veel daarom is het ook zo'n oppepper om 4 uurquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoeveel caloriën en zout zit er wel niet in
je kan beter gewoon warm water nemen, een stuk beterquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoeveel caloriën en zout zit er wel niet in
Soms is de kraan nog niet koud genoeg en heb ik warme limonadequote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je kan beter gewoon warm water nemen, een stuk beter
dan moet je het even plannen en eerst in de koelkast zettenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Soms is de kraan nog niet koud genoeg en heb ik warme limonade![]()
Ik laat het dan gewoon even staanquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan moet je het even plannen en eerst in de koelkast zetten
ik zou ook geen warm water kunnen drinken denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
staat je koelkast niet 24/7 aan dan? :squote:Op donderdag 14 januari 2016 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik laat het dan gewoon even staan
Ga geen koelkaststroom verspillen daaraan ;s
Jawel, maar als je er iets warms inzet verbruikt ie meer stroom om dat ook op die temperatuur te krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
staat je koelkast niet 24/7 aan dan? :s
oh dat is wel vies jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef niet echt koud drinken, gewoon kamertemperatuur is goedquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:47 schreef Etsu het volgende:
wat ik altijd doe, is zo'n grote waterfles van de AH en dan limonade erin, water erin en koelkast in
heb je langer genot van koude limonade.
jeetjequote:Op donderdag 14 januari 2016 13:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef niet echt koud drinken, gewoon kamertemperatuur is goed
ik ben jellyquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh op introkamp was er geen warm water moest iedereen met ijskoud water douchen gvdik mocht een blondjes rug inzepen whehuehauheu
alsof jij dat nog nooit hebt gedaanquote:
nicequote:Op donderdag 14 januari 2016 13:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij was echt knap, een wat meer blondere versie van die kerel @ je UI
Jij pakt ze dan allemaal afquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
nice
we moeten een keer samen op mannenjacht
Ik wil best eentje met rust laten zodat jij hem kan hosselen hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij pakt ze dan allemaal af
Ik ga dit jaar hopelijk mee als begeleider voor introkamp
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil best eentje met rust laten zodat jij hem kan hosselen hoor.Zo gemeen ben ik weer niet.
Wat voor introkamp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |