Ikheb nooit goede ervaringen met ramona gehad.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:18 schreef supersof het volgende:
Joslyn helpt mij tenminste wel gewoon. Kut Ramona
Tilburgquote:
hoezoquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:19 schreef Amarantha het volgende:
Oh man ik moet communiceren tussen mijn ouders nu. Ongemakkelijk
Moeder moet iets van mijn vader weten maar mijn vader wil absoluut geen contact met mijn moeder.quote:
Oh.. tja awkward wat is die free gift dan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moeder moet iets van mijn vader weten maar mijn vader wil absoluut geen contact met mijn moeder.
Ach ik snap mijn vader wel. Het is voor hem een compleet afgesloten hoofdstuk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oh.. tja awkward wat is die free gift dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik snap mijn vader wel. Het is voor hem een compleet afgesloten hoofdstuk.Vrij logisch idd je moeder wil hem nu terug dan? Maar bij die bestelling krijg je zo'n free gift wat is dat een aansteker zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee hoor, maar ze moet iets weten. En die free gift? Ik kreeg laatste twee keer een draaiplateau (om je blow spullen op te leggen tijdens het draaien), vloei, aansteker, tip en koker om joint in op te bergen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Vrij logisch idd je moeder wil hem nu terug dan? Maar bij die bestelling krijg je zo'n free gift wat is dat een aansteker zeker?
Oh handigquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar ze moet iets weten. En die free gift? Ik kreeg laatste twee keer een draaiplateau (om je blow spullen op te leggen tijdens het draaien), vloei, aansteker, tip en koker om joint in op te bergen.
Maar i.p.v die plateau kreeg ik vaak ook een grinder.
hoe oud ben jijquote:
nee johquote:
er zegt net iemand dat ie 17 is en jij wil poedelnaakt gaan tc'en, pedo.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
We moeten echt een keer poedelnaakt TC'en met deze SC.
pedoquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
We moeten echt een keer poedelnaakt TC'en met deze SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |