je moeder is ook een vrouwquote:
Merkel is de dochter van Hitler.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:49 schreef Onnoman het volgende:
[..]
zij is idd het tegenovergestelde van hitler
Deze was wel welkom.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is er wel eens een vrouw in die caravan geweest?
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Merkel is de dochter van Hitler.
Stuur een mail naar de redactiequote:Op maandag 11 januari 2016 23:57 schreef Onnoman het volgende:
is jinek nog maagd in dr ster? ik vraag het me af
geachte heer mevrouwquote:
Maar Hitler was voor het beschermen van de Germaanse vrouwen. Merkel haalt hordes testosteronbommen binnen en laat ze aan hun lot over. Ik snap niet waarom Adolf dat zou doen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:58 schreef luxerobots het volgende:
Merkel is gewoon een typetje van Adolf Hitler. Komt Hitler gewoon uit dat opgezette Merkel-kostuum.
quote:
Om zijn gelijk aan te tonen omtrent de joodse machtshebbers die de arische frau geschonden hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar Hitler was voor het beschermen van de Germaanse vrouwen. Merkel haalt hordes testosteronbommen binnen en laat ze aan hun lot over. Ik snap niet waarom Adolf dat zou doen.
Hoezo? Ik kan toch lezen wat je schrijft.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:01 schreef Onnoman het volgende:
hebben jullie wel eens een gratis hoortest gedaan?
heb je wel eens een gratis leestest gedaan dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan toch lezen wat je schrijft.
Ik denk inderdaad ook dat Ajax de grootste kans heeft om kampioen te worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:03 schreef Onnoman het volgende:
[..]
heb je wel eens een gratis leestest gedaan dan?
denk dat je nog maar een testje moet doen.. er stond namelijk of je het toilet wilde schoonmakenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat Ajax de grootste kans heeft om kampioen te worden.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
denk dat je nog maar een testje moet doen.. er stond namelijk of je de toilet wilde schoonmaken
Kammenietvoorstellen dat laatste maar er is een topic jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:15 schreef Specularium het volgende:
Is er ook een topic voor Kanniewaarzijn?
Elflettering en ik zijn ontzettend fan van die show.
Valt mij mee dat Fylax hem niet geopend heeft.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Kammenietvoorstellen dat laatste maar er is een topic ja
TV / Kanniewaarzijn! #1
Positief toch? Dan moet het wel goed zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt mij mee dat Fylax hem niet geopend heeft.
Ik zit ook niet te kijken verder natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Positief toch? Dan moet het wel goed zijn![]()
Ik vind het verschrikkelijk trouwens. Ook dat nog wannabe.
Ik kijk Humberto, komt zometeen iets over de Nationale Sekstest, misschien zie ik nog goede tips.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit ook niet te kijken verder natuurlijk.
Sophie Hildebrand met haar lange vinger is nu lijken aan het verbranden op 3.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk Humberto, komt zometeen iets over de Nationale Sekstest, misschien zie ik nog goede tips.
Ja, waarom is dat alleen voor gehandicapten? Hebben wij geen recht op een eerste levensbehoefte?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:08 schreef Evertjan het volgende:
Gaat vanavond over seksverzorgers een herkenbaar onderwerp voor veel Fokkers
AZC's gaan voor.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja, waarom is dat alleen voor gehandicapten? Hebben wij geen recht op een eerste levensbehoefte?
Lekker je PGB of Wajong eraan opmakenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja, waarom is dat alleen voor gehandicapten? Hebben wij geen recht op een eerste levensbehoefte?
Idd dan zou iedereen dronken zijn die een likeurbonbon op heeftquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:
Een alcohollucht is nog niet dronken zijn, Petertje.
In ons Mokum is iedereen lief voor elkaarquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:12 schreef luxerobots het volgende:
Aanrandingen kunnen niet plaatsvinden in Amsterdam. Wat een onzin. Zelfs als de kans klein is, kan het hier ook gebeuren.
ja, iets voor Morta dusquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is daar 'Meer voor transgenders'?
Daar moet je preventief ruimen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Op sommige scholen heeft preventie geen zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |