abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159447757
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:51 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja, maar de hoofden zeiden niet klaas. Ze zeiden LKAAS.
Bij die van Case is the mole ofzoiets, klopte het wel. Hier staat voor mij gewoon geen klaas.
Bij Case is the mole klopte de volgorde ook niet meteen hoor ;)

Maar toch is Klaas niet mijn mol :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_159447793
quote:

[..]

Bij die van Case is the mole ofzoiets, klopte het wel. Hier staat voor mij gewoon geen klaas.
Hier moet ik toch wel een beetje van :') en
Elk hoofd kwam uiteindelijk met een andere letter (door de laatste letter van het laatste woord uit hun verhaaltje te pakken). Wat ze zeiden hangt dan af van de volgorde van hoe je de hoofden tegenkomt. Het had net zo goed SLAAK, KALAS of wat dan ook kunnen zijn. Wij weten niet welk hoofd op welke plek op de "route"(ga je met de klok of tegen de klok in?) staat. Het kan dus best dat de volgorde Klaas was, of misschien juist niet, maar dan nog vind ik het niet dat deze hint afgeschreven moet worden daarop als je de letters zou moeten husselen
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:59:33 #243
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_159447840
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:57 schreef opreis het volgende:

[..]

Hier moet ik toch wel een beetje van :') en
Elk hoofd kwam uiteindelijk met een andere letter (door de laatste letter van het laatste woord uit hun verhaaltje te pakken). Wat ze zeiden hangt dan af van de volgorde van hoe je de hoofden tegenkomt. Het had net zo goed SLAAK, KALAS of wat dan ook kunnen zijn. Wij weten niet welk hoofd op welke plek op de "route"(ga je met de klok of tegen de klok in?) staat. Het kan dus best dat de volgorde Klaas was, of misschien juist niet, maar dan nog vind ik het niet dat deze hint afgeschreven moet worden daarop als je de letters zou moeten husselen
dan verschillen wij daarover van mening
pi_159449274
Ik geloof ook niet dat Klaas de mol is. Waarom geef je als mol het geld weg, waar je hoofd op staat. Denk ook dat het een Jan Willem wordt.
  woensdag 27 januari 2016 @ 21:19:53 #245
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_159450505
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:46 schreef Parthenocissus het volgende:
Ik geloof ook niet dat Klaas de mol is. Waarom geef je als mol het geld weg, waar je hoofd op staat. Denk ook dat het een Jan Willem wordt.
Vreemde move voor een mol inderdaad. Enige verklaring is het vertrouwen winnen. Maar zijn medekandidaten lijken hem op basis van de uitzendingen niet echt te wantrouwen, dus dat zou niet nodig moeten zijn op dit moment.
pi_159455321
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:46 schreef Parthenocissus het volgende:
Vertrouwen winnen. Plus dat hij dan juist in de positie komt om geld bijvoorbeeld te stelen. Als je zelf penningmeester bent is dat TE opvallend. Het is juist helemaal geen gekke move van een mol.
pi_159457539
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 23:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Vertrouwen winnen. Plus dat hij dan juist in de positie komt om geld bijvoorbeeld te stelen. Als je zelf penningmeester bent is dat TE opvallend. Het is juist helemaal geen gekke move van een mol.
En ik denk dat ze nooit achter de oplossing van het mozaïek zullen komen, simpelweg te weinig briefjes.
pi_159457770
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 06:03 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

En ik denk dat ze nooit achter de oplossing van het mozaïek zullen komen, simpelweg te weinig briefjes.
Dat sowieso
  Redactie Sport donderdag 28 januari 2016 @ 08:45:45 #249
274204 crew  Mexicanobakker
pi_159458231
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:08 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Tim en Klaas kunnen het moeilijk allebei zijn, dus ja :Y
Dus dit. Het valt me net te veel op, maar klaas zou wel een leuke mol zijn
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_159458263
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:58 schreef amaranta het volgende:
Zijn er ook nog mensen die niet denken dat klaas de mol is???
* amaranta in ieder geval
Ik ga voor Annemieke
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_159459607
Ik zit eerlijk gezegd niet heel erg op Klaas. Annemieke is voor mij veel meer verdacht.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:09:29 #252
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_159459904
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 06:03 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

En zij hebben Moira niet. Dat scheelt ook.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_159460047
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 09:57 schreef Nexum het volgende:
Ik zit eerlijk gezegd niet heel erg op Klaas. Annemieke is voor mij veel meer verdacht.
Stiekem hoop ik ook op Annemieke O+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  PR en moderator donderdag 28 januari 2016 @ 10:18:29 #254
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_159460072
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

En zij hebben Moira niet. Dat scheelt ook.
:D
Ben de afgelopen weken wel nalatig geweest hoor :')
Fuck the EBU.
pi_159461472
Wellicht al genoemd maar ik vond het erg typisch dat Klaas voor de camera staat bij het "openen" van het slot. Zou me niet verbazen als hij alleen doet alsof hij het slot opent.

pi_159461500
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:13 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

75103 = 16, seizoen 16?
Resterende cijfers:
4150 = saldo pot
0 = ? alle kokers met een 0 hebben geld, dus de 0 is de sleutel
1015? Postcode mol?

Net zoals al die codes in de kistjes opgeteld 16 waren (zou de code van de kistjes dan 4444 zijn geweest?)
pi_159508199
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:26 schreef sugar4 het volgende:
Wellicht al genoemd maar ik vond het erg typisch dat Klaas voor de camera staat bij het "openen" van het slot. Zou me niet verbazen als hij alleen doet alsof hij het slot opent.

[ afbeelding ]
Als Klaas de mol is, zou hij dan stiekem de sleutel hebben gehad om de koffer al te openen daar? Misschien heeft hij dan alvast wat geld uit die koffer gehaald voor hij terugging naar beneden. Echt zo'n actie die ze in aflevering 10 gaan laten zien :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_159513528
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Als Klaas de mol is, zou hij dan stiekem de sleutel hebben gehad om de koffer al te openen daar? Misschien heeft hij dan alvast wat geld uit die koffer gehaald voor hij terugging naar beneden. Echt zo'n actie die ze in aflevering 10 gaan laten zien :')
Maar ik zou het wel een sneue molactie vinden. Als je als redactie dit soort mogelijkheden aanbied aan de mol is er ook niks meer aan.
pi_159513739
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:27 schreef opreis het volgende:

[..]

Maar ik zou het wel een sneue molactie vinden. Als je als redactie dit soort mogelijkheden aanbied aan de mol is er ook niks meer aan.
Herinner me nog een opdracht waarbij goud werd gezocht, daar werd door de Mol goud gewoon in de bosjes geflikkerd en dat werd ook vakkundig buiten de montage gelaten ;)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_159513978
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Herinner me nog een opdracht waarbij goud werd gezocht, daar werd door de Mol goud gewoon in de bosjes geflikkerd en dat werd ook vakkundig buiten de montage gelaten ;)
Dat goud zoeken was in ieder geval nog onder de ogen van de andere kandidaten die het dus zouden kunnen hebben gezien. Ik denk niet dat ze de mol een sleutel hebben gegeven om ver buiten het zicht van de andere kandidaten geld uit de koffer te halen, dat zou gewoon flauw zijn
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_159515241
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:51 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Dat goud zoeken was in ieder geval nog onder de ogen van de andere kandidaten die het dus zouden kunnen hebben gezien. Ik denk niet dat ze de mol een sleutel hebben gegeven om ver buiten het zicht van de andere kandidaten geld uit de koffer te halen, dat zou gewoon flauw zijn
Dat is wel waar ja :Y
Brutal. Fucking. Metal.
  PR en moderator zaterdag 30 januari 2016 @ 13:07:28 #262
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_159515418
quote:

[..]

Case is the mole stond ook niet op volgorde, daarbij moest je de letters ook helemaal door elkaar husselen :P
Fuck the EBU.
pi_159518389
Eliminatie:

Rop kan het niet zijn ivm de vraag waar hij als antwoord niet tussen stond.

Marjolein: te erg zichtbaar aan t mollen: wil graag verdacht zijn.

Voorals nog zit ik op Annemieke, Cécile en Klaas.

De vragen om de sleutels leken trouwens wel van een IQ test: Tim heeft dit jaar een nationale test gepresenteerd...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_159518801
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
De vragen om de sleutels leken trouwens wel van een IQ test: Tim heeft dit jaar een nationale test gepresenteerd...
Wat wil je daar mee zeggen? Dat dit een hint moet zijn dat hij dan maar de mol is, of omdat hij de antwoorden zou moeten weten? Vind het alle twee nogal vergezocht en eigenlijk ook wel nergens op slaan...
  roze zaterdag 30 januari 2016 @ 17:53:04 #265
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_159521438
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:58 schreef amaranta het volgende:
Zijn er ook nog mensen die niet denken dat klaas de mol is???
* amaranta in ieder geval
* Amarantha met een h denkt ook niet dat Klaas de mol is.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 17:58:03 #266
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_159521541
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:53 schreef Amarantha het volgende:

* Amarantha met een h denkt ook niet dat Klaas de mol is.
Ik verdenk Rob Verheijen maar Klaas is mijn reserve mol.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 30 januari 2016 @ 21:29:22 #267
176766 zoem
zoemt
pi_159527210
Dagboek van de mol aflevering 5:
quote:
We zijn over de helft. En iedereen probeert zichzelf verdacht te maken. Het lijkt er op.

Neem de tijdrit opdracht. We durven niet te fietsen, we zien geen enveloppen, we fietsen ze voorbij... Sterker nog; we zoeken ze niet eens! Is dat zo? Heb ik gelijk? Het kan natuurlijk ook aan het gebrek aan etherdiscipline liggen, nu Ellie er niet meer is...

Ik neem het in ieder geval mee. Ik wil het niet onder ogen zien.

Je kan me rug op! En ik besluit ook om een voorbeeld te nemen aan de Taíno indianen. Als je iets geschreven hebt, word je niet snel vergeten.

Onthouden en doorgeven van tekst is heel wat anders dan begrijpend lezen. En zo luidde het devies aan mezelf: “Het spel verandert niet; voor je ogen. Het spel verandert; altijd achter je rug.” Zullen ze het horen, zien en dan zwijgen? Het lijkt er op. Van Dale wacht op antwoord.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 21:31:16 #268
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_159527265
Annemieke zei: je zou maar de sukkel zijn die een verbond met de duivel sluit.
Maw: zij is de mol en Rop een sukkel?
pi_159527356
Klaas is na deze aflevering toch wel weer verdacht.

Taeke gaf aan hem door 'secretaressedag komt voor aardgasnogwat (weet even niet meer wat het was)

En Klaas maakt er opeens van: 'aardgas komt voor secretaressedag'
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_159527475
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:53 schreef opreis het volgende:

[..]

Wat wil je daar mee zeggen? Dat dit een hint moet zijn dat hij dan maar de mol is, of omdat hij de antwoorden zou moeten weten? Vind het alle twee nogal vergezocht en eigenlijk ook wel nergens op slaan...
Dat ik het gek vind dat het een IQ test is (volgens mij nog niet eerder voor gekomen, dus voor mij echt verdacht). Niemand heeft meegedaan aan de IQ test, of erover gesproken, dus Tim is hier dit verdacht. Overigens verdenk ik Annemieke meer...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')