ja kloptquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij hebt altijd alle deuren openstaan
No rlyquote:
Waarom duurt dat altijd zo lang, wanneer gaan ze nou eens datenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
er bloeit al wat tussen sof en hem
vies hoogquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, mijn huisgenoot zet hem altijd op 22,5
sof zit nog een beetje met mortaxx in haar hoofd, dat is hetquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
No rly
[..]
Waarom duurt dat altijd zo lang, wanneer gaan ze nou eens daten
watquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sof zit nog een beetje met mortaxx in haar hoofd, dat is het
Oh, wij betalen een vast bedrag, de rest betaalt de verhuursterquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
vies hoog
ik betaal al per maand 150 euro aan essent voor energie en ik heb altijd op/rond 20 graden.
Oh maar mortaxx moet nog uit de kast, chemie tussen jou en mortie is boomingquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sof zit nog een beetje met mortaxx in haar hoofd, dat is het
Ik was er al heel de tijd hoor, maar hoi.quote:
oh dat is wel aardig van haar, want juridisch gezien kan zij het op jullie verhalenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, wij betalen een vast bedrag, de rest betaalt de verhuurster
Heeft ze nog nooit gedaanquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh dat is wel aardig van haar, want juridisch gezien kan zij het op jullie verhalen
ik moet ookquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie wil voor mij ff naar supermarkt
ik, ik moet nog pleisters hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:28 schreef Opsonisatie het volgende:
heb je je gesneden aan dat mes van de AH?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik, ik moet nog pleisters hebben
ik welquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:28 schreef Opsonisatie het volgende:
hoeft toch geen pleister meer op johquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik, ik moet nog pleisters hebben
Ja, gisteravondquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je je gesneden aan dat mes van de AH?
Juist wel, want als ik moet voetballen vanavond is het wel fijn als er iets overheen zit.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hoeft toch geen pleister meer op joh
ja hoor wel vaker dat mensen aan die messen hebben gesnedenquote:
Het gebeurde toen ik aan het afdrogen wasquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hoor wel vaker dat mensen aan die messen hebben gesneden
ik heb die dingen al 2 weken en heb me er nog niet aan gesneden, gelukkig
je moet ook goed kijken en rustig met een sponsje afwassen.
oh, dat verklaart alles.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het gebeurde toen ik aan het afdrogen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |