Frans neemt geen shit.quote:

quote:

quote:Op maandag 11 januari 2016 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die aflevering met die maffiabaas

dit noem je ook wel sexueel ongevoelige mensenquote:Op maandag 11 januari 2016 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb je al super powers en een diepe stem?

ik kijk liever naar een filmpje waar je zuster naakt op staat..quote:

Klassiekertje is dat.quote:

Vroeg ik me ook af. Veel vrouwen zien er echt niet uit met die troepquote:Op maandag 11 januari 2016 23:43 schreef bombmannl het volgende:
Hoe ziet jinek er zonder make-up uit?

neem je moederquote:Op maandag 11 januari 2016 23:44 schreef Woods het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Veel vrouwen zien er echt niet uit met die troep

Ik heb je vader geneukt manquote:

een idijoodquote:

je moeder gebruikt muurverf als makeup gekquote:

Vet koel kicken manquote:Op maandag 11 januari 2016 23:45 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je moeder gebruikt muurverf als makeup gek

ziekte van hedel..quote:

Was een Duitser iddquote:Op maandag 11 januari 2016 23:48 schreef luxerobots het volgende:
Een charismatische Duitser. Dat kan bijna niet goed aflopen.
[ afbeelding ]

zij is idd het tegenovergestelde van hitlerquote:Op maandag 11 januari 2016 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Merkelweer een Duitse leider die Europa in de afgrond stort.

Hopelijk stemmen de Duitsers Merkel weg. Ik vraag me alleen af waar ze dan wél op kunnen stemmen. Of je komt bij de SPD (de Duitse PvdA) en die zijn nog linkser en naïever dan Merkel. Of je komt uiterst rechts. De FDP (zeg maar de Duitse VVD) is een klein partijtje geworden.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Merkelweer een Duitse leider die Europa in de afgrond stort.

Blond , lang , superieurquote:Op maandag 11 januari 2016 23:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Genaturaliseerd, en zo veel verschillen Duitsers en Oostenrijkers ook weer niet.

Ongekend groot succes deze aflevering.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Gaat Eva ook nog een kritische vraag stellen vanavond? Lijkt wel Ivo Niehe.

freecandy.jpgquote:Op maandag 11 januari 2016 23:52 schreef Zipportal het volgende:
Er is maar één caravan
[ afbeelding ]

ze moet bijkomen man..quote:Op maandag 11 januari 2016 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Gaat Eva ook nog een kritische vraag stellen vanavond? Lijkt wel Ivo Niehe.

Is er wel eens een vrouw in die caravan geweest?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:52 schreef Zipportal het volgende:
Er is maar één caravan
[ afbeelding ]

Robin is een vrouw.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is er wel eens een vrouw in die caravan geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |