Mooi gezegd.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanwege het gezeur over daten hier. Persoonlijk iemand affikken hoeft dan ook weer niet natuurlijk
Maar dat is mijn mening.
Je neemt het wel erg zwaar.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanwege het gezeur over daten hier. Persoonlijk iemand affikken hoeft dan ook weer niet natuurlijk
Maar dat is mijn mening.
ok, ik moest lachenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behalve jij, jij moet gewoon je bek houden.
Hey ik kan er niets aan doen dat jullie dat topic omzeep hebben geholpen he?quote:
Maar je kan het toch gewoon negeren?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey ik kan er niets aan doen dat jullie dat topic omzeep hebben geholpen he?
Dat gezeur hoeft niet verplaatst te worden dan.
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behalve jij, jij moet gewoon je bek houden.
Ik ook alquote:
Ja of ik ga met mijn gezelligheid elders posten. Nee DAN wordt het leuk hier...quote:Op maandag 11 januari 2016 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar je kan het toch gewoon negeren?
Probeer het es, en laat de natuur zijn werk doen. Wie weet welke kansloze als overwinnaar uit de strijd komt.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ja of ik ga met mijn gezelligheid elders posten. Nee DAN wordt het leuk hier...
Kan jullie kanslozen toch niet onbeheerd achterlaten?
Eerste diagnose: u bent te ongeduldig.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wachten tot half 3 op de uitslag .. Ik haat wachten.
Jij maakt het in je eentje natúúrlijk een stuk gezelliger hier.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of ik ga met mijn gezelligheid elders posten. Nee DAN wordt het leuk hier...
Kan jullie kanslozen toch niet onbeheerd achterlaten?
Denk dat ik dan alleen achterblijfquote:Op maandag 11 januari 2016 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Probeer het es, en laat de natuur zijn werk doen. Wie weet welke kansloze als overwinnaar uit de strijd komt.
Je voelt je wel heel erg aangevallen he?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Jij maakt het in je eentje natúúrlijk een stuk gezelliger hier.
Nee. Eerste diagnose was al bloed goed. Nu gaat ze m'n urine bekijken. En dan als dat niks oplevert moet ik me alsnog morgen voor het werk afmelden want dan mag ik langskomen voor verder onderzoek.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerste diagnose: u bent te ongeduldig.
Geen van beidequote:
Ik reaguur net als jijquote:Op maandag 11 januari 2016 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je voelt je wel heel erg aangevallen he?
Ik date nietquote:Op maandag 11 januari 2016 11:51 schreef SiIk het volgende:
Zullen we het weer over daten hebben? Dat was een stuk gezelliger.
Moest lachenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:51 schreef SiIk het volgende:
Je onderschat mij.quote:
Hai, daten?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:51 schreef SiIk het volgende:
Wel naaktquote:Op maandag 11 januari 2016 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je onderschat mij.Potje worstelen om je ongelijk te bewijzen?
Nog gedate?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:51 schreef SiIk het volgende:
Ik ook nietquote:
Wel naakt, geen olie ajb.quote:
Lekker schaamteloos kwijlen dus.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar ik zou wel graag zoenen nu. Zoenen met een half verdoofde bakkes is echt zoiets wat je eens gedaan moet hebben, denk ik.
Binnen nu en 2 uur graag.quote:
Sinds wanneer. Wel ooit.quote:
Zal wel een natte bedoening wording met al dat gekwijl dat bij een verdoofde bakkes komt kijken.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:53 schreef SiIk het volgende:
Ik ook niet
Maar ik zou wel graag zoenen nu. Zoenen met een half verdoofde bakkes is echt zoiets wat je eens gedaan moet hebben, denk ik.
Dat moet lukken. Waar spreken we af? Jouw slaapkamer of de mijne?quote:
Afgelopen weekendquote:Op maandag 11 januari 2016 11:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Binnen nu en 2 uur graag.
[..]
Sinds wanneer. Wel ooit.
Waarom half verdoofd?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ook niet
Dan ben je niet goed genoeg verdoofd of je voelt het niet langs je kin sijpelen..quote:
Bij haar is het veilig, ze zegt toch overal 'nee' op.quote:
Doe de hare maar, ik probeer rustig te werken in de kamer ernaast.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet lukken. Waar spreken we af? Jouw slaapkamer of de mijne?
Mijne. Geen zin om te reizen in deze status.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet lukken. Waar spreken we af? Jouw slaapkamer of de mijne?
Neen.quote:
Omdat alleen links m'n verstandskiezen eruit gingenquote:
Jaquote:Op maandag 11 januari 2016 11:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Jij maakt het in je eentje natúúrlijk een stuk gezelliger hier.
Blijft het bluf.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij haar is het veilig, ze zegt toch overal 'nee' op.
Oh, nicequote:Op maandag 11 januari 2016 11:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mijne. Geen zin om te reizen in deze status.
[..]
Neen.
[..]
Omdat alleen links m'n verstandskiezen eruit gingen
Ik heb geen gevoel vanaf de helft van m'n onderlip tot aan m'n halve oor. Lijkt me goed genoeg. M'n oog voelt ook raarquote:Op maandag 11 januari 2016 11:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed genoeg verdoofd of je voelt het niet langs je kin sijpelen..
Hij bedoelde van niet natuurlijk maar goed, dat is zijn mening.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:55 schreef MissMSX het volgende:
Doe de hare maar, ik probeer rustig te werken in de kamer ernaast.
Meeste stemmen gelden.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:55 schreef SiIk het volgende:
Mijne. Geen zin om te reizen in deze status.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |