SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ons ook niet bij elkaar passen en jij bent toch al bezet dus maakt niet uit.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:09 schreef Typisch het volgende:
Sof en ik zeiden ongeveer het zelfde.
Erg jammer dat ze ons niet bij elkaar vindt passen want dit is toch wederom een teken.
Het is wat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:09 schreef Etsu het volgende:
bij de IKEA en MM kreeg ik een tijdsindicatie
bij FedEx is het 'op X januari komen we langs'
daar heb ik toch niks aan boelers
denk die posters/schilderijen uit canadaquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:19 schreef McGrath het volgende:
wat zat er in je pakketje? je drakendildo?
Niet zo ordinairquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:19 schreef McGrath het volgende:
wat zat er in je pakketje? je drakendildo?
ik ga zo wat studiedingen doen denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hee rusnakfan whatcha doing gurl
Goed bezig. Ik ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ga zo wat studiedingen doen denk ik
geen deksol maar wel een dekselquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op elk potje past een deksel, helaas ben jij geen deksol
er bloeit al wat tussen sof en hemquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op elk potje past een deksel, helaas ben jij geen deksol
Nee, de verwarming staat aan.quote:
Oh, mijn huisgenoot zet hem altijd op 22,5quote:
ja kloptquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij hebt altijd alle deuren openstaan
No rlyquote:
Waarom duurt dat altijd zo lang, wanneer gaan ze nou eens datenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
er bloeit al wat tussen sof en hem
vies hoogquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, mijn huisgenoot zet hem altijd op 22,5
sof zit nog een beetje met mortaxx in haar hoofd, dat is hetquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
No rly
[..]
Waarom duurt dat altijd zo lang, wanneer gaan ze nou eens daten
watquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sof zit nog een beetje met mortaxx in haar hoofd, dat is het
Oh, wij betalen een vast bedrag, de rest betaalt de verhuursterquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
vies hoog
ik betaal al per maand 150 euro aan essent voor energie en ik heb altijd op/rond 20 graden.
Oh maar mortaxx moet nog uit de kast, chemie tussen jou en mortie is boomingquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sof zit nog een beetje met mortaxx in haar hoofd, dat is het
Ik was er al heel de tijd hoor, maar hoi.quote:
oh dat is wel aardig van haar, want juridisch gezien kan zij het op jullie verhalenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, wij betalen een vast bedrag, de rest betaalt de verhuurster
Heeft ze nog nooit gedaanquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh dat is wel aardig van haar, want juridisch gezien kan zij het op jullie verhalen
ik moet ookquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie wil voor mij ff naar supermarkt
ik, ik moet nog pleisters hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:28 schreef Opsonisatie het volgende:
heb je je gesneden aan dat mes van de AH?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik, ik moet nog pleisters hebben
ik welquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:28 schreef Opsonisatie het volgende:
hoeft toch geen pleister meer op johquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik, ik moet nog pleisters hebben
Ja, gisteravondquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je je gesneden aan dat mes van de AH?
Juist wel, want als ik moet voetballen vanavond is het wel fijn als er iets overheen zit.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hoeft toch geen pleister meer op joh
ja hoor wel vaker dat mensen aan die messen hebben gesnedenquote:
Het gebeurde toen ik aan het afdrogen wasquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hoor wel vaker dat mensen aan die messen hebben gesneden
ik heb die dingen al 2 weken en heb me er nog niet aan gesneden, gelukkig
je moet ook goed kijken en rustig met een sponsje afwassen.
oh, dat verklaart alles.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het gebeurde toen ik aan het afdrogen was
Oh ja dan wel inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Juist wel, want als ik moet voetballen vanavond is het wel fijn als er iets overheen zit.
Ik vind wasmachine beterquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:35 schreef Etsu het volgende:
een vaatwasser is de beste uitvinding ooit
frituurpan bedoel je zekerquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:35 schreef Etsu het volgende:
een vaatwasser is de beste uitvinding ooit
ik kan echt niet zonder, dan word ik gekquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit één gehad. zelfs mijn ouders niet.
ja hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik kan echt niet zonder, dan word ik gek
ik wil eigenlijk ook zelf eens raspatat bakkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
krijg je ook rode vlekken als je even geen frituurpan bij de hand hebt?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was liever borden dan mijn beddengoedquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon op de hand wassen toch
ja die eigenlijk ook wel
eigenlijk alles wel
ik heb dat nog nooit gehadquote:
wow dit moet ik onthoudenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb ipv chocola cup a soup genomen. Ik kan weer iets aan mijn ik-lust-dit-lijstje toevoegen
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wel die ene met chinese tomaat, die anderen lijken mij goor
veel daarom is het ook zo'n oppepper om 4 uurquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoeveel caloriën en zout zit er wel niet in
je kan beter gewoon warm water nemen, een stuk beterquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoeveel caloriën en zout zit er wel niet in
Soms is de kraan nog niet koud genoeg en heb ik warme limonadequote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je kan beter gewoon warm water nemen, een stuk beter
dan moet je het even plannen en eerst in de koelkast zettenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Soms is de kraan nog niet koud genoeg en heb ik warme limonade![]()
Ik laat het dan gewoon even staanquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan moet je het even plannen en eerst in de koelkast zetten
ik zou ook geen warm water kunnen drinken denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
staat je koelkast niet 24/7 aan dan? :squote:Op donderdag 14 januari 2016 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik laat het dan gewoon even staan
Ga geen koelkaststroom verspillen daaraan ;s
Jawel, maar als je er iets warms inzet verbruikt ie meer stroom om dat ook op die temperatuur te krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
staat je koelkast niet 24/7 aan dan? :s
oh dat is wel vies jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef niet echt koud drinken, gewoon kamertemperatuur is goedquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:47 schreef Etsu het volgende:
wat ik altijd doe, is zo'n grote waterfles van de AH en dan limonade erin, water erin en koelkast in
heb je langer genot van koude limonade.
jeetjequote:Op donderdag 14 januari 2016 13:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef niet echt koud drinken, gewoon kamertemperatuur is goed
ik ben jellyquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh op introkamp was er geen warm water moest iedereen met ijskoud water douchen gvdik mocht een blondjes rug inzepen whehuehauheu
alsof jij dat nog nooit hebt gedaanquote:
nicequote:Op donderdag 14 januari 2016 13:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij was echt knap, een wat meer blondere versie van die kerel @ je UI
Jij pakt ze dan allemaal afquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
nice
we moeten een keer samen op mannenjacht
Ik wil best eentje met rust laten zodat jij hem kan hosselen hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij pakt ze dan allemaal af
Ik ga dit jaar hopelijk mee als begeleider voor introkamp
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil best eentje met rust laten zodat jij hem kan hosselen hoor.Zo gemeen ben ik weer niet.
Wat voor introkamp?
Alan Rickman?quote:
69quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alan Rickman?Die was toch niet zo heel oud?
wat denk je dat ik vannacht aan het doen was om 04:52quote:
OHMY FUCKING GOD. EN DAT OP FOTO VAN MN PUSSYquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat denk je dat ik vannacht aan het doen was om 04:33
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
OHMY FUCKING GOD. EN DAT OP FOTO VAN MN PUSSY
spelbrekerquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:02 schreef Opsonisatie het volgende:
(Ik heb foto van een kat als pf)
Ohmyfuckinggod hij lijkt dan op spatiequote:Op donderdag 14 januari 2016 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Alan Rickman met een snor:
[ afbeelding ]
Ja moest ook meteen aan spatie denkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohmyfuckinggod hij lijkt dan op spatie
okquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohja tentamendingen, katode is negatief maar een kation is positief. Anode is positief maar anion is negatief. VERWARREND.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Compliment van Opsoquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey dat moest ik ook een keer leren.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohja tentamendingen, katode is negatief maar een kation is positief. Anode is positief maar anion is negatief. VERWARREND.
quote:Yes! J
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Alan Rickman met een snor:
[ afbeelding ]
Dit heb ik met andere dingen dan warm waterquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:22 schreef Paxcon het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je lekker in bed ligt maar zin hebt in warm water maar dan niet je uit bed uit willen gaan?
Nee, niemand in de hele wereld behalve jij houdt van warm water (zonder thee).quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:22 schreef Paxcon het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je lekker in bed ligt maar zin hebt in warm water maar dan niet je uit bed uit willen gaan?
doodsverwensing, ban, doei spatieloos.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:24 schreef Spatieloos het volgende:
Etsu, wil je ook als LMI verkleed gaan pls?
Was vraag, ik wens niemand dood. Censoring van vragen gaat te ver.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
doodsverwensing, ban, doei spatieloos.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:23 schreef McGrath het volgende:
wow eng, Etsu zou als Snape verkleed gaan, overlijdt die acteur.
Wie ging er verkleed als Bowie?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:23 schreef McGrath het volgende:
wow eng, Etsu zou als Snape verkleed gaan, overlijdt die acteur.
Waarschijnlijk Etsu niet lang geleden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wie ging er verkleed als Bowie?
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Etsu niet lang geleden.
LMi is toch een schatje waarom dit danquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
doodsverwensing, ban, doei spatieloos.
die remix die je postte is zo lekkerquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nou Ets, wie wordt de volgende?
vind je?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
LMi is toch een schatje waarom dit dan
LMI een schatje???quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Welke?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
die remix die je postte is zo lekker
quote:
Omdat hij concurrentie is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
opso's mening verandert snelquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
LMI een schatje???
gurrrl, je kent hem niet van 2014, dan zou je wel anders denken
Meer verwachten van MBOquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dus ik stuur dikke mail met allemaal gegevens enzo die het mbo nodig heeft, krijg ik de volgende mail terug:
[..]
wo doen en mbo met hoofdletter schrijvenquote:
ik gebruik laptop altijd op stroomquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:33 schreef Etsu het volgende:
hebben jullie ook weleens dat je telefoon/laptop op ongewenste momenten leeg raakt/is?
mn telefoon is aan t opladen en nu mn laptop kan ieder moment uitvallen
Powerbank aanschaffen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:33 schreef Etsu het volgende:
hebben jullie ook weleens dat je telefoon/laptop op ongewenste momenten leeg raakt/is?
Jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:33 schreef Etsu het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik gebruik laptop altijd op stroom
als je toch gaat opstaan: ik wil graag warm waterquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:35 schreef Etsu het volgende:
mn oplader is te ver weg, en ben te lui om te pakken. dat is het hele punt
doeeggquote:
ik kom eraanquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als je toch gaat opstaan: ik wil graag warm water
wonen jullie al samen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als je toch gaat opstaan: ik wil graag warm water
Nu pas?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:37 schreef supersof het volgende:
Ik heb mijn geld van de belasting terug gekregenVind het nog steeds raar dat ik dat nu heb gekregen maar oke.
Straks maar bos bloemen voor mijn moeder halen
Ja nou, ik vond dus dat het erg lang duurde. Dus ik ging kijken of alles wel goed was gegaan. Ik logde in, was ergens in oktober ofzo, staat er een scherm met: "onderteken je aangifte en stuur hem op." Dus ik was gewoon vergeten om op verzenden te drukkenquote:
Ah op die fiets. Maar lekker hoor, altijd fijn om wat terug te krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja nou, ik vond dus dat het erg lang duurde. Dus ik ging kijken of alles wel goed was gegaan. Ik logde in, was ergens in oktober ofzo, staat er een scherm met: "onderteken je aangifte en stuur hem op." Dus ik was gewoon vergeten om op verzenden te drukken![]()
Dat heb ik toen gelijk gedaan en nu heb ik dus het geld. Terwijl ik dacht dat het dan niet meer kon.
Ja, best wel gunstig nuquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Maar lekker hoor, altijd fijn om wat terug te krijgen.
Niks met hoofdletters schrijvenquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
wo doen en mbo met hoofdletter schrijven
Daar zat ik ook aan te denken. Zit in de 4 studies die ik misschien wil gaan doen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:32 schreef Paxcon het volgende:
Spatieloos misschien is LST in Leiden/Delft wat voor jou, heb wel gehoord dat het erg lastig is
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dus ik stuur dikke mail met allemaal gegevens enzo die het mbo nodig heeft, krijg ik de volgende mail terug:
[..]
Ik ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:42 schreef Etsu het volgende:
gister mailtje van de inspecteur met dat ik moet betalen
waarom niet naar belgiequote:Op donderdag 14 januari 2016 14:42 schreef Etsu het volgende:
gister mailtje van de inspecteur met dat ik moet betalen
via mijnoverheid krijg ik hemquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Al had ik dat mailtje niet gister.
Jawel. Maar ik had eerst iemand er naar laten kijken, de gegevens van 2015.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
via mijnoverheid krijg ik hem
hebben ze dat niet in engeland?
oh wat aandoenlijkquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil niet te ver weg van jou wonen
ik zou er ook bijna naar groningen voor verhuizen!!quote:
paxcon nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:47 schreef Etsu het volgende:
ik leerde pax in 2012 kennen, paar weken daarna ging ik verhuizen naar groningen
wie ziet n verband?
en 3 jaar later is paxcon van de verkeerde kantquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:47 schreef Etsu het volgende:
ik leerde pax in 2012 kennen, paar weken daarna ging ik verhuizen naar groningen
wie ziet n verband?
Ben je nog steeds verliefd?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:47 schreef Etsu het volgende:
wie ziet n verband?
precies, dat ookquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en 3 jaar later is paxcon van de verkeerde kant
ik zie een verband
Altijd.quote:
ik op mezelfquote:
leuk is dat hequote:Op donderdag 14 januari 2016 14:52 schreef supersof het volgende:
ik ben ook verliefd op mijn hond en kat
Ohja, dat wou ik nog nemenquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:52 schreef FrauMilena het volgende:
Paracetamol werkt maar matig. Huilie.
wat een leuke naamquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:53 schreef supersof het volgende:
Gelukkig chat ik nu met Ramona van bol.com die het voor me aan het uitzoeken is
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:52 schreef supersof het volgende:
Zondag een boek besteld voor mijn broertje. Is nog steeds niet binnen terwijl er op bol.com staat dat ie dinsdag is bezorgd![]()
![]()
Is zij niet van die scooter?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:53 schreef supersof het volgende:
Gelukkig chat ik nu met Ramona van bol.com die het voor me aan het uitzoeken is
Ik vind dat niet zo'n mooie naamquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ohja, dat wou ik nog nemen
Geweldige drug
Zij zegt dus dat ie wel is aangekomen en dat er zelfs voor is getekendquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet gewoon zeggen dat ie niet is gekomen als je hem straks hebt sof
dan krijg je geld terug
haha wtfquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Zij zegt dus dat ie wel is aangekomen en dat er zelfs voor is getekend
wtfquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
een van je roomies heeft je boek hahaquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
daar een neuk om gevenquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
wo doen en mbo met hoofdletter schrijven
raarquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, laat boeken altijd bezorgen bij mijn oudersquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
een van je roomies heeft je boek haha
Dat spul heeft bijna geen side effects. Het effect is misschien niet heel groot, maar het is er wel.quote:
Het was je vader!!!quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, laat boeken altijd bezorgen bij mijn oudersOm die reden dus.
Alsof mijn vader om half twee 's middags thuis isquote:
Het was je andere broertje!quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof mijn vader om half twee 's middags thuis is
Echt een kk streek is datquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had meer misbruik moeten maken van mijn baan als postbode :/
Ja over grass company kalfjequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat er een vraag komt over wiet.
Je mag Kuroi wel lenenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:13 schreef Paxcon het volgende:
ik wil ook een kat om verliefd op te worden
Komt dat serieus als je voor 17:00 binnen? Moet morgen echt ff goede vloei hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De webshop? Vertel. Bestel daar altijd mijn lange vloei
Wat is je favoriete wiet?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat er een vraag komt over wiet.
Ja ze zijn snel met verzendenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Komt dat serieus als je voor 17:00 binnen? Moet morgen echt ff goede vloei hebben
Is vloei bestellen niet nogal onzinnig?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De webshop? Vertel. Bestel daar altijd mijn lange vloei
Waarom?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Is vloei bestellen niet nogal onzinnig?
5000 jezus hoe duurquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga binnenkort een zak met 5000 tipjes bestellenKan ik ze ook voor algemeen gebruik in een grote pot doen.
Ik vergeet dat eerste altijd.. en ik vind het fijner om een pakje vloei te hebben. Als ik het online koop kost het mij vaak 50 cent per pakje (koop een doos van 50 pakjes, deel ik ook wel van uit hoor).quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat je het gewoon bij de shop zo kan meenemen of eurootje voor een pakje
Ikheb nooit goede ervaringen met ramona gehad.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:18 schreef supersof het volgende:
Joslyn helpt mij tenminste wel gewoon. Kut Ramona
Tilburgquote:
hoezoquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:19 schreef Amarantha het volgende:
Oh man ik moet communiceren tussen mijn ouders nu. Ongemakkelijk
Moeder moet iets van mijn vader weten maar mijn vader wil absoluut geen contact met mijn moeder.quote:
Oh.. tja awkward wat is die free gift dan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moeder moet iets van mijn vader weten maar mijn vader wil absoluut geen contact met mijn moeder.
Ach ik snap mijn vader wel. Het is voor hem een compleet afgesloten hoofdstuk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oh.. tja awkward wat is die free gift dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik snap mijn vader wel. Het is voor hem een compleet afgesloten hoofdstuk.Vrij logisch idd je moeder wil hem nu terug dan? Maar bij die bestelling krijg je zo'n free gift wat is dat een aansteker zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee hoor, maar ze moet iets weten. En die free gift? Ik kreeg laatste twee keer een draaiplateau (om je blow spullen op te leggen tijdens het draaien), vloei, aansteker, tip en koker om joint in op te bergen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Vrij logisch idd je moeder wil hem nu terug dan? Maar bij die bestelling krijg je zo'n free gift wat is dat een aansteker zeker?
Oh handigquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar ze moet iets weten. En die free gift? Ik kreeg laatste twee keer een draaiplateau (om je blow spullen op te leggen tijdens het draaien), vloei, aansteker, tip en koker om joint in op te bergen.
Maar i.p.v die plateau kreeg ik vaak ook een grinder.
hoe oud ben jijquote:
nee johquote:
er zegt net iemand dat ie 17 is en jij wil poedelnaakt gaan tc'en, pedo.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
We moeten echt een keer poedelnaakt TC'en met deze SC.
pedoquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
juist jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
er zegt net iemand dat ie 17 is en jij wil poedelnaakt gaan tc'en, pedo.
weinig behoefte aanquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
hoe kan je dan zoiets bestellenquote:
Heb je geen leeftijds dingens voor nodig en ik heb internetbankieren?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe kan je dan zoiets bestellen
hoe willen ze het controlerenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe kan je dan zoiets bestellen
niet echt behoefte aan eigenlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
Je hand is al genoegquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
niet echt behoefte aan eigenlijk.
Ja ik vroeg het me afquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb je geen leeftijds dingens voor nodig en ik heb internetbankieren?
die heb ik al laten zien aan jequote:
ja okequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
die heb ik al laten zien aan je
ik eet M&M'squote:
Hoeveel verschil?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vandaag gewogen. Voor het eerst in 2016.
Dat was niet best.
ooohquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Het is geen wiet wat je besteld gewoon vloei he etc.
Zal wel wat aanvankelijk watervasthouden bij hebben gezeten na kerst.quote:
Dat vlakt het getal natuurlijk weer een beetje af.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal wel wat aanvankelijk watervasthouden bij hebben gezeten na kerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |