Dat is behoorlijk ambitieus. Stel dat je t.z.t. een gezin sticht (stel), dan heb je minder inkomen omdat je bv. allebei 4 dagen gaat werken en kun je kruiwagens met geld naar het KDV brengen (denk maar niet dat je veel terug krijgt als je een beetje verdient).quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mwoah valt wel mee, heb een goede buffer. Daarnaast stijgt het salaris jaarlijks. Hoop het huis eerlijk gezegd in 10 jaar hypotheekvrij te hebben om hem vervolgens te verkopen en een nieuw huis te kopen.
Mag ik vragen als dit soort praktijken echt gebeuren?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:31 schreef Ethanolic het volgende:
Graaier
Mense staan te huilen in de rij van de supermarkt omdat ze geen brood kunne kopen
quote:
Die gast is gewoon goed bezig. Topkwaliteit zonder de marketingcrap van de andere "A-merken".quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:44 schreef Klokov het volgende:
Zal er eens naar kijken Cor (#194). Een goed bed is wel 1 van de betere investeringen die je kunt maken w.m.b. (net als een goed huis).
jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mag ik vragen als dit soort praktijken echt gebeuren?
Dat was gewoon populistisch gebrabbel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mag ik vragen als dit soort praktijken echt gebeuren?
Jij kan t weten ouwequote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat was gewoon populistisch gebrabbel.
Net als dat gezeik over zielige ouderen: NL ouderen zijn het rijkst van heel Europa; private nieuwe auto's worden vrijwel alleen door ouderen gekocht etc. etc. Er is ongetwijfeld een kleine groep die het niet breed heeft maar in het algemeen is dit onzin, ookal bekt het wel lekker.
Als je het voor elkaar krijgt om in Zuid-Europa, Azië of Latijns-Amerika te wonen en (remote) te werken voor West-Europese salarissen ben je een echte koning (IMHO).quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:48 schreef Faeroer het volgende:
Iedereen koopt maar. Ik doe nog jaartje rustig aan. Studie is dan helemaal klaar van beiden en dan even rondkijken. Ben in Nederland niet van plan buiten Holland te gaan werken, en kopen in Holland is per m2 best wel duur voor wat je krijgt. Heb je in het buitenland al snel het driedubbele.
ik doe ditquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als je het voor elkaar krijgt om in Zuid-Europa, Azië of Latijns-Amerika te wonen en (remote) te werken voor West-Europese salarissen ben je een echte koning (IMHO).
please tell me morequote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:56 schreef seto het volgende:
[..]
ik doe dit
post momenteel vanuit singapore
Ik heb gewoon een bed van marktplaats gekocht voor 100. Zitten matrassen bij van 1000 euro en dat slaapt best lekker. Ga toch geen 1000 euro voor een bed betalenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af waar je dat doet.
Als ik nu een nieuw bed zou moeten kopen zou dat ik dat absoluut hier doen.
Twee van die ballenmatrassen en 2 schotelbodems 90x210, dan heb je voor zo'n 3000 euro iets dat beter is dan Auping spul dat het dubbele kost.
Natuurlijk wel Bert, daar ben je toch 1/3e van je dag.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bed van marktplaats gekocht voor 100. Zitten matrassen bij van 1000 euro en dat slaapt best lekker. Ga toch geen 1000 euro voor een bed betalen
Ik ben niet zo moeilijk als het op slapen aankomt. Slaap desnoods gewoon op de grond. Ben toch geen homoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Natuurlijk wel Bert, daar ben je toch 1/3e van je dag.
Krijg je die spermavlekken van de vorige eigenaar / incontinentie-urine vlekken van de vorige eigenares er nou nog een beetje uit?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bed van marktplaats gekocht voor 100. Zitten matrassen bij van 1000 euro en dat slaapt best lekker. Ga toch geen 1000 euro voor een bed betalen
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:07 schreef Questular het volgende:
Sommige dingen koop je nieuw, een matras is daar 1 van.
zijn vriendin/vrouw is vreemdgegaan op dat matrasquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:05 schreef Eleiko het volgende:
Geef mij 1 reden waarom iemand een goed matras zou willen verkopen op Marktplaats?
Kan ook wel in noord-europa goed terecht. Lekker telecommuten en spreadsheets doen ja togquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:56 schreef Eleiko het volgende:
Als je het voor elkaar krijgt om in Zuid-Europa, Azië of Latijns-Amerika te wonen en (remote) te werken voor West-Europese salarissen ben je een echte koning (IMHO).
10% is vrij standaard. Dus dan ven je idd in 10 jaar hypotheekvrij.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk ambitieus. Stel dat je t.z.t. een gezin sticht (stel), dan heb je minder inkomen omdat je bv. allebei 4 dagen gaat werken en kun je kruiwagens met geld naar het KDV brengen (denk maar niet dat je veel terug krijgt als je een beetje verdient).
Brotip: let op dat je boetevrij veel mag aflossen in je hypotheek.
• Windprojecten stopzettenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:25 schreef Klokov het volgende:
Om maar wat te noemen:
• QALY invoeren in de zorg
• Pensioenstelsel deels individualiseren
• Belastingstelsel herzien (idealiter vlaktaks invoeren met hoge belastingvrije voet)
• Toeslagenstelsel versimpelen of vervangen door bijvoorbeeld een basisinkomen
Nieuwe hoes erbij en een molton erover en je merkt er niks meer van. Alsof een beetje schuim en veren zo duur isquote:
hard gaan of niet gaan vriendjequote:
rot op homoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk als het op slapen aankomt. Slaap desnoods gewoon op de grond. Ben toch geen homo
Vechten dan Koenuknowquote:
Eensquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
• Windprojecten stopzetten
• Geen hbo'ers voor de klas laten staan
• Fatsoenlijk eten in studiekantines garanderen
• Alle banden met SA opheffen
• Auditkantoor laten toewijzen door een dobbelsteen te gooien, max 3 jaar per klant
Ambitieus, maar ik zou de poen liever in m'n zak houden en uitgeven aan leuke dingen terwijl ik nog vitaal ben.quote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:09 schreef seto het volgende:
[..]
zijn vriendin/vrouw is vreemdgegaan op dat matras
Van die bejaarden die in een Porsche 911 rijdenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Ambitieus, maar ik zou de poen liever in m'n zak houden en uitgeven aan leuke dingen terwijl ik nog vitaal ben.
Wat moet je met een sloot geld als je 70 bent en achter een rollator loopt. Je thuiszorg betalen?
Is vaak duur.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:54 schreef Questular het volgende:
Goed eten in de kantines zou ook op mijn lijstje staan...
Die staan er wel toch, in de meeste uni kantines?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is vaak duur.
Andere optie: aanwezigheid combi-magnetron.
Als je goed verdient wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:53 schreef fathank het volgende:
in 10 jaar je hut afbetalen is dat niet heel ongunstig qua HRA?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:23 schreef Klokov het volgende:
Haat ≠ kritiek
Zijn veel dingen die hier beter kunnen maar dat wil niet zeggen dat het elders per saldo beter is.
Aardig lijstje. Maar hoe wil jij van het olie- en gasinfuus afkomen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
• Windprojecten stopzetten
• Geen hbo'ers voor de klas laten staan
• Fatsoenlijk eten in studiekantines garanderen
• EU opheffen
• Uitvreters opheffen
• D66 rechters en D66 OM opheffen en heel snel met minimumstraffen komen
• Salafisten opheffen
• Alle banden met SA opheffen
• Auditkantoor laten toewijzen door een dobbelsteen te gooien, max 3 jaar per klant
Ik vind windmolens ook lelijk, maar de afhankelijkheid van (Saudi-)Arabië / Rusland nog lelijker. Maar ja: die zie je niet en mensen kijken vaak letterlijk niet verder dan hun neus lang is.quote:
Kolencentrales.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Aardig lijstje. Maar hoe wil jij van het olie- en gasinfuus afkomen?
Reactoren die niet door Japanners met een budgettekort zijn gebouwd op een eiland. Voor de olie banden met Iran, Syrië en Rusland oppakken en Desert Storm MKII richting SA.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Aardig lijstje. Maar hoe wil jij van het olie- en gasinfuus afkomen?
Offshore heb je er toch geen last van. De 'ambitie' van het kabinet om 14% duurzame energie op te wekken in 2020 is natuurlijk een lachertje. Daar waar Portugal (wat godverdomme straatarm is in vergelijking met Nederland) in 2010 al zo'n 50% haalde.quote:
- kolencentrales leveren per stuk tientallen vroegtijdige doden per jaar op + extra kanker / astma / whatever. NB: ik ben geen milieu-hippie, maar dit zijn gewoon de feiten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kolencentrales.
Of anders kernenergie. Die oplossing voor het energieprobleem ligt al decennia voor onze neus, maar iedereen is bang.
Achja, dat afval ligt er nu ook al. Of je nou 500 of 600 jaar gevaarlijk kernafval hebt liggen maakt ook niet veel meer uit. Als we zo 50 jaar kunnen overbruggen richting kernfusie, dikke prima.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
- kolencentrales leveren per stuk tientallen vroegtijdige doden per jaar op + extra kanker / astma / whatever. NB: ik ben geen milieu-hippie, maar dit zijn gewoon de feiten.
- kernenergie: wederom afhankelijkheid van (grote) bedrijven, je zit met het afval, tenzij je aan het dagdromen bent over een mogelijk toekomstig concept wat zich nog helemaal niet bewezen heeft.
Japanners en kernreactors... altijd maar problemen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:33 schreef seto het volgende:
gewoon kerncentrales buiten de randstad plaatsen
als er dan iets misgaat is het minder erg
Die Jappanners hebben er met die kernramp best wel een zooitje van gemaakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:43 schreef Klokov het volgende:
Liever Japanners dan Nederlanders. Die hadden allemaal gezegd je zoekt het maar lekker uit waardoor de hele situatie uit de klauwen escaleert. Dit zie ik in Nederland nog niet zo snel gebeuren:
http://www.bbc.com/news/world-asia-pacific-13598607
Geen slecht plan, alleen wat duur ws.quote:
Helemaal dit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Offshore heb je er toch geen last van. De 'ambitie' van het kabinet om 14% duurzame energie op te wekken in 2020 is natuurlijk een lachertje. Daar waar Portugal (wat godverdomme straatarm is in vergelijking met Nederland) in 2010 al zo'n 50% haalde.
Bovendien lokaal opgewekte energie dmv warmtepompen, zonnepalen en lokale opslag. Zo'n Tesla-wall is een goed begin.
Of ze waren gewoon homoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:57 schreef JaqenHghar het volgende:
He jongens, wisten jullie dat afro-amerikanen zouter zweet hebben dan blanke amerikanen?
Dit komt omdat ze vroeger bij de slavenhandel aan slaven likten of ze zout zweet hadden. Hoe zouter het zweet hoe beter.Omdat hoe zouter je zweet is, hoe sneller je afkoelt en dus minder vocht verliest. Minder drinkpauzes = langer werken = meer geld.
Tevens was de kans dat een slaaf overleed tijdens een vaartocht kleiner, omdat die meer vocht vasthield.
Lepe jongens ,die slaafhandelaren.
dat doe ik wel als ik gezogen wordquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
er is ook tijd voor bezinning
die tijd is nu
quote:
mag ik vragen als je lid bent van een schaakvereniging?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, een potje schaken dan weer wel.
Zo een ja maar dan een cheapequote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:33 schreef seto het volgende:
wie heeft hier nog meer een dyson?
[ afbeelding ]
BALLIN'
Nee. Probeer wel 1x per 2 weken met m'n oma een potje te schaken. Maar die is zo langzamerhand op het punt gekomen dat het niet meer gaat vanwege de toenemende dementiequote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
mag ik vragen als je lid bent van een schaakvereniging?
Dan nog liever die hoodie met "Draak" erop. Dat is in mijn geval tenminste geen onzin.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
Wie hier heeft deze? http://www.colourfulrebel.com/nl/hatseflats-sweat-black-men heb gehoord dat het de opvolger is van de boef trui
10/10 marketingquote:Hé daar, kleine draak! Sounds familiar? Dan is deze Draak trui echt op jouw lijf geschreven!
0/10 voor de f*#king idiote prijs voor een doorsnee trui met een woord.quote:
die foto's ook heel cool bij de ingang van een metrostationquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
Whahha iddecht veel te duur voor zoiets. Basic trui heb je voor 15 euro ook bij H&M
Wat is dit dan http://www.colourfulrebel.com/nl/pamela-anderson-navy 55 euroslaat ook nergens op die tekst.
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
0/10 voor de f*#king idiote prijs voor een doorsnee trui met een woord.Zou nog eerder een trui met WiiBra erop dragen.
quote:
Lol inderdaad jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:11 schreef fathank het volgende:
[..]
die foto's ook heel cool bij de ingang van een metrostation
'Oh kijk onze truien gedragen worden in New York'
Had ik al aan JB geschonken voor het cool werd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dan nog liever die hoodie met "Draak" erop. Dat is in mijn geval tenminste geen onzin.
http://www.colourfulrebel.com/nl/draak-hoodie-solid-grey
http://forum.bodybuilding(...)hardcore-gym.303974/quote:Op maandag 11 januari 2016 19:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Net verhuisd naar Antwerpen, daarvoor in Leuven.
#JENESUISISTANBULquote:
Duitsers.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:49 schreef Ethanolic het volgende:
Het zijn maar Turken hoor![]()
Full offenscce
Er valt ook niets te halen of kapot te maken, daar.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Voordeel van een tropisch eiland: geen vluchtelingenmoslimhaatterroristengezeik.
Zijn alleen Duitsers las ik en een Noor. Vast false flag van Erdogan zo van "zie je dat we niet samenwerken met IS, ze plegen hier ook gewoon aanslagen" waarbij dan toevallig elke keer alleen Koerden of toeristen omkomen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:49 schreef Ethanolic het volgende:
Het zijn maar Turken hoor![]()
Full offenscce
Quote before wegquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik maak sowieso altijd oogcontact als ik interesse in een meisje heb. Daarna is het afwachten of ze dus ook oogcontact terug maakt. Aanspreken doe ik niet zo snel zonder 'goede' reden. Maar mocht ik weer voorbij lopen maak ik opnieuw oogcontact.
Ook geen normale infrastructuur met de bijbehorende energie- en watervoorzieningen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Voordeel van een tropisch eiland: geen vluchtelingenmoslimhaatterroristengezeik.
waarom zou je klagen over moslims als je zelf een neger bent?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Deezertje? Faxie?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik maak sowieso altijd oogcontact als ik interesse in een meisje heb. Daarna is het afwachten of ze dus ook oogcontact terug maakt. Aanspreken doe ik niet zo snel zonder 'goede' reden. Maar mocht ik weer voorbij lopen maak ik opnieuw oogcontact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |