quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
0/10 voor de f*#king idiote prijs voor een doorsnee trui met een woord.Zou nog eerder een trui met WiiBra erop dragen.
quote:
Lol inderdaad jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:11 schreef fathank het volgende:
[..]
die foto's ook heel cool bij de ingang van een metrostation
'Oh kijk onze truien gedragen worden in New York'
Had ik al aan JB geschonken voor het cool werd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dan nog liever die hoodie met "Draak" erop. Dat is in mijn geval tenminste geen onzin.
http://www.colourfulrebel.com/nl/draak-hoodie-solid-grey
http://forum.bodybuilding(...)hardcore-gym.303974/quote:Op maandag 11 januari 2016 19:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Net verhuisd naar Antwerpen, daarvoor in Leuven.
#JENESUISISTANBULquote:
Duitsers.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:49 schreef Ethanolic het volgende:
Het zijn maar Turken hoor![]()
Full offenscce
Er valt ook niets te halen of kapot te maken, daar.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Voordeel van een tropisch eiland: geen vluchtelingenmoslimhaatterroristengezeik.
Zijn alleen Duitsers las ik en een Noor. Vast false flag van Erdogan zo van "zie je dat we niet samenwerken met IS, ze plegen hier ook gewoon aanslagen" waarbij dan toevallig elke keer alleen Koerden of toeristen omkomen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:49 schreef Ethanolic het volgende:
Het zijn maar Turken hoor![]()
Full offenscce
Quote before wegquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik maak sowieso altijd oogcontact als ik interesse in een meisje heb. Daarna is het afwachten of ze dus ook oogcontact terug maakt. Aanspreken doe ik niet zo snel zonder 'goede' reden. Maar mocht ik weer voorbij lopen maak ik opnieuw oogcontact.
Ook geen normale infrastructuur met de bijbehorende energie- en watervoorzieningen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Voordeel van een tropisch eiland: geen vluchtelingenmoslimhaatterroristengezeik.
waarom zou je klagen over moslims als je zelf een neger bent?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Deezertje? Faxie?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik maak sowieso altijd oogcontact als ik interesse in een meisje heb. Daarna is het afwachten of ze dus ook oogcontact terug maakt. Aanspreken doe ik niet zo snel zonder 'goede' reden. Maar mocht ik weer voorbij lopen maak ik opnieuw oogcontact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |