Ik zou de lichten eens aan doen terwijl je in die tunnel zit, vorige editie deed je ook niet al te goed met je voorspellingenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef AF_ het volgende:
Mijn tunnel richting Tim wordt steeds groter
dan mag ze er van mij wel snel uit eigenlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:48 schreef Guanabana het volgende:
Nee even serieus, gaat Cecile echt het hele seizoen over kleding praten?
precies wat ik dachtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:49 schreef Nizno het volgende:
Gewoon zeggen tegen iedereen dat ze op precies dezelfde plek terug gaan zitten.
Ja zoiets... Melden dat iedereen mee moet werken omdat ze anders vermoord worden ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:50 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
precies wat ik dacht![]()
je buurman onthouden
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zou de lichten eens aan doen terwijl je in die tunnel zit, vorige editie deed je ook niet al te goed met je voorspellingen
Ja lijkt mij ook het makkelijkst.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:49 schreef Nizno het volgende:
Gewoon zeggen tegen iedereen dat ze op precies dezelfde plek terug gaan zitten.
Hoop niet dat zij de Mol is, zou dan de derde wat oudere vrouw op een rij zijn, en ook veel te voorspelbaar. Denk dat we haar wel kunnen afstrepen.quote:
We hebben al een wat oudere vrouw van GTST als mol gehad bovendien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoop niet dat zij de Mol is, zou dan de derde wat oudere vrouw op een rij zijn, en ook veel te voorspelbaar. Denk dat we haar wel kunnen afstrepen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben al een wat oudere vrouw van GTST als mol gehad bovendien.
Ingequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben al een wat oudere vrouw van GTST als mol gehad bovendien.
Uiteraardquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef Pino112 het volgende:
Ze moeten zelf ook weer in de goede volgorde gaan zitten.
Lijkt me wel jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ze moeten natuurlijk zelf ook weer precies zo gaan zitten... of niet?
Nee hoor helemaal niet ! Airen is een leuke meid.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:54 schreef Achterhoker het volgende:
En ik altijd maar denken dat die Airen een typetje was van Wendy van Dijk.
oeps grapjequote:
Haha, hij schijnt een hele kleine piemel te hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Heb best een hekel aan Art gekregen door de jaren heen, maar als hij Spaans spreekt, come to mama
ja dat is best slecht eigenlijk.quote:
heeft de mol misschien geweten dat er per tree werd geoordeeld.. misschien heeft de mol aangestuurd om vakken te maken zodat er meer dan 1 kandidaat op 1 rij bezig wasquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:56 schreef Nizno het volgende:
Je kan niet zien wie er fout zat dus geen idee wie er gemold heeft.
Dan is het Ropquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heeft de mol misschien geweten dat er per tree werd geoordeeld.. misschien heeft de mol aangestuurd om vakken te maken zodat er meer dan 1 kandidaat op 1 rij bezig was
Rop's idee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heeft de mol misschien geweten dat er per tree werd geoordeeld.. misschien heeft de mol aangestuurd om vakken te maken zodat er meer dan 1 kandidaat op 1 rij bezig was
Rop was de persoon die dat voorstelde.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja die roddel ken ik ook jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha, hij schijnt een hele kleine piemel te hebben.
Hoeft niet per se. De mol kan net zo goed een persoon van tree verwisselen. De groep is zo groot dat het niet opvalt. Voordat we in een Rop-tunnel komenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Rop is de mol. Laaaaaaaaaaaaaaaat mij in die tunnel!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:58 schreef zoem het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. De mol kan net zo goed een persoon van tree verwisselen. De groep is zo groot dat het niet opvalt. Voordat we in een Rop-tunnel komen
Ik zit al in de rop tunnelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:58 schreef zoem het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. De mol kan net zo goed een persoon van tree verwisselen. De groep is zo groot dat het niet opvalt. Voordat we in een Rop-tunnel komen
Omdat ze het zelf zei geloof ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:59 schreef essnhills het volgende:
Hoe weet ze zo zeker dat Ellie het verprutst had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |