote:
Serieus?quote:
Ik denk dat barney daar anders over denkt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat lijkt me een afschuwelijk koppel
Ik heb altijd de neiging om weg te zappen wanneer ik haar ziequote:Op donderdag 14 januari 2016 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
Kijken jullie wel eens naar Studio Sport en dat je dan Rivkah van het Veld ziet en je denkt zo van damn die is echt psycho kijk die ogen ze bijt echt je pik eraf tijdens het neuken vet kut maar so worth it
[ afbeelding ]
Zij doet sowieso aan dikke SM enzoquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
Kijken jullie wel eens naar Studio Sport en dat je dan Rivkah van het Veld ziet en je denkt zo van damn die is echt psycho kijk die ogen ze bijt echt je pik eraf tijdens het neuken vet kut maar so worth it
[ afbeelding ]
Dat zal ongetwijfeldquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik denk dat barney daar anders over denkt.
Vind haar echt lekker maar ook echt eng. Hele rare gewaarwording elke keer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij doet sowieso aan dikke SM enzo
cute AFquote:
Wat een bolle bendequote:Op donderdag 14 januari 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld
[ afbeelding ]
Beetje het idee en de spanning van dat ze zomaar midden in de nacht met hete frituurvet bij je bed staat en dit in je gezicht mikt, zo 1 idd...quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind haar echt lekker maar ook echt eng. Hele rare gewaarwording elke keer.
Gezellige familie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld
[ afbeelding ]
Hele mooie vrouw, maar toch Amber Heard > deze.quote:
hoezo airbrushquote:
Ook zonder dat allemaal is ze mooiquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
hoezo airbrush
hoezo filter
hoezo fotosoep
jsus man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |