En dat standpunt maakt je dan weer links of rechts. Als je iets links normaal vindt ben je links en vice versa voor rechts.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:51 schreef Fir3fly het volgende:
[ afbeelding ]
De meeste stellingen zijn enorm stupide maar toch lijkt het me redelijk correct. De focus op Amerikaanse onderwerpen zetten me iets verder links gedacht, ik vind het belachelijk om net te doen alsof gezond verstand over homoseksualiteit en abortus linkse of überhaupt politieke ideeën zijn.

Mijn pa is anders halverwege rood authoritair. Ongeveer t midden van het rode vak. Stalinist :/ wat moejje ermeequote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:17 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, kennelijk ben ik in mijn eentje. Ben de enige in het rode vak xD

Mattie!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:57 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet het eruit zien. Niet die extreem-linkse stipjes.

Nou, nee. Deze test laat nogal wat te wensen over.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:30 schreef polderturk het volgende:
De meeste fokkers zijn links liberaal?

Dat valt erg tegen. Ze zijn vooral zo extreem dat een midden antwoord niet mogelijk is. Er wordt heel duidelijk naar de extremen gestuurd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:51 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het gaat niet over concrete voorvallen in de Nederlandse politiek nee, maar ze toetsen en set waarden (ipv standpunten) die ten grondslag aan de verschillende uitersten in het model liggen. Zo vreemd vind ik die allemaal niet. De stellingen dwingen je heel duidelijk moreel stelling te nemen

Onzin. Wat is er links of rechts aan homorechten, abortus of andere morele persoonlijke zaken? Dat heeft juist te maken met de andere schaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dat standpunt maakt je dan weer links of rechts. Als je iets links normaal vindt ben je links en vice versa voor rechts.

Ik en niet verbaast. Koos ook maar die is stiekem een in de kast libertarier.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We zitten erg dicht bij elkaar in deze grafiek.

Lolquote:

Ik heb soms niet voor de optie strongly gekozen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lol
Ik kwam een stuk rechtser en wat meer Libertariër uit.

quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:55 schreef topdeck het volgende:
ik ben een vuile linkse racist
[ afbeelding ]

Ik denk dat je ook al snel in het rode vak komt als je Confucianistische waarden hebt, heb namelijk niks met Stalin.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Mijn pa is anders halverwege rood authoritair. Ongeveer t midden van het rode vak. Stalinist :/ wat moejje ermee

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |