quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:42 schreef Vanillekwark het volgende:
TS zit ergens tussen hitler en thatcher in. Goed begin wel.
Tik 'm aan politieke broeder.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:54 schreef Euribob het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne was alweer redelijk oud, bij deze een nieuwe mijnerzijds.
Nauwelijks verschil verder.
Sta er zo goed als als naastquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:56 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik ben een Ghandi... sta er zga als naast!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:12 schreef DeKnuppel het volgende:
Ik ben geen racist, maar een realist. Ik ben vrij links.
Toch niets mis met Thatcher :p?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:42 schreef Vanillekwark het volgende:
TS zit ergens tussen hitler en thatcher in. Goed begin wel.
Ik scoor bijna precies hetzelfde.quote:
Linkse hond!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 07:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik scoor bijna precies hetzelfde.
[ afbeelding ]
Ze mogen voor jou wel een nieuwe schaal creėren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 07:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik scoor bijna precies hetzelfde.
[ afbeelding ]
Onacceptabel, ik ga mijn politieke posities herzien.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We zijn politieke maatjes, wie had dat verwacht.
Nog linkser dan Du_kequote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Extreem-links, ik zie het al wel weer.
Daarom ook verder weg van Hitler en Thatcher.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Extreem-links, ik zie het al wel weer.
Die is enkel links om te trollen. In zijn gemeente is het een genadeloze machtspoliticus, de Frank Underwood van Meppel.quote:
Maar Hitler is toch links?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom ook verder weg van Hitler en Thatcher.
Er is flink wat mis met Thatcher.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 07:19 schreef zarosje het volgende:
[..]
Toch niets mis met Thatcher :p?
Hier is de mijne:
[ afbeelding ]
Ha, een communist. Die zijn zeldzaam tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:17 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, kennelijk ben ik in mijn eentje. Ben de enige in het rode vak xD
Er zijn er wel een paar op FOK! Maar gek genoeg komen ook die in het vakje linksonder terecht.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ha, een communist. Die zijn zeldzaam tegenwoordig.
De vragenlijst is idd erg VS gerichtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:06 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij is dit gedoe totaal niet toepasbaar op Nederlandse politiek.
Dit is uitstekend toepaspaar op de Nederlandse politiek. Het prikt onmiddelijk door de "links/rechts" polarisatie in Nederland heen. Allemaal enkel retoriek.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er zijn er wel een paar op FOK! Maar gek genoeg komen ook die in het vakje linksonder terecht.
Volgens mij is dit gedoe totaal niet toepasbaar op Nederlandse politiek.
De stellingen bedoel je. De meerderheid is niet toepasbaar op Nederland en de rest is juist enorm polariserend. Domme retoriek die politiek gezien niet interessant is.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:51 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dit is uitstekend toepaspaar op de Nederlandse politiek. Het prikt onmiddelijk door de "links/rechts" polarisatie in Nederland heen. Allemaal enkel retoriek.
Serieus ingevuld?quote:
Het gaat niet over concrete voorvallen in de Nederlandse politiek nee, maar ze toetsen en set waarden (ipv standpunten) die ten grondslag aan de verschillende uitersten in het model liggen. Zo vreemd vind ik die allemaal niet. De stellingen dwingen je heel duidelijk moreel stelling te nemen, itt bijvoorbeeld stemwijzers en zulks.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De stellingen bedoel je. De meerderheid is niet toepasbaar op Nederland en de rest is juist enorm polariserend. Domme retoriek die politiek gezien niet interessant is.
Mogelijk, maar ze tonen de positie van leiders over de hele wereld, dus het is niet puur gericht op de VS. De meeste wereldleiders zitten ergens rechtsboven in dit schema.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel het gevoel dat men in deze test linkser uitkomt dan dat men in de praktijk is, aangezien deze test uitgaat van het Amerikaanse politieke landschap (en je daar al gauw erg links bent, de democratische partij is daar eerder vergelijkbaar met het CDA of de VVD hier).
Uiteraard niet, je kan gewoon getalletjes in de link veranderen. Zal m'n post straks wijzigen, wanneer ik hem in heb gevuld. Overigens is er 2 jaar geleden ook zo een topic geweest. POL / Politicalcompass fok!quote:
Ha! Check deze nep-libertarier.quote:
Rechts van het midden en flink onderin de grafiek. Ik kan me daar wel in vinden. Ik zag dat wij elkaar niet veel ontlopen. Dat deed me goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ha! Check deze nep-libertarier.
Ik denk dat dat komt door jarenlange indoctrinatie door de media en het onderwijs hier. Abortus is ok, homos en adoptie? Tuurlijk. We zijn allemaal een soort van klonen van elkaar geworden. Zelfde meningen, zelfde gedachtegang, goedgekeurd door de hogere machten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:30 schreef polderturk het volgende:
De meeste fokkers zijn links liberaal?
Ik ook. Zie mijn vorige bericht.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:46 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt door jarenlange indoctrinatie door de media en het onderwijs hier. Abortus is ok, homos en adoptie? Tuurlijk. We zijn allemaal een soort van klonen van elkaar geworden. Zelfde meningen, zelfde gedachtegang, goedgekeurd door de hogere machten.
(Overigens kom ik ook precies naast ghandi terecht net als bijna iedereen hier).
Het kan erger, lijkt mij.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:46 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt door jarenlange indoctrinatie door de media en het onderwijs hier. Abortus is ok, homos en adoptie? Tuurlijk.
En dat standpunt maakt je dan weer links of rechts. Als je iets links normaal vindt ben je links en vice versa voor rechts.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:51 schreef Fir3fly het volgende:
[ afbeelding ]
De meeste stellingen zijn enorm stupide maar toch lijkt het me redelijk correct. De focus op Amerikaanse onderwerpen zetten me iets verder links gedacht, ik vind het belachelijk om net te doen alsof gezond verstand over homoseksualiteit en abortus linkse of überhaupt politieke ideeėn zijn.
Mijn pa is anders halverwege rood authoritair. Ongeveer t midden van het rode vak. Stalinist :/ wat moejje ermeequote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:17 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, kennelijk ben ik in mijn eentje. Ben de enige in het rode vak xD
Mattie!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:57 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet het eruit zien. Niet die extreem-linkse stipjes.
Nou, nee. Deze test laat nogal wat te wensen over.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:30 schreef polderturk het volgende:
De meeste fokkers zijn links liberaal?
Dat valt erg tegen. Ze zijn vooral zo extreem dat een midden antwoord niet mogelijk is. Er wordt heel duidelijk naar de extremen gestuurd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:51 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het gaat niet over concrete voorvallen in de Nederlandse politiek nee, maar ze toetsen en set waarden (ipv standpunten) die ten grondslag aan de verschillende uitersten in het model liggen. Zo vreemd vind ik die allemaal niet. De stellingen dwingen je heel duidelijk moreel stelling te nemen
Onzin. Wat is er links of rechts aan homorechten, abortus of andere morele persoonlijke zaken? Dat heeft juist te maken met de andere schaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dat standpunt maakt je dan weer links of rechts. Als je iets links normaal vindt ben je links en vice versa voor rechts.
Ik en niet verbaast. Koos ook maar die is stiekem een in de kast libertarier.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We zitten erg dicht bij elkaar in deze grafiek.
Lolquote:
Ik heb soms niet voor de optie strongly gekozen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lol
Ik kwam een stuk rechtser en wat meer Libertariėr uit.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:55 schreef topdeck het volgende:
ik ben een vuile linkse racist
[ afbeelding ]
Ik denk dat je ook al snel in het rode vak komt als je Confucianistische waarden hebt, heb namelijk niks met Stalin.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Mijn pa is anders halverwege rood authoritair. Ongeveer t midden van het rode vak. Stalinist :/ wat moejje ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |