Want anders had jij het wel gedaanquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jammer dat Jort haar al heeft volgeyoghurt.
hahahaquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zag er wel fokking sexy uit in haar jurkje in begin van film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2016 12:39:16 ]
Ja bedankt SE ik wou die shit vanavond gaan kijkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen toen ze dood ging
quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]Dat was inderdaad een tegenvallerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja bedankt SE ik wou die shit vanavond gaan kijken
Het is je vergevenquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar dat is wel het minst spannende
Tweedequote:Op donderdag 14 januari 2016 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
welke jas zou ik kopen
¤300
[ afbeelding ]
¤80
[ afbeelding ]
Gewoon C&A en dan de rest voor de hoeren.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
welke jas zou ik kopen
¤300
[ afbeelding ]
¤80
[ afbeelding ]
Maak een poll en open er een topic over in LIFquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
welke jas zou ik kopen
¤300
[ afbeelding ]
¤80
[ afbeelding ]
gewoon die eerste, money blowen abiquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
welke jas zou ik kopen
¤300
[ afbeelding ]
¤80
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje het idee en de spanning van dat ze zomaar midden in de nacht met hete frituurvet bij je bed staat en dit in je gezicht mikt, zo 1 idd...
quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:46 schreef Matip het volgende:
[..]
gewoon die eerste, money blowen abi
Die eerste ga je niet inpassen als je beetje lats hebtquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
welke jas zou ik kopen
¤300
[ afbeelding ]
¤80
[ afbeelding ]
you smartquote:
Lekker voor op de motor tochh.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
welke jas zou ik kopen
¤300
[ afbeelding ]
¤80
[ afbeelding ]
dat is een goosecraftquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker voor op de motor tochh.
Zal wel verschil in leer zitten.
Als je dan een leren jas koopt doe er dan 1 van goosecraft. Die zijn good
Zolderkamer af komenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Gewoon voor het eerst online schoenen gekocht. Wist niet dat dat zo easy ging. Ik ben helemaal om. Nu hoef ik die zolderkamer niet meer af
Waarom dan überhaupt schoenen kopen a zemmel. Neemt toch ruimte in beslag al die dozen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Gewoon voor het eerst online schoenen gekocht. Wist niet dat dat zo easy ging. Ik ben helemaal om. Nu hoef ik die zolderkamer niet meer af
Ideaal idd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zolderkamer af komen
Gewoon alles laten bezorgen, kledingsites, AH.nl, thuisbezorgd.nl enz
Moet ik anders op mn blote voeten naar mn werk?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom dan überhaupt schoenen kopen a zemmel. Neemt toch ruimte in beslag al die dozen.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet ik anders op mn blote voeten naar mn werk?
Heb niet eens een zolder trouwens
Hoe oud ben jij.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Oud genoeg om te stemmen en om te zuipen.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze nooit een gouden televizierring gewonnen hebben
Dit ja, beste programma ooit.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze nooit een gouden televizierring gewonnen hebben
Hahaha echt he. Beetje pallets sorteren, prima toch voor Kees. Die brier van hem is echt intens sneuquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter dan z'n broer, da's gewoon een klare lamlul.
Zo wordt ie gewoon genoemd hoor. Kan er ook weinig aan doen. Schelden met die ziekte doe ik niet.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha echt he. Beetje pallets sorteren, prima toch voor Kees. Die brier van hem is echt intens sneu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |