Meer verwachten van MBOquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dus ik stuur dikke mail met allemaal gegevens enzo die het mbo nodig heeft, krijg ik de volgende mail terug:
[..]
wo doen en mbo met hoofdletter schrijvenquote:
ik gebruik laptop altijd op stroomquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:33 schreef Etsu het volgende:
hebben jullie ook weleens dat je telefoon/laptop op ongewenste momenten leeg raakt/is?
mn telefoon is aan t opladen en nu mn laptop kan ieder moment uitvallen
Powerbank aanschaffen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:33 schreef Etsu het volgende:
hebben jullie ook weleens dat je telefoon/laptop op ongewenste momenten leeg raakt/is?
Jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:33 schreef Etsu het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik gebruik laptop altijd op stroom
als je toch gaat opstaan: ik wil graag warm waterquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:35 schreef Etsu het volgende:
mn oplader is te ver weg, en ben te lui om te pakken. dat is het hele punt
doeeggquote:
ik kom eraanquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als je toch gaat opstaan: ik wil graag warm water
wonen jullie al samen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als je toch gaat opstaan: ik wil graag warm water
Nu pas?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:37 schreef supersof het volgende:
Ik heb mijn geld van de belasting terug gekregenVind het nog steeds raar dat ik dat nu heb gekregen maar oke.
Straks maar bos bloemen voor mijn moeder halen
Ja nou, ik vond dus dat het erg lang duurde. Dus ik ging kijken of alles wel goed was gegaan. Ik logde in, was ergens in oktober ofzo, staat er een scherm met: "onderteken je aangifte en stuur hem op." Dus ik was gewoon vergeten om op verzenden te drukkenquote:
Ah op die fiets. Maar lekker hoor, altijd fijn om wat terug te krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja nou, ik vond dus dat het erg lang duurde. Dus ik ging kijken of alles wel goed was gegaan. Ik logde in, was ergens in oktober ofzo, staat er een scherm met: "onderteken je aangifte en stuur hem op." Dus ik was gewoon vergeten om op verzenden te drukken![]()
Dat heb ik toen gelijk gedaan en nu heb ik dus het geld. Terwijl ik dacht dat het dan niet meer kon.
Ja, best wel gunstig nuquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Maar lekker hoor, altijd fijn om wat terug te krijgen.
Niks met hoofdletters schrijvenquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
wo doen en mbo met hoofdletter schrijven
Daar zat ik ook aan te denken. Zit in de 4 studies die ik misschien wil gaan doen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:32 schreef Paxcon het volgende:
Spatieloos misschien is LST in Leiden/Delft wat voor jou, heb wel gehoord dat het erg lastig is
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dus ik stuur dikke mail met allemaal gegevens enzo die het mbo nodig heeft, krijg ik de volgende mail terug:
[..]
Ik ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:42 schreef Etsu het volgende:
gister mailtje van de inspecteur met dat ik moet betalen
waarom niet naar belgiequote:Op donderdag 14 januari 2016 14:42 schreef Etsu het volgende:
gister mailtje van de inspecteur met dat ik moet betalen
via mijnoverheid krijg ik hemquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Al had ik dat mailtje niet gister.
Jawel. Maar ik had eerst iemand er naar laten kijken, de gegevens van 2015.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
via mijnoverheid krijg ik hem
hebben ze dat niet in engeland?
oh wat aandoenlijkquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil niet te ver weg van jou wonen
ik zou er ook bijna naar groningen voor verhuizen!!quote:
paxcon nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:47 schreef Etsu het volgende:
ik leerde pax in 2012 kennen, paar weken daarna ging ik verhuizen naar groningen
wie ziet n verband?
en 3 jaar later is paxcon van de verkeerde kantquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:47 schreef Etsu het volgende:
ik leerde pax in 2012 kennen, paar weken daarna ging ik verhuizen naar groningen
wie ziet n verband?
Ben je nog steeds verliefd?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:47 schreef Etsu het volgende:
wie ziet n verband?
precies, dat ookquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en 3 jaar later is paxcon van de verkeerde kant
ik zie een verband
Altijd.quote:
ik op mezelfquote:
leuk is dat hequote:Op donderdag 14 januari 2016 14:52 schreef supersof het volgende:
ik ben ook verliefd op mijn hond en kat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |