En Guus die alle minderjarige chimeids fixedquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijken hoe Fylax triest voor de deur staat omdat hij het café niet in mag.
2x een meid ontmoet, 1x iemand via verkopen van boksbal op FOK! verder nimmer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je nooit op een meet geweest?
Hoeveel FOK!kers ken je in het echt?
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En Niels die alle minderjarige chimeids fixed
Guus profileert zich niet echt als een hosselaar.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En Guus die alle minderjarige chimeids fixed
Hosselaar.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
2x een meid ontmoet, 1x iemand via verkopen van boksbal op FOK! verder nimmer.
Zal nu niet veel anders zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik was ook een naar een klb meet maar my god wat was dat sneu zeg. De treurnis droop van de muren af. Toen zijn we snel weer gegaan
Dat ene plaatje dat iedereen naar beneden staart en verder weinig zegt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik was ook een naar een klb meet maar my god wat was dat sneu zeg. De treurnis droop van de muren af. Toen zijn we snel weer gegaan
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook maar was godse lachenafcajos, reetveter, de_ananas, gersje enzoo
Ehm oké Noelquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:
Heel soms.quote:
Zou guus op z'n muil meppen, paar halve liters klappen en dan buiten gaan roken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat ene plaatje dat iedereen naar beneden staart en verder weinig zegt.
Wel zielig, Guus is zo'n knaapje die niet kan incasseren, zowel lichamelijk als tekstueel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou guus op z'n muil meppen, paar halve liters klappen en dan buiten gaan roken.
This is the voicemail of alan rickman...quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
This is the voicemail of alan rickman...
is fake.quote:
Ohquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Helaas niet
http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-35313604
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb toch een heel ander idee bij Club 69.
Danny = Godquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
Pas als het op de FP staat is het waarheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |