Dan is het Ropquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heeft de mol misschien geweten dat er per tree werd geoordeeld.. misschien heeft de mol aangestuurd om vakken te maken zodat er meer dan 1 kandidaat op 1 rij bezig was
Rop's idee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heeft de mol misschien geweten dat er per tree werd geoordeeld.. misschien heeft de mol aangestuurd om vakken te maken zodat er meer dan 1 kandidaat op 1 rij bezig was
Rop was de persoon die dat voorstelde.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja die roddel ken ik ook jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha, hij schijnt een hele kleine piemel te hebben.
Hoeft niet per se. De mol kan net zo goed een persoon van tree verwisselen. De groep is zo groot dat het niet opvalt. Voordat we in een Rop-tunnel komenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Rop is de mol. Laaaaaaaaaaaaaaaat mij in die tunnel!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:58 schreef zoem het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. De mol kan net zo goed een persoon van tree verwisselen. De groep is zo groot dat het niet opvalt. Voordat we in een Rop-tunnel komen
Ik zit al in de rop tunnelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:58 schreef zoem het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. De mol kan net zo goed een persoon van tree verwisselen. De groep is zo groot dat het niet opvalt. Voordat we in een Rop-tunnel komen
Omdat ze het zelf zei geloof ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:59 schreef essnhills het volgende:
Hoe weet ze zo zeker dat Ellie het verprutst had?
Het zou ook een vrouw kunnen zijn natuurlijk maar ja dan heeft het wel erg weinig tiet.quote:
Nee ze vond het niet leuk dat waar zij een aandeel in had niet goed was. Maar Art zei niet dat het haar 'blok' was die fout was. Maar per trede.quote:
Haardrachtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind Rop een beetje op Margriet lijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |