Met n persoon, zo vroeg in de morgen..quote:
ga je nu via de andere route?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 07:24 schreef just me het volgende:
[..]
Met n persoon, zo vroeg in de morgen..
Shoot ns perron gewijzigd aankomst 3 min laterquote:Op dinsdag 12 januari 2016 07:24 schreef just me het volgende:
[..]
Met n persoon, zo vroeg in de morgen..
Ook goedemorgen...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 07:56 schreef just me het volgende:
Shit kut teringzooi just me heeft taxi genomen.. Duimen maar, zo niet zonder mij
Had het gezien ja....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Let's get loud...
http://www.duic.nl/nieuws(...)jn-er-even-stil-van/
Deze paniekpiet ookquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:22 schreef just me het volgende:
Just paniek heeft alles weer onder controle 😊
Jep ik moest vanmorgen ergens op tijd zijn maar de ns wilde niet meewerken.. Vandaar de paniek 😉quote:
quote:
wie zei er is kans op sneeuw! NS kan daar niet tegen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:27 schreef just me het volgende:
[..]
Jep ik moest vanmorgen ergens op tijd zijn maar de ns wilde niet meewerken.. Vandaar de paniek 😉
En ook niet tegen mensen die voor de trein springen...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
wie zei er is kans op sneeuw! NS kan daar niet tegen.
leuk die mensen. Zorgen dat je laatste activiteit op aarde er sws mensen te laat komen. Getraumatiseerd zijn enzovoort.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:34 schreef just me het volgende:
[..]
En ook niet tegen mensen die voor de trein springen...
quote:
[ code verwijderd ]quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat was een test nothing to see here, move along
zet er is tailfox?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
standaard formaatquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Om flinke waarschuwingen te geven
Ik ben alweer weg 😐quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Er is tailfoxquote:
quote:
ow je bent gewoon html aan het misbruikenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
maar het was slechts een test of mijn html rechten nog werken
Neen aan het testen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
ow je bent gewoon html aan het misbruiken
En niet eens in comic sans...quote:
Dat kan ik dus niet...quote:
quote:
Je zal toch een waarschuwing in comic sans krijgenquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Je zal toch een waarschuwing in comic sans krijgen![]()
quote:
TOP !!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:04 schreef Spezza19 het volgende:
MUZ / Fok! Bowie top 100 allertijden
Ben in overleg met cafca om de lijst te gaan uitzenden op Radio 49.... To be continued
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |