Oh ja dan wel inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Juist wel, want als ik moet voetballen vanavond is het wel fijn als er iets overheen zit.
Ik vind wasmachine beterquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:35 schreef Etsu het volgende:
een vaatwasser is de beste uitvinding ooit
frituurpan bedoel je zekerquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:35 schreef Etsu het volgende:
een vaatwasser is de beste uitvinding ooit
ik kan echt niet zonder, dan word ik gekquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit één gehad. zelfs mijn ouders niet.
ja hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik kan echt niet zonder, dan word ik gek
ik wil eigenlijk ook zelf eens raspatat bakkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
krijg je ook rode vlekken als je even geen frituurpan bij de hand hebt?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was liever borden dan mijn beddengoedquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon op de hand wassen toch
ja die eigenlijk ook wel
eigenlijk alles wel
ik heb dat nog nooit gehadquote:
wow dit moet ik onthoudenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb ipv chocola cup a soup genomen. Ik kan weer iets aan mijn ik-lust-dit-lijstje toevoegen
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wel die ene met chinese tomaat, die anderen lijken mij goor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |