Dat sowieso, tegenwoordig is het vooral commercieel pakkende ellende, weinig "echte" muziek.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heleboel leden van legendarische muziek gaan komende jaren dood, geen ontkomen aan.
Dat vraagt om.....quote:Op maandag 11 januari 2016 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Om de boel wat op te vrolijken.
[ afbeelding ]
Dat was vroeger niet echt heel veel anders hoorquote:[/img] Op maandag 11 januari 2016 22:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat sowieso, tegenwoordig is het vooral commercieel pakkende ellende, weinig "echte" muziek.
Als het het label maar poen bezorgd. Zonde wel, een knappe kop is belangrijker dan het geluid.
Mud, Smokie, The Sweet etcquote:Op maandag 11 januari 2016 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was vroeger niet echt heel veel anders hoor
Las in een boek over de geschiedenis van Veronica dat de manager van, ik meen, BZN letterlijk met een pondje paling langs ging om de plaatjes te pluggen
Is in 50 jaar niet veel veranderd. Treintje heeft een ESF liedje en prompt promoot Anouk het tot alarmschijfquote:
Anouk neukt gewoon wat rond en tsjakka.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is in 50 jaar niet veel veranderd. Treintje heeft een ESF liedje en prompt promoot Anouk het tot alarmschijf![]()
Ook Emile Ratelbandquote:Op maandag 11 januari 2016 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Anouk neukt gewoon wat rond en tsjakka.
Die kerels hopen gewoon op wat alimentatiequote:Op maandag 11 januari 2016 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Anouk neukt gewoon wat rond en tsjakka.
Ja later had je nog zo'n fabriek, ben de naam vergeten, RickRoll zat erbij.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allemaal uit de fabriek van Chinn & Chapman...
Stock, Aitken & Waterman...quote:Op maandag 11 januari 2016 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja later had je nog zo'n fabriek, ben de naam vergeten, RickRoll zat erbij.
Ja die.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stock, Aitken & Waterman...
Oftewel SAW...
Die hebben naast Reggae ook nog vele andere dingen gedaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook leuk, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar hun samenwerking met Black Uhuru...
I know, dit vind ik ook leuk van ze...quote:Op maandag 11 januari 2016 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die hebben naast Reggae ook nog vele andere dingen gedaan.
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:33 schreef Watertornado het volgende:
Stond dit nog in de Top2000 dit jaar eigenlijk?
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]39 plaatsen gestegen, 171
Ik ga tenminste uit dat je het over Slayer - Angel of Death hebt
Uh, dat draait gup nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |