Ik vond summer wel leuk vroegerquote:Op maandag 11 januari 2016 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, haar collega. Ook toen had ik al oog voor slimme vrouwen.
[ afbeelding ]
Ik kan dat wel hebben hoor. Ik kom nog uit de tijd dat de guldens van hout waren en de mannen van staal.quote:
What did you do?quote:
florijnen bedoel je toch?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan dat wel hebben hoor. Ik kom nog uit de tijd dat de guldens van hout waren en de mannen van staal.
Stiekem toch kwijlen, blijkbaarquote:
Ligt er compleet aan wiens bloed het isquote:
Ik stond net wel voor schut op m'n werk. Een mevrouw vroeg of ik veel stuivers had. "Eeeeeh.. Stuivers?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan dat wel hebben hoor. Ik kom nog uit de tijd dat de guldens van hout waren en de mannen van staal.
Eigenlijk dukaten, maar dan weet 90% hier niet waar het over gaatquote:
Arme jijquote:
Fripsel: "stuivers bestaan niet meer mevrouw"quote:Op maandag 11 januari 2016 14:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik stond net wel voor schut op m'n werk. Een mevrouw vroeg of ik veel stuivers had. "Eeeeeh.. Stuivers?"
M'n eigenquote:Op maandag 11 januari 2016 14:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ligt er compleet aan wiens bloed het is
kommop man.....quote:Op maandag 11 januari 2016 14:33 schreef K44S het volgende:
"geef een korte omschrijven wie je bent". Waarom ik solliciteren haat.
Dat zij d'r dochter al "ma, stuivers bestaan niet meer. Dat meisje is toch te jong om dat nog te weten"quote:Op maandag 11 januari 2016 14:34 schreef K44S het volgende:
[..]
Fripsel: "stuivers bestaan niet meer mevrouw"
Goed, genoeg gezeik.quote:
Als dat je grootste sollicitatiestruggle isquote:Op maandag 11 januari 2016 14:33 schreef K44S het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2016 14:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik stond net wel voor schut op m'n werk. Een mevrouw vroeg of ik veel stuivers had. "Eeeeeh.. Stuivers?"
Komt goed man, gewoon doorzettenquote:Op maandag 11 januari 2016 14:33 schreef K44S het volgende:
Zijn er wel meer hoor.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als dat je grootste sollicitatiestruggle is
Altijd jammerquote:
Als je echt niks kan bedenken dan google je het, en pak je een voorbeeld die een beetje in de buurt komt... of gebruikt een voorbeeld die je een beetje aanpast....quote:Op maandag 11 januari 2016 14:36 schreef K44S het volgende:
[..]
Goed, genoeg gezeik.
GAAAN.
einde bericht.
Jij wist echt niet wat een stuiver was?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat zij d'r dochter al "ma, stuivers bestaan niet meer. Dat meisje is toch te jong om dat nog te weten"![]()
Maar eigenlijk vind ik dat ik het wel had moeten weten
Ik wist dat het muntgeld wasquote:Op maandag 11 januari 2016 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij wist echt niet wat een stuiver was?![]()
Wow, generatiekloof alarm![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |