SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!Fuck the EBU.
Eens met dat laatste, maar ik heb beiden ingevuld op de app dus beter nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:30 schreef Rezania het volgende:
Denk dat Klaas eruit gaat. Nog liever Rop eigenlijk, dat haar is schijtirritant.
Ik heb Cecile bij een pool met mijn vrienden, dus beter van niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eens met dat laatste, maar ik heb beiden ingevuld op de app dus beter niet
Ik hoop dat Cécile eruit gaat. Als redacteur ben je geen BN'er en als je geen BN'er bent mag je niet meedoen aan WIDM voor BN'ersHoewel je WIDM kennende dan juist bij de laatste 4 (al dan niet als mol) eindigt
Rop idd jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:30 schreef Rezania het volgende:
Denk dat Klaas eruit gaat. Nog liever Rop eigenlijk, dat haar is schijtirritant.
Klaas is de mol dus dat kan niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:30 schreef Rezania het volgende:
Nee, Klaas is het juist niet. Art zei nog tegen de mol dat hij hem niet meer 1 op 1 zou spreken tot de finale, Art sprak met Klaas 1 op 1 in de metro.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klaas is de mol dus dat kan niet.
Nietesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klaas is de mol dus dat kan niet.
Daarom nu pas je TV aanzetten Essje.quote:
Ik had hem alvast op 1 gezet om kwart voor 8 voor het geval ik werd afgeleid en het zou vergetenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom nu pas je TV aanzetten Essje.
Is je bikinilijn zo harig?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:30 schreef essnhills het volgende:
Ik heb de neiging een tondeuse te pakken
Ik heb nu pas voor het eerst een afvaller ingevuld.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:30 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb een andere kandidaat ingevuld als afvaller voor deze aflevering, zul je zien dat de kandidaat eruit geknikkerd gaat worden die ik voor de eerste aflevering had ingevuld
Nee, maar anders ga ik verven met het haar van Ropquote:
WIDM muziekquote:
Ik zag de 500 punten te staan in het prono topicquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nu pas voor het eerst een afvaller ingevuld.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar anders ga ik verven met het haar van Rop
Jammer dat ze nog maar zo weinig van de originele tunes gebruiken.quote:
banaanvraagquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Airen mag nog wel effe blijven ban mij.
Doe mij maar Annemieke.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Airen mag nog wel effe blijven van mij.
Ninjaquote:
te laat.....................................................quote:
Letters over het lijk. Woordvoering over doden. Ellie Lust!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
'Lijk' misschien?
I'm thinking outside the box..
ik verstond eterdiscipline... Maar euh... zo zout eten ze het natuurlijk niet.quote:
Ik krijg er spontaan dorst vanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik verstond eterdiscipline... Maar euh... zo zout eten ze het natuurlijk niet.
mij niet opgevallen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:37 schreef Yaku het volgende:
Zij Art nou hoe veel zout ze mee moesten nemen?
Jurkje in de plooi houden!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:38 schreef Guanabana het volgende:
Tering wat is die Cecile irritant, met haar mode-geblaat.
Toch maar effe een andere verdachte kiezen inderdaadquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze gaan t er nu wel heel dik bovenop leggen bij Remy.
Hier ook. Gelukkig heb ik wel een buffertje van 500 pnt voorlopig.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben we Marjolein al wat zien doen?
Het zeezoutbordje stond in het waterquote:
Gaan we Marjolein ooit wat zien doen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die is aan het huppelkuttenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
rond kijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:43 schreef Yaku het volgende:
Ik had gewoon 4 kleine potjes met zout meegenomen naar Art.
Terwijl jij de benen inspecteert, kijken wij wel wie de mol isquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Wat een goeie benen heeft Marjolein toch, viel me vorige week ook al telkens op.
Inderdaad. Eerdere seizoenen hadden dat wel gedaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:44 schreef vuvuzela het volgende:
Ze moeten ook een overzichtje in beeld met de zoutlocaties en wagentjes enzo. Nu weet je zelf ook niet waar je naar kijkt
Vooral dat met die wenkbrauw vond ik leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:45 schreef tralalala het volgende:
Ik moet nu telkens hier aan denken als ik Art zie, die gast doet hem echt goed na.
http://www.dumpert.nl/med(...)efent_voor_widm.html
Mee eens. Maar ja.... Dat is plieziequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef zoem het volgende:
Maar Ellie heeft wel gelijk, ondanks dat het wat autoritair overkomt
Bourgondisch dikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:45 schreef essnhills het volgende:
Doe mij maar een kleine maaltijd, straks word ik dik
Ik kots haar nu al uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ellie gaat keihard uitgekotst worden als ze niet binnenkort uit ligt.
Nee die praat met zn handen. alles goed kan zien en dan even zijn oogleden naar beneden trekken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:47 schreef essnhills het volgende:
Art moet ook wat harder in z'n vork praten
Anders verstaan ze hem niet met die muziek
Ik zou de lichten eens aan doen terwijl je in die tunnel zit, vorige editie deed je ook niet al te goed met je voorspellingenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef AF_ het volgende:
Mijn tunnel richting Tim wordt steeds groter
dan mag ze er van mij wel snel uit eigenlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:48 schreef Guanabana het volgende:
Nee even serieus, gaat Cecile echt het hele seizoen over kleding praten?
precies wat ik dachtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:49 schreef Nizno het volgende:
Gewoon zeggen tegen iedereen dat ze op precies dezelfde plek terug gaan zitten.
Ja zoiets... Melden dat iedereen mee moet werken omdat ze anders vermoord worden ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:50 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
precies wat ik dacht![]()
je buurman onthouden
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zou de lichten eens aan doen terwijl je in die tunnel zit, vorige editie deed je ook niet al te goed met je voorspellingen
Ja lijkt mij ook het makkelijkst.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:49 schreef Nizno het volgende:
Gewoon zeggen tegen iedereen dat ze op precies dezelfde plek terug gaan zitten.
Hoop niet dat zij de Mol is, zou dan de derde wat oudere vrouw op een rij zijn, en ook veel te voorspelbaar. Denk dat we haar wel kunnen afstrepen.quote:
We hebben al een wat oudere vrouw van GTST als mol gehad bovendien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoop niet dat zij de Mol is, zou dan de derde wat oudere vrouw op een rij zijn, en ook veel te voorspelbaar. Denk dat we haar wel kunnen afstrepen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben al een wat oudere vrouw van GTST als mol gehad bovendien.
Ingequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben al een wat oudere vrouw van GTST als mol gehad bovendien.
Uiteraardquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef Pino112 het volgende:
Ze moeten zelf ook weer in de goede volgorde gaan zitten.
Lijkt me wel jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ze moeten natuurlijk zelf ook weer precies zo gaan zitten... of niet?
Nee hoor helemaal niet ! Airen is een leuke meid.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:54 schreef Achterhoker het volgende:
En ik altijd maar denken dat die Airen een typetje was van Wendy van Dijk.
oeps grapjequote:
Haha, hij schijnt een hele kleine piemel te hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Heb best een hekel aan Art gekregen door de jaren heen, maar als hij Spaans spreekt, come to mama
ja dat is best slecht eigenlijk.quote:
heeft de mol misschien geweten dat er per tree werd geoordeeld.. misschien heeft de mol aangestuurd om vakken te maken zodat er meer dan 1 kandidaat op 1 rij bezig wasquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:56 schreef Nizno het volgende:
Je kan niet zien wie er fout zat dus geen idee wie er gemold heeft.
Dan is het Ropquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heeft de mol misschien geweten dat er per tree werd geoordeeld.. misschien heeft de mol aangestuurd om vakken te maken zodat er meer dan 1 kandidaat op 1 rij bezig was
Rop's idee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heeft de mol misschien geweten dat er per tree werd geoordeeld.. misschien heeft de mol aangestuurd om vakken te maken zodat er meer dan 1 kandidaat op 1 rij bezig was
Rop was de persoon die dat voorstelde.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja die roddel ken ik ook jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha, hij schijnt een hele kleine piemel te hebben.
Hoeft niet per se. De mol kan net zo goed een persoon van tree verwisselen. De groep is zo groot dat het niet opvalt. Voordat we in een Rop-tunnel komenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Rop is de mol. Laaaaaaaaaaaaaaaat mij in die tunnel!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:58 schreef zoem het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. De mol kan net zo goed een persoon van tree verwisselen. De groep is zo groot dat het niet opvalt. Voordat we in een Rop-tunnel komen
Ik zit al in de rop tunnelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:58 schreef zoem het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. De mol kan net zo goed een persoon van tree verwisselen. De groep is zo groot dat het niet opvalt. Voordat we in een Rop-tunnel komen
Omdat ze het zelf zei geloof ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:59 schreef essnhills het volgende:
Hoe weet ze zo zeker dat Ellie het verprutst had?
Het zou ook een vrouw kunnen zijn natuurlijk maar ja dan heeft het wel erg weinig tiet.quote:
Nee ze vond het niet leuk dat waar zij een aandeel in had niet goed was. Maar Art zei niet dat het haar 'blok' was die fout was. Maar per trede.quote:
Haardrachtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind Rop een beetje op Margriet lijken
Net als Marjoleinquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Airen is echt compleet irrelevant in dit programma.
Dat zijn de 5 exmollen..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:01 schreef svann het volgende:
Een capture van dat witte gezicht graag!
Dat moet wel iddquote:
Zit erbij voor de sier.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Airen is echt compleet irrelevant in dit programma.
'het laatste woord, letterlijk'quote:
Die p doet me niets, ik ken nog zo'n Rop (en die is al 60). Maar dat kapsel, kamt hij zijn haar met een stofzuiger?quote:
Dat kan niet tijdens de mol. Kom op zeg!quote:
Nu hebben ze twee jokers.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:03 schreef essnhills het volgende:
Dus Taeke mag nu niet naar binnen?
Dom
Of de Mol natuurlijk
Ja.quote:
Dat was Margriet jaquote:
iddquote:
Ik ook, Ropquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet na deze teksten wie de mol is hoor
Ja die vijfde hebben we nog niet gehoord.quote:
hoop tquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |