Binnenkort weer naar de Friesche Hengstenkeuring, heerlijk vermaak is dat, ken ook zo de stallen in daar enzo.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
ook dat weer niet![]()
maar het was wel even gezellig
mwah... het is hier al zo triest in het topic dus ik gooi er wat vrolijkheid inquote:Op maandag 11 januari 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tussen vrolijk zwaaien en chagrijnig zijn zit nogal een verschil...
Even lekker in het hooi schijten...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Binnenkort weer naar de Friesche Hengstenkeuring, heerlijk vermaak is dat, ken ook zo de stallen in daar enzo.
Ik wilde eerder al zeggen dat het doods was, maar dat vond ik toen ongepast.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
mwah... het is hier al zo triest in het topic dus ik gooi er wat vrolijkheidin
![]()
En wijs rondlopen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even lekker in het hooi schijten...
geen idee, vind ik wel stom trouwensquote:Op maandag 11 januari 2016 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom zijn die smileys er niet in de mobiele layout?
Ik moet nog een keer langs komen met mw. MM, knolhollen en zo...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom maar keer langs, is echt mooi hoor daar.
Zinloos vermaak.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom zijn die smileys er niet in de mobiele layout?
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
mwah... het is hier al zo triest in het topic dus ik gooi er wat vrolijkheid in
![]()
Ik ken er maar een paar en de helft valt in de mobiele layout van het scherm van mijn iPad af...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
geen idee, vind ik wel stom trouwens![]()
ik ken die codes niet uit mijn hoofd
Is ook kantine erbij hoor met uitzicht op prutsers op paard in de rijbak, dik lachen man.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer langs komen met mw. MM, knolhollen en zo...
en is er ook n versnapering ?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is ook kantine erbij hoor met uitzicht op prutsers op paard in de rijbak, dik lachen man.
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gehaktballen en hele menu wanneer drukker
dan moeten we dat maar eens regelenquote:Op maandag 11 januari 2016 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar ik kan heleboel regelen daar.
Ik durf te stellen dat mw. MM wel kan paardrijden.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is ook kantine erbij hoor met uitzicht op prutsers op paard in de rijbak, dik lachen man.
Ik heb ooit een bosrit gemaakt... ik heb er nog pijn vanquote:Op maandag 11 januari 2016 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat mw. MM wel kan paardrijden.
Dat in tegenstelling tot mijn persoontje. Ik waardeer paard vooral op mijn bord...
Ik heb nog pijn in mijn kuiten van afgelopen weekend...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bosrit gemaakt... ik heb er nog pijn van
de pijn zat niet in mijn kuiten.. ik had verkeerd in het zadel gezetenquote:Op maandag 11 januari 2016 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog pijn in mijn kuiten van afgelopen weekend...
Ik begrijp je wel, maar om het nou over rauwe hamlappen te gaan hebben...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
de pijn zat niet in mijn kuiten.. ik had verkeerd in het zadel gezeten
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, maar om het nou over rauwe hamlappen te gaan hebben...
Kijk ik heb zelf een hoge school dressuur en springpaard staan samen met zijn oma nog die is voor de kinderen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat mw. MM wel kan paardrijden.
Dat in tegenstelling tot mijn persoontje. Ik waardeer paard vooral op mijn bord...
Ik ga persoonlijk ook liever over de hei, die takken onderweg staat paard niet bij stil.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bosrit gemaakt... ik heb er nog pijn van
Springen heeft ze maar weinig gedaan, dressuur wel heel veel.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk ik heb zelf een hoge school dressuur en springpaard staan samen met zijn oma nog die is voor de kinderen.
Mevrouw kan haar gang gaan, mijn muts kijkt in de bak mee en wij achter het raam in kantine met volledige vergunning.
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Springen heeft ze maar weinig gedaan, dressuur wel heel veel.
Heb hier nog een kast vol met rijlaarzen, colbertjes, witte rijbroeken, caps, zwepen en andere dingen die naar paard stinken. Lang niet meer gebruikt, maar wie weet...
Ik denk dat het nog even gaat duren, binnenkort sowieso niet...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
De plek is er, de knollen ook, kijk maar wanneer het uitkomt en ben regelmatig online te vinden om wat af te spreken.
Dat vermoeden had ik al, take care.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog even gaat duren, binnenkort sowieso niet...
dat moet je niet willenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:01 schreef Spezza19 het volgende:
Nog 400 wachtenden voor mij ik de wachtrij voor kaarten voor museum.. waren er net nog 995
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, take care.
Je had toch zo'n kaart?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:01 schreef Spezza19 het volgende:
Nog 400 wachtenden voor mij ik de wachtrij voor kaarten voor museum.. waren er net nog 995
Goedemorgen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 06:25 schreef just me het volgende:
[..]valt wel mee hoor; ik heb prima geslapen
just bikkel
Ik "moet" vroeg op pad vandaag en ga snel een douche nemenquote:
Succes.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 06:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik "moet" vroeg op pad vandaag en ga snel een douche nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |