SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ons ook niet bij elkaar passen en jij bent toch al bezet dus maakt niet uit.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:09 schreef Typisch het volgende:
Sof en ik zeiden ongeveer het zelfde.
Erg jammer dat ze ons niet bij elkaar vindt passen want dit is toch wederom een teken.
Het is wat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:09 schreef Etsu het volgende:
bij de IKEA en MM kreeg ik een tijdsindicatie
bij FedEx is het 'op X januari komen we langs'
daar heb ik toch niks aan boelers
denk die posters/schilderijen uit canadaquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:19 schreef McGrath het volgende:
wat zat er in je pakketje? je drakendildo?
Niet zo ordinairquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:19 schreef McGrath het volgende:
wat zat er in je pakketje? je drakendildo?
ik ga zo wat studiedingen doen denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hee rusnakfan whatcha doing gurl
Goed bezig. Ik ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ga zo wat studiedingen doen denk ik
geen deksol maar wel een dekselquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op elk potje past een deksel, helaas ben jij geen deksol
er bloeit al wat tussen sof en hemquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op elk potje past een deksel, helaas ben jij geen deksol
Nee, de verwarming staat aan.quote:
Oh, mijn huisgenoot zet hem altijd op 22,5quote:
ja kloptquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij hebt altijd alle deuren openstaan
No rlyquote:
Waarom duurt dat altijd zo lang, wanneer gaan ze nou eens datenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
er bloeit al wat tussen sof en hem
vies hoogquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, mijn huisgenoot zet hem altijd op 22,5
sof zit nog een beetje met mortaxx in haar hoofd, dat is hetquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
No rly
[..]
Waarom duurt dat altijd zo lang, wanneer gaan ze nou eens daten
watquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sof zit nog een beetje met mortaxx in haar hoofd, dat is het
Oh, wij betalen een vast bedrag, de rest betaalt de verhuursterquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
vies hoog
ik betaal al per maand 150 euro aan essent voor energie en ik heb altijd op/rond 20 graden.
Oh maar mortaxx moet nog uit de kast, chemie tussen jou en mortie is boomingquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sof zit nog een beetje met mortaxx in haar hoofd, dat is het
Ik was er al heel de tijd hoor, maar hoi.quote:
oh dat is wel aardig van haar, want juridisch gezien kan zij het op jullie verhalenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, wij betalen een vast bedrag, de rest betaalt de verhuurster
Heeft ze nog nooit gedaanquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh dat is wel aardig van haar, want juridisch gezien kan zij het op jullie verhalen
ik moet ookquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie wil voor mij ff naar supermarkt
ik, ik moet nog pleisters hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:28 schreef Opsonisatie het volgende:
heb je je gesneden aan dat mes van de AH?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik, ik moet nog pleisters hebben
ik welquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:28 schreef Opsonisatie het volgende:
hoeft toch geen pleister meer op johquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik, ik moet nog pleisters hebben
Ja, gisteravondquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je je gesneden aan dat mes van de AH?
Juist wel, want als ik moet voetballen vanavond is het wel fijn als er iets overheen zit.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hoeft toch geen pleister meer op joh
ja hoor wel vaker dat mensen aan die messen hebben gesnedenquote:
Het gebeurde toen ik aan het afdrogen wasquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hoor wel vaker dat mensen aan die messen hebben gesneden
ik heb die dingen al 2 weken en heb me er nog niet aan gesneden, gelukkig
je moet ook goed kijken en rustig met een sponsje afwassen.
oh, dat verklaart alles.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het gebeurde toen ik aan het afdrogen was
Oh ja dan wel inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Juist wel, want als ik moet voetballen vanavond is het wel fijn als er iets overheen zit.
Ik vind wasmachine beterquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:35 schreef Etsu het volgende:
een vaatwasser is de beste uitvinding ooit
frituurpan bedoel je zekerquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:35 schreef Etsu het volgende:
een vaatwasser is de beste uitvinding ooit
ik kan echt niet zonder, dan word ik gekquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit één gehad. zelfs mijn ouders niet.
ja hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik kan echt niet zonder, dan word ik gek
ik wil eigenlijk ook zelf eens raspatat bakkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
krijg je ook rode vlekken als je even geen frituurpan bij de hand hebt?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was liever borden dan mijn beddengoedquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon op de hand wassen toch
ja die eigenlijk ook wel
eigenlijk alles wel
ik heb dat nog nooit gehadquote:
wow dit moet ik onthoudenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb ipv chocola cup a soup genomen. Ik kan weer iets aan mijn ik-lust-dit-lijstje toevoegen
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wel die ene met chinese tomaat, die anderen lijken mij goor
veel daarom is het ook zo'n oppepper om 4 uurquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoeveel caloriën en zout zit er wel niet in
je kan beter gewoon warm water nemen, een stuk beterquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoeveel caloriën en zout zit er wel niet in
Soms is de kraan nog niet koud genoeg en heb ik warme limonadequote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je kan beter gewoon warm water nemen, een stuk beter
dan moet je het even plannen en eerst in de koelkast zettenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Soms is de kraan nog niet koud genoeg en heb ik warme limonade![]()
Ik laat het dan gewoon even staanquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan moet je het even plannen en eerst in de koelkast zetten
ik zou ook geen warm water kunnen drinken denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
staat je koelkast niet 24/7 aan dan? :squote:Op donderdag 14 januari 2016 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik laat het dan gewoon even staan
Ga geen koelkaststroom verspillen daaraan ;s
Jawel, maar als je er iets warms inzet verbruikt ie meer stroom om dat ook op die temperatuur te krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
staat je koelkast niet 24/7 aan dan? :s
oh dat is wel vies jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef niet echt koud drinken, gewoon kamertemperatuur is goedquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:47 schreef Etsu het volgende:
wat ik altijd doe, is zo'n grote waterfles van de AH en dan limonade erin, water erin en koelkast in
heb je langer genot van koude limonade.
jeetjequote:Op donderdag 14 januari 2016 13:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef niet echt koud drinken, gewoon kamertemperatuur is goed
ik ben jellyquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh op introkamp was er geen warm water moest iedereen met ijskoud water douchen gvdik mocht een blondjes rug inzepen whehuehauheu
alsof jij dat nog nooit hebt gedaanquote:
nicequote:Op donderdag 14 januari 2016 13:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij was echt knap, een wat meer blondere versie van die kerel @ je UI
Jij pakt ze dan allemaal afquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
nice
we moeten een keer samen op mannenjacht
Ik wil best eentje met rust laten zodat jij hem kan hosselen hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij pakt ze dan allemaal af
Ik ga dit jaar hopelijk mee als begeleider voor introkamp
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil best eentje met rust laten zodat jij hem kan hosselen hoor.Zo gemeen ben ik weer niet.
Wat voor introkamp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |