mwah... het is hier al zo triest in het topic dus ik gooi er wat vrolijkheid inquote:Op maandag 11 januari 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tussen vrolijk zwaaien en chagrijnig zijn zit nogal een verschil...
Even lekker in het hooi schijten...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Binnenkort weer naar de Friesche Hengstenkeuring, heerlijk vermaak is dat, ken ook zo de stallen in daar enzo.
Ik wilde eerder al zeggen dat het doods was, maar dat vond ik toen ongepast.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
mwah... het is hier al zo triest in het topic dus ik gooi er wat vrolijkheidin
![]()
En wijs rondlopen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even lekker in het hooi schijten...
geen idee, vind ik wel stom trouwensquote:Op maandag 11 januari 2016 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom zijn die smileys er niet in de mobiele layout?
Ik moet nog een keer langs komen met mw. MM, knolhollen en zo...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom maar keer langs, is echt mooi hoor daar.
Zinloos vermaak.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom zijn die smileys er niet in de mobiele layout?
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
mwah... het is hier al zo triest in het topic dus ik gooi er wat vrolijkheid in
![]()
Ik ken er maar een paar en de helft valt in de mobiele layout van het scherm van mijn iPad af...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
geen idee, vind ik wel stom trouwens![]()
ik ken die codes niet uit mijn hoofd
Is ook kantine erbij hoor met uitzicht op prutsers op paard in de rijbak, dik lachen man.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer langs komen met mw. MM, knolhollen en zo...
en is er ook n versnapering ?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is ook kantine erbij hoor met uitzicht op prutsers op paard in de rijbak, dik lachen man.
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gehaktballen en hele menu wanneer drukker
dan moeten we dat maar eens regelenquote:Op maandag 11 januari 2016 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar ik kan heleboel regelen daar.
Ik durf te stellen dat mw. MM wel kan paardrijden.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is ook kantine erbij hoor met uitzicht op prutsers op paard in de rijbak, dik lachen man.
Ik heb ooit een bosrit gemaakt... ik heb er nog pijn vanquote:Op maandag 11 januari 2016 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat mw. MM wel kan paardrijden.
Dat in tegenstelling tot mijn persoontje. Ik waardeer paard vooral op mijn bord...
Ik heb nog pijn in mijn kuiten van afgelopen weekend...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bosrit gemaakt... ik heb er nog pijn van
de pijn zat niet in mijn kuiten.. ik had verkeerd in het zadel gezetenquote:Op maandag 11 januari 2016 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog pijn in mijn kuiten van afgelopen weekend...
Ik begrijp je wel, maar om het nou over rauwe hamlappen te gaan hebben...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
de pijn zat niet in mijn kuiten.. ik had verkeerd in het zadel gezeten
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, maar om het nou over rauwe hamlappen te gaan hebben...
Kijk ik heb zelf een hoge school dressuur en springpaard staan samen met zijn oma nog die is voor de kinderen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat mw. MM wel kan paardrijden.
Dat in tegenstelling tot mijn persoontje. Ik waardeer paard vooral op mijn bord...
Ik ga persoonlijk ook liever over de hei, die takken onderweg staat paard niet bij stil.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bosrit gemaakt... ik heb er nog pijn van
Springen heeft ze maar weinig gedaan, dressuur wel heel veel.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk ik heb zelf een hoge school dressuur en springpaard staan samen met zijn oma nog die is voor de kinderen.
Mevrouw kan haar gang gaan, mijn muts kijkt in de bak mee en wij achter het raam in kantine met volledige vergunning.
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Springen heeft ze maar weinig gedaan, dressuur wel heel veel.
Heb hier nog een kast vol met rijlaarzen, colbertjes, witte rijbroeken, caps, zwepen en andere dingen die naar paard stinken. Lang niet meer gebruikt, maar wie weet...
Ik denk dat het nog even gaat duren, binnenkort sowieso niet...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
De plek is er, de knollen ook, kijk maar wanneer het uitkomt en ben regelmatig online te vinden om wat af te spreken.
Dat vermoeden had ik al, take care.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog even gaat duren, binnenkort sowieso niet...
dat moet je niet willenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:01 schreef Spezza19 het volgende:
Nog 400 wachtenden voor mij ik de wachtrij voor kaarten voor museum.. waren er net nog 995
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, take care.
Je had toch zo'n kaart?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:01 schreef Spezza19 het volgende:
Nog 400 wachtenden voor mij ik de wachtrij voor kaarten voor museum.. waren er net nog 995
Goedemorgen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 06:25 schreef just me het volgende:
[..]valt wel mee hoor; ik heb prima geslapen
just bikkel
Ik "moet" vroeg op pad vandaag en ga snel een douche nemenquote:
Succes.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 06:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik "moet" vroeg op pad vandaag en ga snel een douche nemen
Met n persoon, zo vroeg in de morgen..quote:
ga je nu via de andere route?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 07:24 schreef just me het volgende:
[..]
Met n persoon, zo vroeg in de morgen..
Shoot ns perron gewijzigd aankomst 3 min laterquote:Op dinsdag 12 januari 2016 07:24 schreef just me het volgende:
[..]
Met n persoon, zo vroeg in de morgen..
Ook goedemorgen...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 07:56 schreef just me het volgende:
Shit kut teringzooi just me heeft taxi genomen.. Duimen maar, zo niet zonder mij
Had het gezien ja....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Let's get loud...
http://www.duic.nl/nieuws(...)jn-er-even-stil-van/
Deze paniekpiet ookquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:22 schreef just me het volgende:
Just paniek heeft alles weer onder controle 😊
Jep ik moest vanmorgen ergens op tijd zijn maar de ns wilde niet meewerken.. Vandaar de paniek 😉quote:
quote:
wie zei er is kans op sneeuw! NS kan daar niet tegen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:27 schreef just me het volgende:
[..]
Jep ik moest vanmorgen ergens op tijd zijn maar de ns wilde niet meewerken.. Vandaar de paniek 😉
En ook niet tegen mensen die voor de trein springen...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
wie zei er is kans op sneeuw! NS kan daar niet tegen.
leuk die mensen. Zorgen dat je laatste activiteit op aarde er sws mensen te laat komen. Getraumatiseerd zijn enzovoort.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:34 schreef just me het volgende:
[..]
En ook niet tegen mensen die voor de trein springen...
quote:
[ code verwijderd ]quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat was een test nothing to see here, move along
zet er is tailfox?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
standaard formaatquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Om flinke waarschuwingen te geven
Ik ben alweer weg 😐quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Er is tailfoxquote:
quote:
ow je bent gewoon html aan het misbruikenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
maar het was slechts een test of mijn html rechten nog werken
Neen aan het testen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
ow je bent gewoon html aan het misbruiken
En niet eens in comic sans...quote:
Dat kan ik dus niet...quote:
quote:
Je zal toch een waarschuwing in comic sans krijgenquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Je zal toch een waarschuwing in comic sans krijgen![]()
quote:
TOP !!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:04 schreef Spezza19 het volgende:
MUZ / Fok! Bowie top 100 allertijden
Ben in overleg met cafca om de lijst te gaan uitzenden op Radio 49.... To be continued
Ja ik zit niet 24 uur per dag op FOK!.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zo kan je toch geen conversatie voeren, maar vooruit die van xzibit als je hem gehoord hebt
Nah lekker dan, eet smakelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit niet 24 uur per dag op FOK!.
En geen idee of ik 'm gehoord heb.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:04 schreef Spezza19 het volgende:
Ben in overleg met cafca om de lijst te gaan uitzenden op Radio 49.... To be continued
NIet?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit niet 24 uur per dag op FOK!.
En geen idee of ik 'm gehoord heb.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
NIet?
Zou je met jouw postaantallen niet zeggen!![]()
1 mile per post; kun je aardig wat leuke reisjes mee maken!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je daar airmiles voor zou krijgen
Al veel gedaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik mag dat vandaag, koninklijk wuiven
Een Beatrix hoed?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik trok best wel bekijks met mijn mooie opvallende hoed
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:27 schreef Symphonic het volgende:
Even een bonsoir vanuit zonnig Utrecht
Al die lampen boven je wietplantjes zijn nog geen zonquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:27 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Al die lampen boven je wietplantjes zijn nog geen zon [ afbeelding ]
Willy!!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:27 schreef Symphonic het volgende:
Het is gezellig hoor zo'n tuintje op zolder, ik had er strandzand op de grond en ligstoel bij.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Al die lampen boven je wietplantjes zijn nog geen zon [ afbeelding ]
Weet ik. Ik had er zelfs een zee bij, maar de onderbuurman klaagdequote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is gezellig hoor zo'n tuintje op zolder, ik had er strandzand op de grond en ligstoel bij.
ZKH?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb wel eens in een bed van ZKH Maxima gelegen![]()
blerg, dan heb je wél gelijkquote:
top 5 heb ik in dat andere topic gezet, jig even aanvullen, maar daar moet ik nog heel even over nadenkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
forum.fok.nl/topic/2276059
Iedereen even lijstje maken
Ik heb met cafca overlegd om de top 100 uit te zenden.
Ik heb de show (onder voorbehoud) ingepland op ZONDAG 21 FEBRUARI 14.00 - 22.00
Ik stuur nog even een PM naar wat mensen.
To be continued...
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
China girl in your hand by David Pau
ik zit nu midden in hunky doryquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
Iedereen even lijstje maken
Ik heb met cafca overlegd om de top 100 uit te zenden.
Ik heb de show (onder voorbehoud) ingepland op ZONDAG 21 FEBRUARI 14.00 - 22.00
Ik stuur nog even een PM naar wat mensen.
To be continued...
morgen verder, teveelquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, dus je bent bij track 6... Quicksand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |