mij niet opgevallen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:37 schreef Yaku het volgende:
Zij Art nou hoe veel zout ze mee moesten nemen?
Jurkje in de plooi houden!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:38 schreef Guanabana het volgende:
Tering wat is die Cecile irritant, met haar mode-geblaat.
Toch maar effe een andere verdachte kiezen inderdaadquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze gaan t er nu wel heel dik bovenop leggen bij Remy.
Hier ook. Gelukkig heb ik wel een buffertje van 500 pnt voorlopig.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben we Marjolein al wat zien doen?
Het zeezoutbordje stond in het waterquote:
Gaan we Marjolein ooit wat zien doen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die is aan het huppelkuttenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
rond kijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:43 schreef Yaku het volgende:
Ik had gewoon 4 kleine potjes met zout meegenomen naar Art.
Terwijl jij de benen inspecteert, kijken wij wel wie de mol isquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Wat een goeie benen heeft Marjolein toch, viel me vorige week ook al telkens op.
Inderdaad. Eerdere seizoenen hadden dat wel gedaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:44 schreef vuvuzela het volgende:
Ze moeten ook een overzichtje in beeld met de zoutlocaties en wagentjes enzo. Nu weet je zelf ook niet waar je naar kijkt
Vooral dat met die wenkbrauw vond ik leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:45 schreef tralalala het volgende:
Ik moet nu telkens hier aan denken als ik Art zie, die gast doet hem echt goed na.
http://www.dumpert.nl/med(...)efent_voor_widm.html
Mee eens. Maar ja.... Dat is plieziequote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef zoem het volgende:
Maar Ellie heeft wel gelijk, ondanks dat het wat autoritair overkomt
Bourgondisch dikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:45 schreef essnhills het volgende:
Doe mij maar een kleine maaltijd, straks word ik dik
Ik kots haar nu al uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ellie gaat keihard uitgekotst worden als ze niet binnenkort uit ligt.
Nee die praat met zn handen. alles goed kan zien en dan even zijn oogleden naar beneden trekken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:47 schreef essnhills het volgende:
Art moet ook wat harder in z'n vork praten
Anders verstaan ze hem niet met die muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |