Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]Zeker boven deze SC, afvoerputje van FOK!.
Ik vind dat zo sneu he.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Harry Potter niet toelaten in je hart
Wow shit ik ga al jeetje.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt.
En datzelfde geldt voor meerdere mensen hier.
Heb dat echt drie keer gedaan ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind dat zo sneu he.
Kan me nog herinneren dat ik eens met mn ex mee ging om 12 uur snachts omdat er een nieuw harry potter boek uit kwam![]()
Maar ze willen het niet horen, kop in het zand steken en je moet opflikkeren als je niks positiefs te zeggen hebt over die kneuzenparade hier.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt jongekansarme debielen hier.
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt.
En datzelfde geldt voor meerdere mensen hier.
tomatoo tomatoequote:Op donderdag 14 januari 2016 14:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof je stront verkiest boven kak dit
Vrijwillig?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb dat echt drie keer gedaan ofzo
Daar moet je gewoon boven staan man, je weet wie het zeggen jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar ze willen het niet horen, kop in het zand steken en je moet opflikkeren als je niks positiefs te zeggen hebt over die kneuzenparade hier.Ach ja, ben gelukkig geen faalhaas die een gat in de koelkast boort. Om het positief te bekijken.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar ze willen het niet horen, kop in het zand steken en je moet opflikkeren als je niks positiefs te zeggen hebt over die kneuzenparade hier.Ach ja, ben gelukkig geen faalhaas die een gat in de koelkast boort. Om het positief te bekijken.
Deze twee usersquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon boven staan man, je weet wie het zeggen jaonderontwikkelde nerdjes
Maar HP is een fictieve bio en er komt ook sport in voorquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mehhhh. Lees alleen voetbalgerelateerde boeken en bio's
Ja maar is tovenarij enzo. Trek ik niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar HP is een fictieve bio en er komt ook sport in voor
Stuur eens voorbeeldfoto's van je tieten, misschien kan ik tips geven.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:37 schreef madeliefff het volgende:
Waarom worden foto's altijd (lees meestal) lelijk bij mij
hier is geen correct antwoord op te gevenquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:37 schreef madeliefff het volgende:
Jij bent ook niet verkeerd. Maar de rest, man man man.quote:
nee t gaat om mijn hoofd. Ik krijg vaak grauw gezicht en haarquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stuur eens voorbeeldfoto's van je tieten, misschien kan ik tips geven.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:37 schreef madeliefff het volgende:
flits? lichtinval?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee t gaat om mijn hoofd. Ik krijg vaak grauw gezicht en haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |