Alleen op maandag?quote:
1: Is it me you're looking for.quote:
Jou altijd tochquote:
Je word voorspelbaarquote:
Man, wat loop jij toch altijd te haten op rivalquote:
9/10 Zou lief hebben.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohai![]()
Wat een liefde in dit topic, zou er bijna van gaan kokhalsen... voor de jankerds
lijkt Aeque welquote:Op maandag 11 januari 2016 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Man, wat loop jij toch altijd te haten op rival
quote:
Oh plsquote:Op maandag 11 januari 2016 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Altijd. Leuk toch?
Of mis ik wat?
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Altijd. Leuk toch?
Of mis ik wat?
Ik lees dingen over liefde en schizzle....quote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohai![]()
Wat een liefde in dit topic, zou er bijna van gaan kokhalsen... voor de jankerds
En vooral.. niet zo voorspelbaarquote:Op maandag 11 januari 2016 11:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar aeque is er dan nog een beetje origineel en humoristisch in.
quote:
Het is bij yats gewoon een beetje pijnlijk om te zien hoe hij geforceerd gevat probeert te zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En vooral niet zo voorspelbaar
Maar zo te horen is de grootste rommel weg. Best snel nog, in een kleine maand tijd?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zeker, lekker dingetjes geregeld. De meeste verhuisduizen zijn de deur uit
Nu heb ik nog een tvmeubel te koop staan en vanavond wordt het overige laminaat opgehaald
Meer ruimte!!! Dus het wordt nog wel eens wat. Volgende week de shit uit de tuin wat opgehaald wordt (grof vuil)
Deze opruimautist kan zo slecht tegen rommel![]()
Moet je gaan verhuizen
Plaatsvervangende schaamte?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is bij yats gewoon een beetje pijnlijk om te zien hoe hij geforceerd gevat probeert te zijn.
Ja zoiets.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte?
Ik heb geen idee hoeveel tijd daar voor staatquote:Op maandag 11 januari 2016 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar zo te horen is de grootste rommel weg. Best snel nog, in een kleine maand tijd?
Staat daar een tijd voor dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
okeoke jongens doe lief
[..]
Ik heb geen idee hoeveel tijd daar voor staat?
Jij zei gister zelf dat je genoeg had van het kusjekroelquote:Op maandag 11 januari 2016 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
okeoke jongens doe lief
[..]
Ik heb geen idee hoeveel tijd daar voor staat?
Ja dat weet ik dus nietquote:Op maandag 11 januari 2016 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Staat daar een tijd voor dan?
Ik vind het best snel, was bij ons thuis met verhuizen wel anders
Zal jou eens va-quote:Op maandag 11 januari 2016 11:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is bij yats gewoon een beetje pijnlijk om te zien hoe hij geforceerd gevat probeert te zijn.
Hap dan niet zo en laat het gaan man, je schiet jezelf zo vaak in de voet dat je geen voeten meer overhoudt als je zo doorgaat.quote:
Dat hou je altijd nog even tochquote:Op maandag 11 januari 2016 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus nietmaar er staan in de slaapkamer nog 4 doosjes die nog even uitgezocht moeten worden en 3 dozen op de kamer van de oudste. Daar zit een ps2 in en spellen enzo...
De rest heeft een plekje.
En verder moeten er nog wat dingetjes opgehangen worden, zoals de lampen boven de eettafel bijvb. Maar er zit geen aansluiting, is wel een punt maar dat moet dus eerst opengebroken worden
En zo zijn er nog meer van die kleine klusjes
Alwaysquote:
Hij maakt zichzelf wel makkelijk slachtofferquote:Op maandag 11 januari 2016 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hap dan niet zo en laat het gaan man, je schiet jezelf zo vaak in de voet dat je geen voeten meer overhoudt als je zo doorgaat.
Vanwege het gezeur over daten hier. Persoonlijk iemand affikken hoeft dan ook weer niet natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2016 11:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zei gister zelf dat je genoeg had van het kusjekroel
*Bergt kan benzine op*quote:Op maandag 11 januari 2016 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanwege het gezeur over daten hier. Persoonlijk iemand affikken hoeft dan ook weer niet natuurlijk
Maar dat is mijn mening.
Het is niet zozeer affikken, meer constateren dat hij daar zelf een poging toe doet die elke keer backfired.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanwege het gezeur over daten hier. Persoonlijk iemand affikken hoeft dan ook weer niet natuurlijk
Maar dat is mijn mening.
Ja fuck ik moet wel.. echt het eerste weekend van januari heb ik 3 uur staan strijkenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat hou je altijd nog even toch![]()
Ik in mijn eentje was een halfjaar bezig voor ik alles fatsoenlijk had opgeruimd en de laatste kleine dingen had gedaan. Laat staan als ik een gezin zou hebben
Oke het zal wel hoor.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is niet zozeer affikken, meer constateren dat hij daar zelf een poging toe doet die elke keer backfired.
3 uur strijkenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja fuck ik moet wel.. echt het eerste weekend van januari heb ik 3 uur staan strijkenik had me een partij was opgespaard
Aw...quote:Op maandag 11 januari 2016 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat is mijn mening.
Mooi gezegd.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat is mijn mening.
Je neemt het wel erg zwaar.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat is mijn mening.
ok, ik moest lachenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behalve jij, jij moet gewoon je bek houden.
Hey ik kan er niets aan doen dat jullie dat topic omzeep hebben geholpen he?quote:
Maar je kan het toch gewoon negeren?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey ik kan er niets aan doen dat jullie dat topic omzeep hebben geholpen he?
Dat gezeur hoeft niet verplaatst te worden dan.
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behalve jij, jij moet gewoon je bek houden.
Ik ook alquote:
Ja of ik ga met mijn gezelligheid elders posten. Nee DAN wordt het leuk hier...quote:Op maandag 11 januari 2016 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar je kan het toch gewoon negeren?
Probeer het es, en laat de natuur zijn werk doen. Wie weet welke kansloze als overwinnaar uit de strijd komt.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ja of ik ga met mijn gezelligheid elders posten. Nee DAN wordt het leuk hier...
Kan jullie kanslozen toch niet onbeheerd achterlaten?
Eerste diagnose: u bent te ongeduldig.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wachten tot half 3 op de uitslag .. Ik haat wachten.
Jij maakt het in je eentje natúúrlijk een stuk gezelliger hier.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of ik ga met mijn gezelligheid elders posten. Nee DAN wordt het leuk hier...
Kan jullie kanslozen toch niet onbeheerd achterlaten?
Denk dat ik dan alleen achterblijfquote:Op maandag 11 januari 2016 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Probeer het es, en laat de natuur zijn werk doen. Wie weet welke kansloze als overwinnaar uit de strijd komt.
Je voelt je wel heel erg aangevallen he?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Jij maakt het in je eentje natúúrlijk een stuk gezelliger hier.
Nee. Eerste diagnose was al bloed goed. Nu gaat ze m'n urine bekijken. En dan als dat niks oplevert moet ik me alsnog morgen voor het werk afmelden want dan mag ik langskomen voor verder onderzoek.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerste diagnose: u bent te ongeduldig.
Geen van beidequote:
Ik reaguur net als jijquote:Op maandag 11 januari 2016 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je voelt je wel heel erg aangevallen he?
Ik date nietquote:Op maandag 11 januari 2016 11:51 schreef SiIk het volgende:
Zullen we het weer over daten hebben? Dat was een stuk gezelliger.
Moest lachenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:51 schreef SiIk het volgende:
Je onderschat mij.quote:
Hai, daten?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:51 schreef SiIk het volgende:
Wel naaktquote:Op maandag 11 januari 2016 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je onderschat mij.Potje worstelen om je ongelijk te bewijzen?
Nog gedate?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:51 schreef SiIk het volgende:
Ik ook nietquote:
Wel naakt, geen olie ajb.quote:
Lekker schaamteloos kwijlen dus.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar ik zou wel graag zoenen nu. Zoenen met een half verdoofde bakkes is echt zoiets wat je eens gedaan moet hebben, denk ik.
Binnen nu en 2 uur graag.quote:
Sinds wanneer. Wel ooit.quote:
Zal wel een natte bedoening wording met al dat gekwijl dat bij een verdoofde bakkes komt kijken.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:53 schreef SiIk het volgende:
Ik ook niet
Maar ik zou wel graag zoenen nu. Zoenen met een half verdoofde bakkes is echt zoiets wat je eens gedaan moet hebben, denk ik.
Dat moet lukken. Waar spreken we af? Jouw slaapkamer of de mijne?quote:
Afgelopen weekendquote:Op maandag 11 januari 2016 11:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Binnen nu en 2 uur graag.
[..]
Sinds wanneer. Wel ooit.
Waarom half verdoofd?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ook niet
Dan ben je niet goed genoeg verdoofd of je voelt het niet langs je kin sijpelen..quote:
Bij haar is het veilig, ze zegt toch overal 'nee' op.quote:
Doe de hare maar, ik probeer rustig te werken in de kamer ernaast.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet lukken. Waar spreken we af? Jouw slaapkamer of de mijne?
Mijne. Geen zin om te reizen in deze status.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet lukken. Waar spreken we af? Jouw slaapkamer of de mijne?
Neen.quote:
Omdat alleen links m'n verstandskiezen eruit gingenquote:
Jaquote:Op maandag 11 januari 2016 11:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Jij maakt het in je eentje natúúrlijk een stuk gezelliger hier.
Blijft het bluf.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij haar is het veilig, ze zegt toch overal 'nee' op.
Oh, nicequote:Op maandag 11 januari 2016 11:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mijne. Geen zin om te reizen in deze status.
[..]
Neen.
[..]
Omdat alleen links m'n verstandskiezen eruit gingen
Ik heb geen gevoel vanaf de helft van m'n onderlip tot aan m'n halve oor. Lijkt me goed genoeg. M'n oog voelt ook raarquote:Op maandag 11 januari 2016 11:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed genoeg verdoofd of je voelt het niet langs je kin sijpelen..
Hij bedoelde van niet natuurlijk maar goed, dat is zijn mening.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:55 schreef MissMSX het volgende:
Doe de hare maar, ik probeer rustig te werken in de kamer ernaast.
Meeste stemmen gelden.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:55 schreef SiIk het volgende:
Mijne. Geen zin om te reizen in deze status.
Ik zou toch ook vragen om de andere helft. Dan heb je tenminste het gevoel van een rechte smoel.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb geen gevoel vanaf de helft van m'n onderlip tot aan m'n halve oor. Lijkt me goed genoeg. M'n oog voelt ook raar
Ik vind het wel raar dat ik mn hele bovenlip wel voel though.
quote:
quote:
Het hypocriete, dat was alleen beetje jammer. Voor de rest zal het echt aan m'n zak roesten.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij bedoelde van niet natuurlijk maar goed, dat is zijn mening.
Tafeltje dekken en de kinderen van school halen. Fijne dag allemaal
Da's het mooie van selectieve bluf, daar kom je mee weg. Nou ja, soort van.quote:
Ik hoef niet nog 4 keer geprikt te wordenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou toch ook vragen om de andere helft. Dan heb je tenminste het gevoel van een rechte smoel.
Weet ik. En ik wilde even benadrukken dat jij het makkelijk in je eentje gezellig kan maken hier. Want jijquote:Op maandag 11 januari 2016 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij bedoelde van niet natuurlijk maar goed, dat is zijn mening.
Tafeltje dekken en de kinderen van school halen. Fijne dag allemaal
Mij heeft ze 2 keer in m'n vinger geprikt voor 1 druppel bloed. En nog zonder verdoving ook.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik hoef niet nog 4 keer geprikt te worden
Eentje was best heel pijnlijk.
Barbieboyquote:
Buurmeiske, Comment ça va?quote:
GvEquote:
Niet dusquote:Op maandag 11 januari 2016 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's het mooie van selectieve bluf, daar kom je mee weg. Nou ja, soort van.
ook in je gehemelte?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik hoef niet nog 4 keer geprikt te worden
Eentje was best heel pijnlijk.
Ik ben zo enorm hypocriet ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Het hypocriete, dat was alleen beetje jammer. Voor de rest zal het echt aan m'n zak roesten.
Doe'es niet zo yatsen johquote:
Wel dus, ik kreeg een lelijke reactie terug toen ik om haar adres vroeg. Aan mij ligt het dus niet.quote:
Waarom is datquote:
Hoe was je avondje naar l'office ofzoiets?quote:
Waaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuwquote:Op maandag 11 januari 2016 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel dus, ik kreeg een lelijke reactie terug toen ik om haar adres vroeg. Aan mij ligt het dus niet.
La vie est bellequote:
Leukquote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe was je avondje naar l'office ofzoiets?
Die laatste twee zijn het hem niet voor mij.. Zelfs voor mijn anti alcohol lichaam had ik liever bier dan wijnquote:Op maandag 11 januari 2016 12:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
LeukGoed gezelschap, lekkere live muziek, goede wijn en kaas
Klinkt ook wel naar ja. Sowieso, hoe moet je nog een geschikt vrouwtje vinden als je vomeronasaal orgaan verdoofd is?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:08 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is de pijnlijkste die ik me kan herinneren
Van het weekend weer paar trekken genomen. De smaak van appel heb ik nog nooit zo mee gemaakt.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Varken, een nieuw doosje en lange vloei. Ik ben verliefd.
Jazz en chansons. Heerlijke muziek om mee in iemands ogen te verdrinkenquote:Op maandag 11 januari 2016 12:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die laatste twee zijn het hem niet voor mij.. Zelfs voor mijn anti alcohol lichaam had ik liever bier dan wijn
Wat voor muziek? Nieuwsgierig enzulks.
Ik heb daar zo mijn methodes voorquote:Op maandag 11 januari 2016 12:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klinkt ook wel naar ja. Sowieso, hoe moet je nog een geschikt vrouwtje vinden als je vomeronasaal orgaan verdoofd is?
Ik kreeg gewoon aan de binnen en buitenkant van m'n kiezen. Die aan de binnenkant onder heb ik wel een traantje om gelaten. Tandarts zei dat boven ook weer naar zou zijn, maar die viel best mee nog.
Moet ik voor naar de kaakchirurg. Dus moet eerst even uitzoeken wat dat kost enzo. Net m'n eigen risico omhoog gegooidquote:Op maandag 11 januari 2016 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb daar zo mijn methodes voor
En wanneer gaan ze de andere kant doen?
Dat heb je lekker getimed!quote:Op maandag 11 januari 2016 12:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Moet ik voor naar de kaakchirurg. Dus moet eerst even uitzoeken wat dat kost enzo. Net m'n eigen risico omhoog gegooid
Goed hèquote:
Appeltabak in de waterpijp?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:11 schreef K44S het volgende:
[..]
Van het weekend weer paar trekken genomen. De smaak van appel heb ik nog nooit zo mee gemaakt.
Jazz is wel echt lekkere muziek iddquote:Op maandag 11 januari 2016 12:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jazz en chansons. Heerlijke muziek om mee in iemands ogen te verdrinken
Oh damn, dat klinkt erg![]()
Muziek op een volume dat je nog een gesprek kunt voeren en zo, en dan muziek als dit:quote:Op maandag 11 januari 2016 12:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jazz is wel echt lekkere muziek idd
Nope.Stel vrienden waren aan t pokeren, en een van hen ging een peukie doen. Dus ik zeg voor de lol: 'zeg, ik heb eigenlijk wel weer eens zin in een jointje'quote:Op maandag 11 januari 2016 12:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Appeltabak in de waterpijp?
Ik vond menthol daarin altijd zo raar.. Alsof je tot je navel adem kan halen
Heerlijk iddquote:Op maandag 11 januari 2016 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Muziek op een volume dat je nog een gesprek kunt voeren en zo, en dan muziek als dit:
4 trekjes haal ik al ruim een decennia niets meer uit..quote:Op maandag 11 januari 2016 12:20 schreef K44S het volgende:
[..]
Nope.Stel vrienden waren aan t pokeren, en een van hen ging een peukie doen. Dus ik zeg voor de lol: 'zeg, ik heb eigenlijk wel weer eens zin in een jointje'
Dus hij zegt: Wacht ff..
Geen 10 min later stond ik te lurken. Had maar 4 trekjes nodig.
Daarna was m'n hele avond chil....
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goed hè
Maarja, als t <normale eigen risico is, maakt t opzich verder niet uit.
quote:Laat u de verstandskies weghalen door een kaakchirurg in het ziekenhuis dan liggen de kosten tussen de 150 euro en de 400 euro.
Laatste keer was dan ook ruim een jaar geleden.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
4 trekjes haal ik al ruim een decennia niets meer uit..
Ja dan zal 4 trekjes echt wel voldoende zijnquote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef K44S het volgende:
[..]
Laatste keer was dan ook ruim een jaar geleden.
A damn. Ik stel het nog even uit denk ik.quote:
Holy shit, hier kostte het me 40 euroquote:
Dat is denk ik rond de periode geweest dat ik besloot om te stoppen met roken maar niet met blowen. Na het gesprek met dat mens dat me zogenaamd moest helpen vanuit praktijkondersteuning enzo heb ik direct weer peuken gekocht en ben weer begonnen. Ik denk niet dat ik ooit op m'n eigen gezondheid stop.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef K44S het volgende:
[..]
Laatste keer was dan ook ruim een jaar geleden.
Je kan altijd nog naaktfoto's veilen via Fok!quote:Op maandag 11 januari 2016 12:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
A damn. Ik stel het nog even uit denk ik.
Crowdfunding opstarten ofzo.
Die zijn opzich wel 450 euro per stuk waard, aangezien ze echt fantastisch zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan altijd nog naaktfoto's veilen via Fok!
Hier bij de tandarts al 100 volgens die website...quote:Op maandag 11 januari 2016 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy shit, hier kostte het me 40 euro
Wij van WC-eend......quote:Op maandag 11 januari 2016 12:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die zijn opzich wel 450 euro per stuk waard, aangezien ze echt fantastisch zijn.
Ik ben sowieso niet verslavingsgevoelig (op seks na dan)quote:Op maandag 11 januari 2016 12:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is denk ik rond de periode geweest dat ik besloot om te stoppen met roken maar niet met blowen. Na het gesprek met dat mens dat me zogenaamd moest helpen vanuit praktijkondersteuning enzo heb ik direct weer peuken gekocht en ben weer begonnen. Ik denk niet dat ik ooit op m'n eigen gezondheid stop.
Een internet vol met gratis porno of 450 euro voor één naaktfoto van SiIk. Mmmmm... lastige keus.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:30 schreef rival het volgende:
Wij van WC-eend......
Maarja, tis net wat de gek ervoor geeft natuurlijk
Wetende dat porno 99.9 % nep is.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een internet vol met gratis porno of 450 euro voor één naaktfoto van SiIk. Mmmmm... lastige keus.
Tres bienquote:Op maandag 11 januari 2016 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
La vie est belleHeerlijk ontbeten in het zonnetje, nu aan het werk
Ik wel. Inkt, ijzer, blowen, roken, seks.. Genoeg verslavingen welquote:Op maandag 11 januari 2016 12:30 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet verslavingsgevoelig (op seks na dan)
Ach, ieder z'n ding.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel. Inkt, ijzer, blowen, roken, seks.. Genoeg verslavingen wel![]()
Alhoewel ik besloten heb geen ijzer meer erbij te nemen. Zou graag een septum willen maar ben ik toch echt te pussy voor en heeft toch geen nut daar ik voor het werk doorschijnend plastic inheb.
Zolang de tieten en billen maar echt zijn!quote:
Altijd lastig om achter de te komen (somsdan)quote:Op maandag 11 januari 2016 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang de tieten en billen maar echt zijn!
Dat dacht ikquote:
Ik durf het risico wel te nemen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:35 schreef K44S het volgende:
Altijd lastig om achter de te komen (somsdan)
The memoriesquote:Op maandag 11 januari 2016 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan altijd nog naaktfoto's veilen via Fok!
De deceptie.quote:
Hommelsquote:Op maandag 11 januari 2016 12:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Heb van de week snachts wel besloten ipv een punt taart een hommel te gaan laten zetten voor oma.
Zit nu alleen te twijfelen of ik bovenaanzicht of zijaanzicht wil, en ik moet weer even sparen. Wil hem wel realistisch, lekker fluffy .
Collectieve FOK!-deceptie. Dat waren nog eens dagen van verbroederingquote:
Ja. Met een witte kont.quote:
Het aantal blauwe ballen is in die periode flink hoog geweest, denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:41 schreef MissMSX het volgende:
Collectieve FOK!-deceptie. Dat waren nog eens dagen van verbroedering
Daar had ik van de zomer een plaag van op m'n balkon. Ik denk volgend jaar weer. Trek die beestjes al m'n hele leven aan en ik heb niet eens bladluisquote:
Ook jaquote:
Stuur ze maar naar mij toequote:Op maandag 11 januari 2016 12:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar had ik van de zomer een plaag van op m'n balkon. Ik denk volgend jaar weer. Trek die beestjes al m'n hele leven aan en ik heb niet eens bladluis
Ik zal proberen, maar ze vliegen dan ook rond in je slaapkamer.quote:
quote:
Geen probleemquote:Op maandag 11 januari 2016 12:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zal proberen, maar ze vliegen dan ook rond in je slaapkamer.
Japannersquote:Op maandag 11 januari 2016 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik in het zonnetje met uitzicht op de haven en twee zwerfkatten die mijn broodje wilden hebbenOh, en een busje Japanse toeristen
Malta...... naarling!quote:Op maandag 11 januari 2016 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik in het zonnetje met uitzicht op de haven en twee zwerfkatten die mijn broodje wilden hebbenOh, en een busje Japanse toeristen
Tot je je snachts het leplazerus schrikt omdat zo'n beestje over je arm loopt en vol paniek uit bed springt omdat je denkt dat het een spin is en daarbij half je nek breektquote:
Ik had m'n broodje gegeven en binnen nog meer voor ze gehaald.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Voor SHE werd ook massaal betaald.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een internet vol met gratis porno of 450 euro voor één naaktfoto van SiIk. Mmmmm... lastige keus.
En dat heeft ons toch een stel fijne foto's opgeleverd...quote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat heeft ons toch een stel fijne foto's opgeleverd...
Zeg maar gerust in het kwadraatquote:
Wandelende selfiesticksquote:
Hierzo, vlakbij m'n flatjequote:
Ze zijn gek op katten hier, veel van de zwerfkatten hebben een beter leven dan een dakloze in Nederlandquote:Op maandag 11 januari 2016 12:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had m'n broodje gegeven en binnen nog meer voor ze gehaald.![]()
Als ik daar zou wonen had ik binnen no time de titel kattenvrouwtje...
*gaat opzoek naar de vacaturequote:Op maandag 11 januari 2016 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wandelende selfiesticks
[..]
Hierzo, vlakbij m'n flatje
[ afbeelding ]
[..]
Ze zijn gek op katten hier, veel van de zwerfkatten hebben een beter leven dan een dakloze in Nederland
Zijn die ooit bekend geworden dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat heeft ons toch een stel fijne foto's opgeleverd...
Voor een select gezelschap.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:19 schreef HostiMeister het volgende:
Zijn die ooit bekend geworden dan?
Ik ben wel gezelschap, maar niet select helaas.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
Goed geregeld. Doe maar op de pm dan
Snap ik, want katten.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wandelende selfiesticks
[..]
Hierzo, vlakbij m'n flatje
[ afbeelding ]
[..]
Ze zijn gek op katten hier, veel van de zwerfkatten hebben een beter leven dan een dakloze in Nederland
Wel slechtquote:Op maandag 11 januari 2016 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben wel gezelschap, maar niet select helaas.
Oh?quote:
Hey schatje, ga je morgen mee kiten?quote:
Ik dacht, wat is die Faxie ineens een lefgozer zeg.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey schatje, ga je morgen mee kiten?
Boh.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij zegt hier gewoon dat je geen verfijnde smaak hebt, Missquote:
Met vrienden als jij, heb ik geen vijanden meer nodig.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:35 schreef Barbusse het volgende:
Hij zegt hier gewoon dat je geen verfijnde smaak hebt, Miss
*schuift glaasje Single Malt door.... Komt wel goed, schatjequote:Op maandag 11 januari 2016 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met vrienden als jij, heb ik geen vijanden meer nodig.
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
Faxinationquote:
MissMSFaxquote:
It's the end of the world...quote:
And I feel fine....quote:
Daarom luisterde ik enkel naar haar muziek. Rukken deed ik op andere wijven!quote:
Pamela?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom luisterde ik enkel naar haar muziek. Rukken deed ik op andere wijven!
Beste Seagal film ooitquote:Op maandag 11 januari 2016 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, haar collega. Ook toen had ik al oog voor slimme vrouwen.
[ afbeelding ]
Dat was na haar boob job.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
Beste Seagal film ooit
[ afbeelding ]
Ik scrollde er snel voorbij dacht "Wow zag ik dat goed".. Ging terug en zag toen jouw post eronderquote:Op maandag 11 januari 2016 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht, wat is die Faxie ineens een lefgozer zeg.
Hoe lang is dat geleden voor je?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:26 schreef Barbusse het volgende:
Erika Eleniak. Godverdomme, ik ben weer 17....
Zo lang geleden dat ik visuele stimulatie nodig heb om de herinneringen terug te halenquote:
Ik vond summer wel leuk vroegerquote:Op maandag 11 januari 2016 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, haar collega. Ook toen had ik al oog voor slimme vrouwen.
[ afbeelding ]
Ik kan dat wel hebben hoor. Ik kom nog uit de tijd dat de guldens van hout waren en de mannen van staal.quote:
What did you do?quote:
florijnen bedoel je toch?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan dat wel hebben hoor. Ik kom nog uit de tijd dat de guldens van hout waren en de mannen van staal.
Stiekem toch kwijlen, blijkbaarquote:
Ligt er compleet aan wiens bloed het isquote:
Ik stond net wel voor schut op m'n werk. Een mevrouw vroeg of ik veel stuivers had. "Eeeeeh.. Stuivers?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan dat wel hebben hoor. Ik kom nog uit de tijd dat de guldens van hout waren en de mannen van staal.
Eigenlijk dukaten, maar dan weet 90% hier niet waar het over gaatquote:
Arme jijquote:
Fripsel: "stuivers bestaan niet meer mevrouw"quote:Op maandag 11 januari 2016 14:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik stond net wel voor schut op m'n werk. Een mevrouw vroeg of ik veel stuivers had. "Eeeeeh.. Stuivers?"
M'n eigenquote:Op maandag 11 januari 2016 14:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ligt er compleet aan wiens bloed het is
kommop man.....quote:Op maandag 11 januari 2016 14:33 schreef K44S het volgende:
"geef een korte omschrijven wie je bent". Waarom ik solliciteren haat.
Dat zij d'r dochter al "ma, stuivers bestaan niet meer. Dat meisje is toch te jong om dat nog te weten"quote:Op maandag 11 januari 2016 14:34 schreef K44S het volgende:
[..]
Fripsel: "stuivers bestaan niet meer mevrouw"
Goed, genoeg gezeik.quote:
Als dat je grootste sollicitatiestruggle isquote:Op maandag 11 januari 2016 14:33 schreef K44S het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2016 14:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik stond net wel voor schut op m'n werk. Een mevrouw vroeg of ik veel stuivers had. "Eeeeeh.. Stuivers?"
Komt goed man, gewoon doorzettenquote:Op maandag 11 januari 2016 14:33 schreef K44S het volgende:
Zijn er wel meer hoor.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als dat je grootste sollicitatiestruggle is
Altijd jammerquote:
Als je echt niks kan bedenken dan google je het, en pak je een voorbeeld die een beetje in de buurt komt... of gebruikt een voorbeeld die je een beetje aanpast....quote:Op maandag 11 januari 2016 14:36 schreef K44S het volgende:
[..]
Goed, genoeg gezeik.
GAAAN.
einde bericht.
Jij wist echt niet wat een stuiver was?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat zij d'r dochter al "ma, stuivers bestaan niet meer. Dat meisje is toch te jong om dat nog te weten"![]()
Maar eigenlijk vind ik dat ik het wel had moeten weten
Ik wist dat het muntgeld wasquote:Op maandag 11 januari 2016 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij wist echt niet wat een stuiver was?![]()
Wow, generatiekloof alarm![]()
Kom op man, sjow some balletjes en grijp what you want in deze worldquote:Op maandag 11 januari 2016 14:33 schreef K44S het volgende:
Nee.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:41 schreef Fripsel het volgende:
Even vraagje, mocht ik het nog eens nodig hebben, hebben jullie een (pas)foto op je CV staan?
Ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:41 schreef Fripsel het volgende:
Even vraagje, mocht ik het nog eens nodig hebben, hebben jullie een (pas)foto op je CV staan?
Geld en hiv-negative vrouwenquote:Op maandag 11 januari 2016 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom op man, sjow some balletjes en grijp what you want in deze world
Nope.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:41 schreef Fripsel het volgende:
Ah goed, zit je toch al in de goede richtingquote:
De meest korte versie is je voor- en achternaam, dus lijkt me niet.quote:
Nee want LinkedIn enzulksquote:Op maandag 11 januari 2016 14:41 schreef Fripsel het volgende:
Ja, dat wilden die lui van de gemeente graag. Dus ik heb daar een foto met knalroze haar op staanquote:Op maandag 11 januari 2016 14:41 schreef Fripsel het volgende:
Op kweek?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ongeduldige mensen nog langer laten wachten. Nee mevrouw, we hebben nu niks gevonden. Maar we hebben het nu op kweek gezet dus morgenochtend kunt u daarvoor terugbellen.
Ik was 7 toen we op de euro overgingen. Dus tja ergens is het niet gek dat mijn hoofd dacht "nutteloze info, toedeliedokie".quote:Op maandag 11 januari 2016 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah goed, zit je toch al in de goede richting![]()
Nee niet op mijn CV.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:41 schreef Fripsel het volgende:
Nee precies. Ik was 17, dus bij mij was het al zo ingeburgerd.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik was 7 toen we op de euro overgingen. Dus tja ergens is het niet gek dat mijn hoofd dacht "nutteloze info, toedeliedokie".
Ja dat hoorde ik dus ook. Mja ik vind het een beetje dubbel ofzo. Wat heeft m'n kop met m'n herseninhoud te makenquote:Op maandag 11 januari 2016 14:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat wilden die lui van de gemeente graag. Dus ik heb daar een foto met knalroze haar op staan
Ja, eerst heeft ze me lekker dubbel laten klappen van de pijn door in m'n buik te lopen duwen, daarna eerst bloed geprikt en gecheckt op ontstekingswaarden want ik heb stekende pijn in en onder mijn navel al een paar dagen en extra kans op ontstekingen blijkbaar ook door die bloedziekte.. En daarna ik moest echt in het kleinste potje ooit plassen. Ik voelde me zo vies.quote:
Vertel eens iets over jezelfquote:Op maandag 11 januari 2016 14:33 schreef K44S het volgende:
Het ging in tijdens een avondje stappen. Ik betaalde met 5 euro en kreeg 33 euro terug. Voor zover ik me herinneren kan, goede avond.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee precies. Ik was 17, dus bij mij was het al zo ingeburgerd.![]()
![]()
Daarom, generatiekloof much
Je staat met je kop op elke dating site die er maar te vinden is maar een fotootje voor een sollicitatie roept wel weer vragen op?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik dus ook. Mja ik vind het een beetje dubbel ofzo. Wat heeft m'n kop met m'n herseninhoud te maken
Ja want om een relatie met iemand te hebben zal er ook een stukje fysieke aantrekkingskracht nodig zijn. Maar de meneer aan m'n kassa hoef ik niet te versieren, daar hoef ik alleen vriendelijk tegen te doenquote:Op maandag 11 januari 2016 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je staat met je kop op elke dating site die er maar te vinden is maar een fotootje voor een sollicitatie roept wel weer vragen op?![]()
Ik hou van bier en tieten...quote:
Nja, ach, ik had zoiets van als het hun gelukkig maakt, ergens denk ik niet dat het me voordeel oplevert. Bedrijven genoeg die niet iemand met knalroze haar willen aannemen, terwijl ik volgens de gasten van de gemeente een sprankelende persoonlijkheid had, dus dat ik het heel erg goed zou doen op gesprekken. Natuurlijk nodigt niemand mij uit.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik dus ook. Mja ik vind het een beetje dubbel ofzo. Wat heeft m'n kop met m'n herseninhoud te maken
We willen natuurlijk wel voorkomen dat je klanten wegjaagt met je lelukke harsus.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja want om een relatie met iemand te hebben zal er ook een stukje fysieke aantrekkingskracht nodig zijn. Maar de meneer aan m'n kassa hoef ik niet te versieren, daar hoef ik alleen vriendelijk tegen te doen
Ja dat is waar, je wil natuurlijk niet dat ze door rijden naar de Jumboquote:Op maandag 11 januari 2016 14:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We willen natuurlijk wel voorkomen dat je klanten wegjaagt met je lelukke harsus.
quote:
Halloooo jumboquote:Op maandag 11 januari 2016 14:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat is waar, je wil natuurlijk niet dat ze door rijden naar de Jumbo
Ik ga altijd bij het knapste kassameisje staan ook al is de rij daar langerquote:Op maandag 11 januari 2016 14:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja want om een relatie met iemand te hebben zal er ook een stukje fysieke aantrekkingskracht nodig zijn. Maar de meneer aan m'n kassa hoef ik niet te versieren, daar hoef ik alleen vriendelijk tegen te doen
ik achter degene in de rij met de lekkerste kontquote:Op maandag 11 januari 2016 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga altijd bij het knapste kassameisje staan ook al is de rij daar langer
Vaak kun je wel een beetje inschatten hoe iemand is door tekst icm foto.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ben ik de enige die de kortste rij uitzoekt?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik achter degene in de rij met de lekkerste kont
Vandaar dat het altijd zo druk achter me isquote:Op maandag 11 januari 2016 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ik de enige die de kortste rij uitzoekt?
en als je n heel klein hoofdje hebt, ben je hoe dan ook niet slim natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2016 15:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaak kun je wel een beetje inschatten hoe iemand is door tekst icm foto.
Oneens. Foto's zeggen weinig over iemand. Uiterlijk zegt niet altijd wie iemand is. Een stuk geschreven tekst is ook maar plat en in een sollicitatie zelden een voorbeeld van hoe iemand daadwerkelijk is, maar hoe zij denken dat de werkgever iemand graag ziet...quote:Op maandag 11 januari 2016 15:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaak kun je wel een beetje inschatten hoe iemand is door tekst icm foto.
Liegbeest! Kassameisjes zitten in een hokje op hun kont.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
'Ze' raden het zelfs aan tegenwoordig.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:08 schreef MissMSX het volgende:
Wel heel modern hoor, foto op je cv. Vroegah was dat echt NOT DONE!!!!!!
Ben jij die engerd aan mijn kassa?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga altijd bij het knapste kassameisje staan ook al is de rij daar langer
ik had t over de mensen in de rijquote:Op maandag 11 januari 2016 15:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Liegbeest! Kassameisjes zitten in een hokje op hun kont.
Tenzij ik mijn buurmeisje zie zitten, dan ga ik daar.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, ik ook.
Ik zei zomaar wat![]()
Ik heb btw ook n foto op m'n cv.
'Ze'?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
'Ze' raden het zelfs aan tegenwoordig.
Verkapte 'zie mij knap zijn'-post gespot.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ben jij die engerd aan mijn kassa?
Officieel mag je buurmeisje geen bekende helpenquote:Op maandag 11 januari 2016 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
Tenzij ik mijn buurmeisje zie zitten, dan ga ik daar.
Overdag is de gemiddelde leeftijd 45 ofzo ja. Die gun ik mezelf welquote:Op maandag 11 januari 2016 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verkapte 'zie mij knap zijn'-post gespot.
Mwah, de meningen zijn er nogal over verdeeld. Zoals alles in recruiterlandquote:Op maandag 11 januari 2016 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
'Ze' raden het zelfs aan tegenwoordig.
Nee hoor, ik sta in die andere rij bij het knapste meisjequote:Op maandag 11 januari 2016 15:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ben jij die engerd aan mijn kassa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |