Dat sowieso, tegenwoordig is het vooral commercieel pakkende ellende, weinig "echte" muziek.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heleboel leden van legendarische muziek gaan komende jaren dood, geen ontkomen aan.
Dat vraagt om.....quote:Op maandag 11 januari 2016 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Om de boel wat op te vrolijken.
[ afbeelding ]
Dat was vroeger niet echt heel veel anders hoorquote:[/img] Op maandag 11 januari 2016 22:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat sowieso, tegenwoordig is het vooral commercieel pakkende ellende, weinig "echte" muziek.
Als het het label maar poen bezorgd. Zonde wel, een knappe kop is belangrijker dan het geluid.
Mud, Smokie, The Sweet etcquote:Op maandag 11 januari 2016 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was vroeger niet echt heel veel anders hoor
Las in een boek over de geschiedenis van Veronica dat de manager van, ik meen, BZN letterlijk met een pondje paling langs ging om de plaatjes te pluggen
Is in 50 jaar niet veel veranderd. Treintje heeft een ESF liedje en prompt promoot Anouk het tot alarmschijfquote:
Anouk neukt gewoon wat rond en tsjakka.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is in 50 jaar niet veel veranderd. Treintje heeft een ESF liedje en prompt promoot Anouk het tot alarmschijf![]()
Ook Emile Ratelbandquote:Op maandag 11 januari 2016 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Anouk neukt gewoon wat rond en tsjakka.
Die kerels hopen gewoon op wat alimentatiequote:Op maandag 11 januari 2016 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Anouk neukt gewoon wat rond en tsjakka.
Ja later had je nog zo'n fabriek, ben de naam vergeten, RickRoll zat erbij.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allemaal uit de fabriek van Chinn & Chapman...
Stock, Aitken & Waterman...quote:Op maandag 11 januari 2016 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja later had je nog zo'n fabriek, ben de naam vergeten, RickRoll zat erbij.
Ja die.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stock, Aitken & Waterman...
Oftewel SAW...
Die hebben naast Reggae ook nog vele andere dingen gedaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook leuk, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar hun samenwerking met Black Uhuru...
I know, dit vind ik ook leuk van ze...quote:Op maandag 11 januari 2016 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die hebben naast Reggae ook nog vele andere dingen gedaan.
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:33 schreef Watertornado het volgende:
Stond dit nog in de Top2000 dit jaar eigenlijk?
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]39 plaatsen gestegen, 171
Ik ga tenminste uit dat je het over Slayer - Angel of Death hebt
Uh, dat draait gup nuquote:
Eigenlijk, als je het zo luistert, best een goed nummer. Mastering is ook eigenlijk helemaal niet zo up-front als ik dacht. Er zit best wel veel rust in de opname. Basdrum retestrak zeg! Zat Rick Rubin in die tijd al in "de scene"?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]39 plaatsen gestegen, 171
Ik ga tenminste uit dat je het over Slayer - Angel of Death hebt
Ow da's simpelquote:Op maandag 11 januari 2016 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar reageerde ik niet op.
Ik reageerde op het stijgen van zoveel plaatsen.
Okee ik druk me blijkbaar ongelukkig uit; ik bedoel dat het mij prettig verbaasde dat dat nummer zo veel stijgt, terwijl je normaal gesproken zou zeggen dat deze muziek wel te hard zou zijn voor de gemiddelde Nederlandse luisteraar.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow da's simpel
http://www.nporadio2.nl/top2000
Pfff, geen ideequote:Op maandag 11 januari 2016 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk, als je het zo luistert, best een goed nummer. Mastering is ook eigenlijk helemaal niet zo up-front als ik dacht. Er zit best wel veel rust in de opname. Basdrum retestrak zeg! Zat Rick Rubin in die tijd al in "de scene"?
OKquote:Op maandag 11 januari 2016 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee ik druk me blijkbaar ongelukkig uit; ik bedoel dat het mij prettig verbaasde dat dat nummer zo veel stijgt, terwijl je normaal gesproken zou zeggen dat deze muziek wel te hard zou zijn voor de gemiddelde Nederlandse luisteraar.
Dat bedoelde ik met de "Godver!
".
Had ie zijn dood beter kunnen uitstellen tot 10 december of zoquote:Op maandag 11 januari 2016 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bowie maakt goede kans op hoge noteringen in top 2000 2016
Whehehe trusten meid!quote:Op maandag 11 januari 2016 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff, geen idee
[..]
OK
Ik zoek mijn meurbaal op, ben moe
Een mooie wedstrijd met nog wat anderen zit er dik in .quote:Op maandag 11 januari 2016 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had ie zijn dood beter kunnen uitstellen tot 10 december of zo
quote:
Nee hoor, heb niet gespeeld vanavond, gewoon even geouwehoerdquote:Op maandag 11 januari 2016 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een keer gewonnen met golfen misschien?
Ik tel het niet, maar ik probeer elke keer iets nieuws te verzinnen als reactie op zwaai smileys zonder dat ding zelf te gebruiken...quote:
en zo niet dan tochquote:Op maandag 11 januari 2016 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is geen 40+ hier, zwaaien hoort erbij volgens mij.
Nog een miljonair aan de haak geslagen?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor, heb niet gespeeld vanavond, gewoon even geouwehoerd
ik ga wel gewoon sjagrijnig zijnquote:Op maandag 11 januari 2016 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik tel het niet, maar ik probeer elke keer iets nieuws te verzinnen als reactie op zwaai smileys zonder dat ding zelf te gebruiken...
Gewoon verder lullen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik tel het niet, maar ik probeer elke keer iets nieuws te verzinnen als reactie op zwaai smileys zonder dat ding zelf te gebruiken...
ook dat weer nietquote:Op maandag 11 januari 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog een miljonair aan de haak geslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |