Ik zou toch ook vragen om de andere helft. Dan heb je tenminste het gevoel van een rechte smoel.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb geen gevoel vanaf de helft van m'n onderlip tot aan m'n halve oor. Lijkt me goed genoeg. M'n oog voelt ook raar
Ik vind het wel raar dat ik mn hele bovenlip wel voel though.
quote:
quote:
Het hypocriete, dat was alleen beetje jammer. Voor de rest zal het echt aan m'n zak roesten.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij bedoelde van niet natuurlijk maar goed, dat is zijn mening.
Tafeltje dekken en de kinderen van school halen. Fijne dag allemaal
Da's het mooie van selectieve bluf, daar kom je mee weg. Nou ja, soort van.quote:
Ik hoef niet nog 4 keer geprikt te wordenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou toch ook vragen om de andere helft. Dan heb je tenminste het gevoel van een rechte smoel.
Weet ik. En ik wilde even benadrukken dat jij het makkelijk in je eentje gezellig kan maken hier. Want jijquote:Op maandag 11 januari 2016 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij bedoelde van niet natuurlijk maar goed, dat is zijn mening.
Tafeltje dekken en de kinderen van school halen. Fijne dag allemaal
Mij heeft ze 2 keer in m'n vinger geprikt voor 1 druppel bloed. En nog zonder verdoving ook.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik hoef niet nog 4 keer geprikt te worden
Eentje was best heel pijnlijk.
Barbieboyquote:
Buurmeiske, Comment ça va?quote:
GvEquote:
Niet dusquote:Op maandag 11 januari 2016 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's het mooie van selectieve bluf, daar kom je mee weg. Nou ja, soort van.
ook in je gehemelte?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik hoef niet nog 4 keer geprikt te worden
Eentje was best heel pijnlijk.
Ik ben zo enorm hypocriet ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Het hypocriete, dat was alleen beetje jammer. Voor de rest zal het echt aan m'n zak roesten.
Doe'es niet zo yatsen johquote:
Wel dus, ik kreeg een lelijke reactie terug toen ik om haar adres vroeg. Aan mij ligt het dus niet.quote:
Waarom is datquote:
Hoe was je avondje naar l'office ofzoiets?quote:
Waaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuwquote:Op maandag 11 januari 2016 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel dus, ik kreeg een lelijke reactie terug toen ik om haar adres vroeg. Aan mij ligt het dus niet.
La vie est bellequote:
Leukquote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe was je avondje naar l'office ofzoiets?
Die laatste twee zijn het hem niet voor mij.. Zelfs voor mijn anti alcohol lichaam had ik liever bier dan wijnquote:Op maandag 11 januari 2016 12:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
LeukGoed gezelschap, lekkere live muziek, goede wijn en kaas
Klinkt ook wel naar ja. Sowieso, hoe moet je nog een geschikt vrouwtje vinden als je vomeronasaal orgaan verdoofd is?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:08 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is de pijnlijkste die ik me kan herinneren
Van het weekend weer paar trekken genomen. De smaak van appel heb ik nog nooit zo mee gemaakt.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Varken, een nieuw doosje en lange vloei. Ik ben verliefd.
Jazz en chansons. Heerlijke muziek om mee in iemands ogen te verdrinkenquote:Op maandag 11 januari 2016 12:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die laatste twee zijn het hem niet voor mij.. Zelfs voor mijn anti alcohol lichaam had ik liever bier dan wijn
Wat voor muziek? Nieuwsgierig enzulks.
Ik heb daar zo mijn methodes voorquote:Op maandag 11 januari 2016 12:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klinkt ook wel naar ja. Sowieso, hoe moet je nog een geschikt vrouwtje vinden als je vomeronasaal orgaan verdoofd is?
Ik kreeg gewoon aan de binnen en buitenkant van m'n kiezen. Die aan de binnenkant onder heb ik wel een traantje om gelaten. Tandarts zei dat boven ook weer naar zou zijn, maar die viel best mee nog.
Moet ik voor naar de kaakchirurg. Dus moet eerst even uitzoeken wat dat kost enzo. Net m'n eigen risico omhoog gegooidquote:Op maandag 11 januari 2016 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb daar zo mijn methodes voor
En wanneer gaan ze de andere kant doen?
Dat heb je lekker getimed!quote:Op maandag 11 januari 2016 12:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Moet ik voor naar de kaakchirurg. Dus moet eerst even uitzoeken wat dat kost enzo. Net m'n eigen risico omhoog gegooid
Goed hèquote:
Appeltabak in de waterpijp?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:11 schreef K44S het volgende:
[..]
Van het weekend weer paar trekken genomen. De smaak van appel heb ik nog nooit zo mee gemaakt.
Jazz is wel echt lekkere muziek iddquote:Op maandag 11 januari 2016 12:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jazz en chansons. Heerlijke muziek om mee in iemands ogen te verdrinken
Oh damn, dat klinkt erg![]()
Muziek op een volume dat je nog een gesprek kunt voeren en zo, en dan muziek als dit:quote:Op maandag 11 januari 2016 12:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jazz is wel echt lekkere muziek idd
Nope.Stel vrienden waren aan t pokeren, en een van hen ging een peukie doen. Dus ik zeg voor de lol: 'zeg, ik heb eigenlijk wel weer eens zin in een jointje'quote:Op maandag 11 januari 2016 12:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Appeltabak in de waterpijp?
Ik vond menthol daarin altijd zo raar.. Alsof je tot je navel adem kan halen
Heerlijk iddquote:Op maandag 11 januari 2016 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Muziek op een volume dat je nog een gesprek kunt voeren en zo, en dan muziek als dit:
4 trekjes haal ik al ruim een decennia niets meer uit..quote:Op maandag 11 januari 2016 12:20 schreef K44S het volgende:
[..]
Nope.Stel vrienden waren aan t pokeren, en een van hen ging een peukie doen. Dus ik zeg voor de lol: 'zeg, ik heb eigenlijk wel weer eens zin in een jointje'
Dus hij zegt: Wacht ff..
Geen 10 min later stond ik te lurken. Had maar 4 trekjes nodig.
Daarna was m'n hele avond chil....
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goed hè
Maarja, als t <normale eigen risico is, maakt t opzich verder niet uit.
quote:Laat u de verstandskies weghalen door een kaakchirurg in het ziekenhuis dan liggen de kosten tussen de 150 euro en de 400 euro.
Laatste keer was dan ook ruim een jaar geleden.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
4 trekjes haal ik al ruim een decennia niets meer uit..
Ja dan zal 4 trekjes echt wel voldoende zijnquote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef K44S het volgende:
[..]
Laatste keer was dan ook ruim een jaar geleden.
A damn. Ik stel het nog even uit denk ik.quote:
Holy shit, hier kostte het me 40 euroquote:
Dat is denk ik rond de periode geweest dat ik besloot om te stoppen met roken maar niet met blowen. Na het gesprek met dat mens dat me zogenaamd moest helpen vanuit praktijkondersteuning enzo heb ik direct weer peuken gekocht en ben weer begonnen. Ik denk niet dat ik ooit op m'n eigen gezondheid stop.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef K44S het volgende:
[..]
Laatste keer was dan ook ruim een jaar geleden.
Je kan altijd nog naaktfoto's veilen via Fok!quote:Op maandag 11 januari 2016 12:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
A damn. Ik stel het nog even uit denk ik.
Crowdfunding opstarten ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |