En zij hebben Moira niet. Dat scheelt ook.quote:Op donderdag 28 januari 2016 06:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En ik denk dat ze nooit achter de oplossing van het mozaïek zullen komen, simpelweg te weinig briefjes.
Stiekem hoop ik ook op Annemiekequote:Op donderdag 28 januari 2016 09:57 schreef Nexum het volgende:
Ik zit eerlijk gezegd niet heel erg op Klaas. Annemieke is voor mij veel meer verdacht.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En zij hebben Moira niet. Dat scheelt ook.
75103 = 16, seizoen 16?quote:
Als Klaas de mol is, zou hij dan stiekem de sleutel hebben gehad om de koffer al te openen daar? Misschien heeft hij dan alvast wat geld uit die koffer gehaald voor hij terugging naar beneden. Echt zo'n actie die ze in aflevering 10 gaan laten zienquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:26 schreef sugar4 het volgende:
Wellicht al genoemd maar ik vond het erg typisch dat Klaas voor de camera staat bij het "openen" van het slot. Zou me niet verbazen als hij alleen doet alsof hij het slot opent.
[ afbeelding ]
Maar ik zou het wel een sneue molactie vinden. Als je als redactie dit soort mogelijkheden aanbied aan de mol is er ook niks meer aan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Klaas de mol is, zou hij dan stiekem de sleutel hebben gehad om de koffer al te openen daar? Misschien heeft hij dan alvast wat geld uit die koffer gehaald voor hij terugging naar beneden. Echt zo'n actie die ze in aflevering 10 gaan laten zien
Herinner me nog een opdracht waarbij goud werd gezocht, daar werd door de Mol goud gewoon in de bosjes geflikkerd en dat werd ook vakkundig buiten de montage gelatenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Maar ik zou het wel een sneue molactie vinden. Als je als redactie dit soort mogelijkheden aanbied aan de mol is er ook niks meer aan.
Dat goud zoeken was in ieder geval nog onder de ogen van de andere kandidaten die het dus zouden kunnen hebben gezien. Ik denk niet dat ze de mol een sleutel hebben gegeven om ver buiten het zicht van de andere kandidaten geld uit de koffer te halen, dat zou gewoon flauw zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Herinner me nog een opdracht waarbij goud werd gezocht, daar werd door de Mol goud gewoon in de bosjes geflikkerd en dat werd ook vakkundig buiten de montage gelaten
Dat is wel waar jaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:51 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat goud zoeken was in ieder geval nog onder de ogen van de andere kandidaten die het dus zouden kunnen hebben gezien. Ik denk niet dat ze de mol een sleutel hebben gegeven om ver buiten het zicht van de andere kandidaten geld uit de koffer te halen, dat zou gewoon flauw zijn
Case is the mole stond ook niet op volgorde, daarbij moest je de letters ook helemaal door elkaar husselenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar de hoofden zeiden niet klaas. Ze zeiden LKAAS.
Bij die van Case is the mole ofzoiets, klopte het wel. Hier staat voor mij gewoon geen klaas.
Wat wil je daar mee zeggen? Dat dit een hint moet zijn dat hij dan maar de mol is, of omdat hij de antwoorden zou moeten weten? Vind het alle twee nogal vergezocht en eigenlijk ook wel nergens op slaan...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
De vragen om de sleutels leken trouwens wel van een IQ test: Tim heeft dit jaar een nationale test gepresenteerd...
* Amarantha met een h denkt ook niet dat Klaas de mol is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:58 schreef amaranta het volgende:
Zijn er ook nog mensen die niet denken dat klaas de mol is???
* amaranta in ieder geval
Ik verdenk Rob Verheijen maar Klaas is mijn reserve mol.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:53 schreef Amarantha het volgende:
* Amarantha met een h denkt ook niet dat Klaas de mol is.
quote:We zijn over de helft. En iedereen probeert zichzelf verdacht te maken. Het lijkt er op.
Neem de tijdrit opdracht. We durven niet te fietsen, we zien geen enveloppen, we fietsen ze voorbij... Sterker nog; we zoeken ze niet eens! Is dat zo? Heb ik gelijk? Het kan natuurlijk ook aan het gebrek aan etherdiscipline liggen, nu Ellie er niet meer is...
Ik neem het in ieder geval mee. Ik wil het niet onder ogen zien.
Je kan me rug op! En ik besluit ook om een voorbeeld te nemen aan de Taíno indianen. Als je iets geschreven hebt, word je niet snel vergeten.
Onthouden en doorgeven van tekst is heel wat anders dan begrijpend lezen. En zo luidde het devies aan mezelf: “Het spel verandert niet; voor je ogen. Het spel verandert; altijd achter je rug.” Zullen ze het horen, zien en dan zwijgen? Het lijkt er op. Van Dale wacht op antwoord.
Dat ik het gek vind dat het een IQ test is (volgens mij nog niet eerder voor gekomen, dus voor mij echt verdacht). Niemand heeft meegedaan aan de IQ test, of erover gesproken, dus Tim is hier dit verdacht. Overigens verdenk ik Annemieke meer...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:53 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen? Dat dit een hint moet zijn dat hij dan maar de mol is, of omdat hij de antwoorden zou moeten weten? Vind het alle twee nogal vergezocht en eigenlijk ook wel nergens op slaan...
Is de K schattebout wijs naar Klaas😀quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Even tussendoor, die code: 113. Als je volgens de titel de '3 al weg' haalt houd je 11 over. Ik ben zo benieuwd wat de elfde letter van het alfabet is! Hopelijk is het de T van Taeke of Tim!
http://www.volkskrant.nl/(...)weg-7-over~a4235499/
Dat zijn niet mijn teksten, dat is een quote. Klik op dat linkje.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is de K schattebout wijs naar Klaas😀
Dat heb ik dus ook. Ik wordt constant bevestigd in mijn Klaastunnel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:20 schreef Breekfast het volgende:
Weer wijzen de hints duidelijk naar Klaas. Ze hebben het dit seizoen te makkelijk gemaakt.
Ook die 2e opdracht waarbij Klaas in zijn eentje het geld uit de kist mag gaan halen....
Ligt het er dan niet een béétje dik bovenop... niets is wat het lijkt!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:23 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik wordt constant bevestigd in mijn Klaastunnel.
Zag ik later pas Pino 😊quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:23 schreef Pino112 het volgende:
Dat zijn niet mijn teksten, dat is een quote. Klik op dat linkje.
Ja maar stel je bent Tim en je gaat die kist nog even controleren, je ziet er nog geld in liggen, dan houdt je dat toch lekker voor je zelf? Jij weet zeker dat Klaas de mol is en je verteld het niet aan de anderen.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:58 schreef amaranta het volgende:
Ja, maar, stel er was alsnog iemand de kist gaan controleren??
Dan was hij gruwelijk door de mand gevallen.
Ik denk dat er echt alleen maar 1000 in zat.
Kan.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja maar stel je bent Tim en je gaat die kist nog even controleren, je ziet er nog geld in liggen, dan houdt je dat toch lekker voor je zelf? Jij weet zeker dat Klaas de mol is en je vertelt het niet aan de anderen.
Dan weten 2 hetquote:Op zondag 31 januari 2016 11:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan.
Maar stel dat Rop zegt. Ik loop even met je mee Tim.
Neem aan dat Klaas in dat geval de rest gewoon in zijn zak had gestoken, juist om dit te voorkomenquote:Op zondag 31 januari 2016 10:58 schreef amaranta het volgende:
Ja, maar, stel er was alsnog iemand de kist gaan controleren??
Dan was hij gruwelijk door de mand gevallen.
Ik denk dat er echt alleen maar 1000 in zat.
Volgens kon je hem wel goed zien vanaf het bootje.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neem aan dat Klaas in dat geval de rest gewoon in zijn zak had gestoken, juist om dit te voorkomen
Tja, je hoeft natuurlijk niet de scherpste te zijn om een BN'er te zijn. Keer op keer verbaas ik me weer om de stommiteiten die voorbij komen in programma's waar BN'ers aan meedoen.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:27 schreef Postbus100 het volgende:
Ik snap echt niet dat Klaas zomaar geloofd wordt bij het openen van de kist in de grot. Waarom controleert iemand hem niet? Als de kist leeg is, is er geen man overboord. Als er toch nog geld in de kist blijkt te liggen, dan ben je de winnaar van WIDM. Want je kan het natuurlijk aan de grote klok hangen dat Klaas niet eerlijk is geweest, maar je kan die informatie ook voor jezelf houden. Ik stel me dan voor dat je in de kist kijkt, geld ziet liggen, je van de domme houdt richting de groep, maar ondertussen een sneaky lachje richting Klaas produceert, wetende dat Klaas de mol is (en dat Klaas weet dat jij weet dat hij de mol is).
Maar wat wijst er nou allemaal naar Annemieke dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit volledig in de Annemieke tunnel, Klaas draagt veel te veel bij aan de opdrachten om de Mol te zijn.
Vast nietquote:Op zondag 31 januari 2016 12:54 schreef Fred_B het volgende:
Als je dat geld strijkt, zou dan het mozaïek op de achterkant onleesbaar worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |