Ohja, dat wou ik nog nemenquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:52 schreef FrauMilena het volgende:
Paracetamol werkt maar matig. Huilie.
wat een leuke naamquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:53 schreef supersof het volgende:
Gelukkig chat ik nu met Ramona van bol.com die het voor me aan het uitzoeken is
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:52 schreef supersof het volgende:
Zondag een boek besteld voor mijn broertje. Is nog steeds niet binnen terwijl er op bol.com staat dat ie dinsdag is bezorgd![]()
![]()
Is zij niet van die scooter?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:53 schreef supersof het volgende:
Gelukkig chat ik nu met Ramona van bol.com die het voor me aan het uitzoeken is
Ik vind dat niet zo'n mooie naamquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ohja, dat wou ik nog nemen
Geweldige drug
Zij zegt dus dat ie wel is aangekomen en dat er zelfs voor is getekendquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet gewoon zeggen dat ie niet is gekomen als je hem straks hebt sof
dan krijg je geld terug
haha wtfquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Zij zegt dus dat ie wel is aangekomen en dat er zelfs voor is getekend
wtfquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
een van je roomies heeft je boek hahaquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
daar een neuk om gevenquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
wo doen en mbo met hoofdletter schrijven
raarquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, laat boeken altijd bezorgen bij mijn oudersquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
een van je roomies heeft je boek haha
Dat spul heeft bijna geen side effects. Het effect is misschien niet heel groot, maar het is er wel.quote:
Het was je vader!!!quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, laat boeken altijd bezorgen bij mijn oudersOm die reden dus.
Alsof mijn vader om half twee 's middags thuis isquote:
Het was je andere broertje!quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof mijn vader om half twee 's middags thuis is
Echt een kk streek is datquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had meer misbruik moeten maken van mijn baan als postbode :/
Ja over grass company kalfjequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat er een vraag komt over wiet.
Je mag Kuroi wel lenenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:13 schreef Paxcon het volgende:
ik wil ook een kat om verliefd op te worden
Komt dat serieus als je voor 17:00 binnen? Moet morgen echt ff goede vloei hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De webshop? Vertel. Bestel daar altijd mijn lange vloei
Wat is je favoriete wiet?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat er een vraag komt over wiet.
Ja ze zijn snel met verzendenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Komt dat serieus als je voor 17:00 binnen? Moet morgen echt ff goede vloei hebben
Is vloei bestellen niet nogal onzinnig?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De webshop? Vertel. Bestel daar altijd mijn lange vloei
Waarom?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Is vloei bestellen niet nogal onzinnig?
5000 jezus hoe duurquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga binnenkort een zak met 5000 tipjes bestellenKan ik ze ook voor algemeen gebruik in een grote pot doen.
Ik vergeet dat eerste altijd.. en ik vind het fijner om een pakje vloei te hebben. Als ik het online koop kost het mij vaak 50 cent per pakje (koop een doos van 50 pakjes, deel ik ook wel van uit hoor).quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat je het gewoon bij de shop zo kan meenemen of eurootje voor een pakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |