Dat is behoorlijk ambitieus. Stel dat je t.z.t. een gezin sticht (stel), dan heb je minder inkomen omdat je bv. allebei 4 dagen gaat werken en kun je kruiwagens met geld naar het KDV brengen (denk maar niet dat je veel terug krijgt als je een beetje verdient).quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mwoah valt wel mee, heb een goede buffer. Daarnaast stijgt het salaris jaarlijks. Hoop het huis eerlijk gezegd in 10 jaar hypotheekvrij te hebben om hem vervolgens te verkopen en een nieuw huis te kopen.
Mag ik vragen als dit soort praktijken echt gebeuren?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:31 schreef Ethanolic het volgende:
Graaier
Mense staan te huilen in de rij van de supermarkt omdat ze geen brood kunne kopen
quote:
Die gast is gewoon goed bezig. Topkwaliteit zonder de marketingcrap van de andere "A-merken".quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:44 schreef Klokov het volgende:
Zal er eens naar kijken Cor (#194). Een goed bed is wel 1 van de betere investeringen die je kunt maken w.m.b. (net als een goed huis).
jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mag ik vragen als dit soort praktijken echt gebeuren?
Dat was gewoon populistisch gebrabbel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mag ik vragen als dit soort praktijken echt gebeuren?
Jij kan t weten ouwequote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat was gewoon populistisch gebrabbel.
Net als dat gezeik over zielige ouderen: NL ouderen zijn het rijkst van heel Europa; private nieuwe auto's worden vrijwel alleen door ouderen gekocht etc. etc. Er is ongetwijfeld een kleine groep die het niet breed heeft maar in het algemeen is dit onzin, ookal bekt het wel lekker.
Als je het voor elkaar krijgt om in Zuid-Europa, Azië of Latijns-Amerika te wonen en (remote) te werken voor West-Europese salarissen ben je een echte koning (IMHO).quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:48 schreef Faeroer het volgende:
Iedereen koopt maar. Ik doe nog jaartje rustig aan. Studie is dan helemaal klaar van beiden en dan even rondkijken. Ben in Nederland niet van plan buiten Holland te gaan werken, en kopen in Holland is per m2 best wel duur voor wat je krijgt. Heb je in het buitenland al snel het driedubbele.
ik doe ditquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als je het voor elkaar krijgt om in Zuid-Europa, Azië of Latijns-Amerika te wonen en (remote) te werken voor West-Europese salarissen ben je een echte koning (IMHO).
please tell me morequote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:56 schreef seto het volgende:
[..]
ik doe dit
post momenteel vanuit singapore
Ik heb gewoon een bed van marktplaats gekocht voor 100. Zitten matrassen bij van 1000 euro en dat slaapt best lekker. Ga toch geen 1000 euro voor een bed betalenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af waar je dat doet.
Als ik nu een nieuw bed zou moeten kopen zou dat ik dat absoluut hier doen.
Twee van die ballenmatrassen en 2 schotelbodems 90x210, dan heb je voor zo'n 3000 euro iets dat beter is dan Auping spul dat het dubbele kost.
Natuurlijk wel Bert, daar ben je toch 1/3e van je dag.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bed van marktplaats gekocht voor 100. Zitten matrassen bij van 1000 euro en dat slaapt best lekker. Ga toch geen 1000 euro voor een bed betalen
Ik ben niet zo moeilijk als het op slapen aankomt. Slaap desnoods gewoon op de grond. Ben toch geen homoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Natuurlijk wel Bert, daar ben je toch 1/3e van je dag.
Krijg je die spermavlekken van de vorige eigenaar / incontinentie-urine vlekken van de vorige eigenares er nou nog een beetje uit?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bed van marktplaats gekocht voor 100. Zitten matrassen bij van 1000 euro en dat slaapt best lekker. Ga toch geen 1000 euro voor een bed betalen
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:07 schreef Questular het volgende:
Sommige dingen koop je nieuw, een matras is daar 1 van.
zijn vriendin/vrouw is vreemdgegaan op dat matrasquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:05 schreef Eleiko het volgende:
Geef mij 1 reden waarom iemand een goed matras zou willen verkopen op Marktplaats?
Kan ook wel in noord-europa goed terecht. Lekker telecommuten en spreadsheets doen ja togquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:56 schreef Eleiko het volgende:
Als je het voor elkaar krijgt om in Zuid-Europa, Azië of Latijns-Amerika te wonen en (remote) te werken voor West-Europese salarissen ben je een echte koning (IMHO).
10% is vrij standaard. Dus dan ven je idd in 10 jaar hypotheekvrij.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk ambitieus. Stel dat je t.z.t. een gezin sticht (stel), dan heb je minder inkomen omdat je bv. allebei 4 dagen gaat werken en kun je kruiwagens met geld naar het KDV brengen (denk maar niet dat je veel terug krijgt als je een beetje verdient).
Brotip: let op dat je boetevrij veel mag aflossen in je hypotheek.
• Windprojecten stopzettenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:25 schreef Klokov het volgende:
Om maar wat te noemen:
• QALY invoeren in de zorg
• Pensioenstelsel deels individualiseren
• Belastingstelsel herzien (idealiter vlaktaks invoeren met hoge belastingvrije voet)
• Toeslagenstelsel versimpelen of vervangen door bijvoorbeeld een basisinkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |