je moeder is ook een vrouwquote:
Merkel is de dochter van Hitler.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:49 schreef Onnoman het volgende:
[..]
zij is idd het tegenovergestelde van hitler
Deze was wel welkom.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is er wel eens een vrouw in die caravan geweest?
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Merkel is de dochter van Hitler.
Stuur een mail naar de redactiequote:Op maandag 11 januari 2016 23:57 schreef Onnoman het volgende:
is jinek nog maagd in dr ster? ik vraag het me af
geachte heer mevrouwquote:
Maar Hitler was voor het beschermen van de Germaanse vrouwen. Merkel haalt hordes testosteronbommen binnen en laat ze aan hun lot over. Ik snap niet waarom Adolf dat zou doen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:58 schreef luxerobots het volgende:
Merkel is gewoon een typetje van Adolf Hitler. Komt Hitler gewoon uit dat opgezette Merkel-kostuum.
quote:
Om zijn gelijk aan te tonen omtrent de joodse machtshebbers die de arische frau geschonden hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar Hitler was voor het beschermen van de Germaanse vrouwen. Merkel haalt hordes testosteronbommen binnen en laat ze aan hun lot over. Ik snap niet waarom Adolf dat zou doen.
Hoezo? Ik kan toch lezen wat je schrijft.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:01 schreef Onnoman het volgende:
hebben jullie wel eens een gratis hoortest gedaan?
heb je wel eens een gratis leestest gedaan dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan toch lezen wat je schrijft.
Ik denk inderdaad ook dat Ajax de grootste kans heeft om kampioen te worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:03 schreef Onnoman het volgende:
[..]
heb je wel eens een gratis leestest gedaan dan?
denk dat je nog maar een testje moet doen.. er stond namelijk of je het toilet wilde schoonmakenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat Ajax de grootste kans heeft om kampioen te worden.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
denk dat je nog maar een testje moet doen.. er stond namelijk of je de toilet wilde schoonmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |