Nieuwe hoes erbij en een molton erover en je merkt er niks meer van. Alsof een beetje schuim en veren zo duur isquote:
hard gaan of niet gaan vriendjequote:
rot op homoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk als het op slapen aankomt. Slaap desnoods gewoon op de grond. Ben toch geen homo
Vechten dan Koenuknowquote:
Eensquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
• Windprojecten stopzetten
• Geen hbo'ers voor de klas laten staan
• Fatsoenlijk eten in studiekantines garanderen
• Alle banden met SA opheffen
• Auditkantoor laten toewijzen door een dobbelsteen te gooien, max 3 jaar per klant
Ambitieus, maar ik zou de poen liever in m'n zak houden en uitgeven aan leuke dingen terwijl ik nog vitaal ben.quote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:09 schreef seto het volgende:
[..]
zijn vriendin/vrouw is vreemdgegaan op dat matras
Van die bejaarden die in een Porsche 911 rijdenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Ambitieus, maar ik zou de poen liever in m'n zak houden en uitgeven aan leuke dingen terwijl ik nog vitaal ben.
Wat moet je met een sloot geld als je 70 bent en achter een rollator loopt. Je thuiszorg betalen?
Is vaak duur.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:54 schreef Questular het volgende:
Goed eten in de kantines zou ook op mijn lijstje staan...
Die staan er wel toch, in de meeste uni kantines?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is vaak duur.
Andere optie: aanwezigheid combi-magnetron.
Als je goed verdient wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:53 schreef fathank het volgende:
in 10 jaar je hut afbetalen is dat niet heel ongunstig qua HRA?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:23 schreef Klokov het volgende:
Haat ≠ kritiek
Zijn veel dingen die hier beter kunnen maar dat wil niet zeggen dat het elders per saldo beter is.
Aardig lijstje. Maar hoe wil jij van het olie- en gasinfuus afkomen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
• Windprojecten stopzetten
• Geen hbo'ers voor de klas laten staan
• Fatsoenlijk eten in studiekantines garanderen
• EU opheffen
• Uitvreters opheffen
• D66 rechters en D66 OM opheffen en heel snel met minimumstraffen komen
• Salafisten opheffen
• Alle banden met SA opheffen
• Auditkantoor laten toewijzen door een dobbelsteen te gooien, max 3 jaar per klant
Ik vind windmolens ook lelijk, maar de afhankelijkheid van (Saudi-)Arabië / Rusland nog lelijker. Maar ja: die zie je niet en mensen kijken vaak letterlijk niet verder dan hun neus lang is.quote:
Kolencentrales.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Aardig lijstje. Maar hoe wil jij van het olie- en gasinfuus afkomen?
Reactoren die niet door Japanners met een budgettekort zijn gebouwd op een eiland. Voor de olie banden met Iran, Syrië en Rusland oppakken en Desert Storm MKII richting SA.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Aardig lijstje. Maar hoe wil jij van het olie- en gasinfuus afkomen?
Offshore heb je er toch geen last van. De 'ambitie' van het kabinet om 14% duurzame energie op te wekken in 2020 is natuurlijk een lachertje. Daar waar Portugal (wat godverdomme straatarm is in vergelijking met Nederland) in 2010 al zo'n 50% haalde.quote:
- kolencentrales leveren per stuk tientallen vroegtijdige doden per jaar op + extra kanker / astma / whatever. NB: ik ben geen milieu-hippie, maar dit zijn gewoon de feiten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kolencentrales.
Of anders kernenergie. Die oplossing voor het energieprobleem ligt al decennia voor onze neus, maar iedereen is bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |