Kom op man, sjow some balletjes en grijp what you want in deze worldquote:Op maandag 11 januari 2016 14:33 schreef K44S het volgende:
"geef een korte omschrijven wie je bent". Waarom ik solliciteren haat.
Nee.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:41 schreef Fripsel het volgende:
Even vraagje, mocht ik het nog eens nodig hebben, hebben jullie een (pas)foto op je CV staan?
Ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:41 schreef Fripsel het volgende:
Even vraagje, mocht ik het nog eens nodig hebben, hebben jullie een (pas)foto op je CV staan?
Geld en hiv-negative vrouwenquote:Op maandag 11 januari 2016 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom op man, sjow some balletjes en grijp what you want in deze world
Nope.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:41 schreef Fripsel het volgende:
Ah goed, zit je toch al in de goede richtingquote:
De meest korte versie is je voor- en achternaam, dus lijkt me niet.quote:
Nee want LinkedIn enzulksquote:Op maandag 11 januari 2016 14:41 schreef Fripsel het volgende:
Ja, dat wilden die lui van de gemeente graag. Dus ik heb daar een foto met knalroze haar op staanquote:Op maandag 11 januari 2016 14:41 schreef Fripsel het volgende:
Op kweek?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ongeduldige mensen nog langer laten wachten. Nee mevrouw, we hebben nu niks gevonden. Maar we hebben het nu op kweek gezet dus morgenochtend kunt u daarvoor terugbellen.
Ik was 7 toen we op de euro overgingen. Dus tja ergens is het niet gek dat mijn hoofd dacht "nutteloze info, toedeliedokie".quote:Op maandag 11 januari 2016 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah goed, zit je toch al in de goede richting![]()
Nee niet op mijn CV.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:41 schreef Fripsel het volgende:
Nee precies. Ik was 17, dus bij mij was het al zo ingeburgerd.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik was 7 toen we op de euro overgingen. Dus tja ergens is het niet gek dat mijn hoofd dacht "nutteloze info, toedeliedokie".
Ja dat hoorde ik dus ook. Mja ik vind het een beetje dubbel ofzo. Wat heeft m'n kop met m'n herseninhoud te makenquote:Op maandag 11 januari 2016 14:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat wilden die lui van de gemeente graag. Dus ik heb daar een foto met knalroze haar op staan
Ja, eerst heeft ze me lekker dubbel laten klappen van de pijn door in m'n buik te lopen duwen, daarna eerst bloed geprikt en gecheckt op ontstekingswaarden want ik heb stekende pijn in en onder mijn navel al een paar dagen en extra kans op ontstekingen blijkbaar ook door die bloedziekte.. En daarna ik moest echt in het kleinste potje ooit plassen. Ik voelde me zo vies.quote:
Vertel eens iets over jezelfquote:Op maandag 11 januari 2016 14:33 schreef K44S het volgende:
"geef een korte omschrijven wie je bent". Waarom ik solliciteren haat.
Het ging in tijdens een avondje stappen. Ik betaalde met 5 euro en kreeg 33 euro terug. Voor zover ik me herinneren kan, goede avond.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee precies. Ik was 17, dus bij mij was het al zo ingeburgerd.![]()
![]()
Daarom, generatiekloof much
Je staat met je kop op elke dating site die er maar te vinden is maar een fotootje voor een sollicitatie roept wel weer vragen op?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik dus ook. Mja ik vind het een beetje dubbel ofzo. Wat heeft m'n kop met m'n herseninhoud te maken
Ja want om een relatie met iemand te hebben zal er ook een stukje fysieke aantrekkingskracht nodig zijn. Maar de meneer aan m'n kassa hoef ik niet te versieren, daar hoef ik alleen vriendelijk tegen te doenquote:Op maandag 11 januari 2016 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je staat met je kop op elke dating site die er maar te vinden is maar een fotootje voor een sollicitatie roept wel weer vragen op?![]()
Ik hou van bier en tieten...quote:
Nja, ach, ik had zoiets van als het hun gelukkig maakt, ergens denk ik niet dat het me voordeel oplevert. Bedrijven genoeg die niet iemand met knalroze haar willen aannemen, terwijl ik volgens de gasten van de gemeente een sprankelende persoonlijkheid had, dus dat ik het heel erg goed zou doen op gesprekken. Natuurlijk nodigt niemand mij uit.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik dus ook. Mja ik vind het een beetje dubbel ofzo. Wat heeft m'n kop met m'n herseninhoud te maken
We willen natuurlijk wel voorkomen dat je klanten wegjaagt met je lelukke harsus.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja want om een relatie met iemand te hebben zal er ook een stukje fysieke aantrekkingskracht nodig zijn. Maar de meneer aan m'n kassa hoef ik niet te versieren, daar hoef ik alleen vriendelijk tegen te doen
Ja dat is waar, je wil natuurlijk niet dat ze door rijden naar de Jumboquote:Op maandag 11 januari 2016 14:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We willen natuurlijk wel voorkomen dat je klanten wegjaagt met je lelukke harsus.
quote:
Halloooo jumboquote:Op maandag 11 januari 2016 14:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat is waar, je wil natuurlijk niet dat ze door rijden naar de Jumbo
Ik ga altijd bij het knapste kassameisje staan ook al is de rij daar langerquote:Op maandag 11 januari 2016 14:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja want om een relatie met iemand te hebben zal er ook een stukje fysieke aantrekkingskracht nodig zijn. Maar de meneer aan m'n kassa hoef ik niet te versieren, daar hoef ik alleen vriendelijk tegen te doen
ik achter degene in de rij met de lekkerste kontquote:Op maandag 11 januari 2016 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga altijd bij het knapste kassameisje staan ook al is de rij daar langer
Vaak kun je wel een beetje inschatten hoe iemand is door tekst icm foto.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ben ik de enige die de kortste rij uitzoekt?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik achter degene in de rij met de lekkerste kont
Vandaar dat het altijd zo druk achter me isquote:Op maandag 11 januari 2016 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ik de enige die de kortste rij uitzoekt?
en als je n heel klein hoofdje hebt, ben je hoe dan ook niet slim natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2016 15:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaak kun je wel een beetje inschatten hoe iemand is door tekst icm foto.
Oneens. Foto's zeggen weinig over iemand. Uiterlijk zegt niet altijd wie iemand is. Een stuk geschreven tekst is ook maar plat en in een sollicitatie zelden een voorbeeld van hoe iemand daadwerkelijk is, maar hoe zij denken dat de werkgever iemand graag ziet...quote:Op maandag 11 januari 2016 15:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaak kun je wel een beetje inschatten hoe iemand is door tekst icm foto.
Liegbeest! Kassameisjes zitten in een hokje op hun kont.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
'Ze' raden het zelfs aan tegenwoordig.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:08 schreef MissMSX het volgende:
Wel heel modern hoor, foto op je cv. Vroegah was dat echt NOT DONE!!!!!!
Ben jij die engerd aan mijn kassa?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga altijd bij het knapste kassameisje staan ook al is de rij daar langer
ik had t over de mensen in de rijquote:Op maandag 11 januari 2016 15:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Liegbeest! Kassameisjes zitten in een hokje op hun kont.
Tenzij ik mijn buurmeisje zie zitten, dan ga ik daar.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, ik ook.
Ik zei zomaar wat![]()
Ik heb btw ook n foto op m'n cv.
'Ze'?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
'Ze' raden het zelfs aan tegenwoordig.
Verkapte 'zie mij knap zijn'-post gespot.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ben jij die engerd aan mijn kassa?
Officieel mag je buurmeisje geen bekende helpenquote:Op maandag 11 januari 2016 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
Tenzij ik mijn buurmeisje zie zitten, dan ga ik daar.
Overdag is de gemiddelde leeftijd 45 ofzo ja. Die gun ik mezelf welquote:Op maandag 11 januari 2016 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verkapte 'zie mij knap zijn'-post gespot.
Mwah, de meningen zijn er nogal over verdeeld. Zoals alles in recruiterlandquote:Op maandag 11 januari 2016 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
'Ze' raden het zelfs aan tegenwoordig.
Nee hoor, ik sta in die andere rij bij het knapste meisjequote:Op maandag 11 januari 2016 15:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ben jij die engerd aan mijn kassa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |