welke site heb je het over?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:20 schreef Piperidine het volgende:
Op de .com site staat een interessante theorie dat de nummers bij het kajak-spel terug te leiden zijn naar de bedragen die werden geboden om vijf executievragen te veranderen in aflevering 3.
Wieisdemol.comquote:
Link?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:20 schreef Piperidine het volgende:
Op de .com site staat een interessante theorie dat de nummers bij het kajak-spel terug te leiden zijn naar de bedragen die werden geboden om vijf executievragen te veranderen in aflevering 3.
quote:Het volgende over de getallen waar In de koker geld zat.
Naar mijn mening bestaan de laatste vier cijfers uit een postcode en de eerste cijfers is het bedrag wat ingezet is bij de vorige aflevering.
11001016 = 1100 euro genoteerd door de kandidaat die woont op postcode 1016 (Rob).
19993533 = 1999 euro, postcode 3533 Utrecht. Ceclie, zien we volgens mij ook in beeld ?
10013902= 100 euro, postcode 3902, Veenendaal, Klaas ?
23451051 = 2345 euro, postcode Adam.
2501017 = 250 euro, postcode Adam.
4111052 = 411, postcode Adam Teake ?
01055 = 0 euro, Adam. Mogelijk van Rémy. Dit nummer komt ook een keer voor. En Rémy deed niet meer mee.
01078 = 0 euro, Adam.
Dit zijn 8 duidelijke getallen, resteert nog het getal 751030411.
Dit is mogelijk het getal van de mol, maar kan dit nog niet ontcijferen
Kijk ook nog naar de rode getallen, om deze ergens te plaatsen.
Hoop dat iemand de postcodes kan aanvullen, wie dan overblijft zou het hoogste bedrag ingevuld hebben en dus mogelijk de mol?
quote:
Klaas moet toch 1001 euro zijn dan en niet 100? En waar is het hoogste bod gebleven dan? 2345 was het 1 na hoogste unieke bod. Alsnog lijkt het wel alsof er meer achter zit jaquote:
Wow interessant!quote:
voor de verandering mogen hints ook wel eens iets dieper zittenquote:
Maar het is (nog) niet helemaal sluitend.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Je kan toch niet ontkennen dat er een logica in zit?
Geintje van de redactie wellicht, die zitten nu heel hard te lachen om alle molloten die allerlei rekensommetjes aan het doen zijn met willekeurig gekozen getallenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:33 schreef texelonia het volgende:
[..]
Maar het is (nog) niet helemaal sluitend.
Was er vorig jaar of jaar daarvoor niet ook een theorie met postcodes? Bleek uiteindelijk niks te zijn, of wel?
Oh ja, dat lijkt me zo heerlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Geintje van de redactie wellicht, die zitten nu heel hard te lachen om alle molloten die allerlei rekensommetjes aan het doen zijn met willekeurig gekozen getallen![]()
.
die zitten daar gewoon in een zeecontainer met alle gemakken van een modern kantoor voorzien.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:55 schreef Lemming22 het volgende:
Voordat we de cijfers induiken... Is het voor de productie van het programma überhaupt mogelijk om binnen een dag een hele opdracht met cijfers op te zetten (vergeet daarbij ook bijvoorbeeld het drukwerk niet) die een dag eerder door de kandidaten gebruikt zijn, inclusief postcodes, verwerkt in een cryptische codering? En dat allemaal in een land waar niet op elke straathoek een professionele drukkerij zit. Lijkt mij een flinke, risicovolle opgave waarvan ik betwijfel of ze die willen nemen.
Er valt wel wat voor te zeggen dat je zulke "handigheidjes" zo in the heat of the moment niet snel bedenkt lijkt me toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:40 schreef Montagui het volgende:
Nog even wat anders m.b.t. die kajak opdracht en de cijfers.
Het is zaak voor de mol om de nummers om te roepen, want als je even goed naar de nummers kijkt dan roep je door de megafoon (of die is eigenlijk niet eens nodig) "alle cijferreeksen met een 0 er in zijn goed" + de cijferreeks beginnend met 1999.....en dat is voor iedereen makkelijk te onthouden.
Maar als mol wil je natuurlijk verwarring zaaien door juist wel cijferreeksen te gaan noemen....
Uiteraard, dat is heel goed mogelijk. Maar stel dat een 'kandidaat' het wel opmerkt, dat zou je als mol willen voorkomen lijkt me. Dus dan voor de zekerheid maar het heft in eigen hand nemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er valt wel wat voor te zeggen dat je zulke "handigheidjes" zo in the heat of the moment niet snel bedenkt lijkt me toch?
Remy?quote:Op woensdag 27 januari 2016 02:41 schreef Poepz0r het volgende:
Het spel vind plaats achter je rugKijk eens wie er achter Toprak zit?
[ afbeelding ]
Remy?quote:Op woensdag 27 januari 2016 02:41 schreef Poepz0r het volgende:
Het spel vind plaats achter je rugKijk eens wie er achter Toprak zit?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |