Wil je nou zeggen dat je bewust hoopt dat de economie instort omdat je bang bent dat je anders je gelijk niet krijgt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is het hele punt. Het is wachten totdat de economie helemaal in elkaar stort door de constante instroom van werkloze islamitische onderlagen. Pas dan heb je echt een voedingsbodem voor een landelijke opstand.
Die chat is wel weer ouderwets vermakelijk.quote:
Jah! Gezien de huidige economische situatie kan dat dichterbij zijn dan veel mensen denken; de beurzen zijn momenteel compleet aan het crashen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:57 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het hele punt. Het is wachten totdat de economie helemaal in elkaar stort door de constante instroom van werkloze islamitische onderlagen. Pas dan heb je echt een voedingsbodem voor een landelijke opstand.
Eentje beetje rechts in midden en eentje in midden.quote:
Wat is dit voor miezerige manier om iemand proberen woorden in de mond te leggen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat je bewust hoopt dat de economie instort omdat je bang bent dat je anders je gelijk niet krijgt?
Dat de economie instort is nu eenmaal realiteit, onontkombaar met de onmogelijke schulden en lening-handel waar we nu op draaien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat je bewust hoopt dat de economie instort omdat je bang bent dat je anders je gelijk niet krijgt?
Dat de meeste mensen gewoon een normaal leven leiden en dus én niet de behoefte hebben om te demonstreren én wel wat beters te doen hebben, zou ik als iets positiefs uitleggen. Maar jij leek het als iets negatiefs te zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is dit voor miezerige manier om iemand proberen woorden in de mond te leggen?
Idd. Kijk maar wie er wel/niet meeschreeuwen en om zich heenkijken wanneer het wat onrustiger wordt. Wel grappig, afgezien van de situatie. Ik zie nu de eerste watertanks arriveren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:01 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Eentje beetje rechts in midden en eentje in midden.
Het is niet alleen "ons". China, Rusland, Brazilie, Zuid Afrika alle olieexporterende landen zijn allemaal in economische problemen. De Eurozone natuurlijk ook. Eigenlijk zijn er alleen weinig problemenin India, de USA en de UK voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:01 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dat de economie instort is nu eenmaal realiteit, onontkombaar met de onmogelijke schulden en lening-handel waar we nu op draaien.
De burgermeester van Köln heeft gezegd dat je als vrouw beter een armlengte afstand moet houden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:03 schreef deedeetee het volgende:
der beste Schutz statt Armlänge Mittelmeer Breite ?
Het is ook positief iets. Het heeft echter een keerzijde; het feit dat veel mensen "gewoon een normaal leven leiden en dus én niet de behoefte hebben om te demonstreren" betekent ook dat het voor de politiek makkelijk is om de mening en belangen van die mensen te negeren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:02 schreef Igen het volgende:
Dat de meeste mensen gewoon een normaal leven leiden en dus én niet de behoefte hebben om te demonstreren én wel wat beters te doen hebben, zou ik als iets positiefs uitleggen. Maar jij leek het als iets negatiefs te zien.
vuurwerk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:04 schreef Peachbird het volgende:
knal knal knal.. vuurwerk of waarschuwingsschoten?
Duitsland bijv. heeft een evenwichtige overheidsbegroting en de meeste werkgelegenheid en laagste werkloosheid ooit. En dat terwijl ook nog net het minimumloon is ingevoerd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:01 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dat de economie instort is nu eenmaal realiteit, onontkombaar met de onmogelijke schulden en lening-handel waar we nu op draaien.
Ik sprak geen wens uit in mijn post voor verdere escalatie. Ik stelde slechts een situatie voor waarin dit mogelijk zou zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat de meeste mensen gewoon een normaal leven leiden en dus én niet de behoefte hebben om te demonstreren én wel wat beters te doen hebben, zou ik als iets positiefs uitleggen. Maar jij leek het als iets negatiefs te zien.
Zou ze dat zelf ook gedaan hebben toen ze werd neergestoken?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
De burgermeester van Köln heeft gezegd dat je als vrouw beter een armlengte afstand moet houden.
Op de zolderkamers van menig FOK!ker is het kommer en kwel kennelijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Duitsland bijv. heeft een evenwichtige overheidsbegroting en de meeste werkgelegenheid en laagste werkloosheid ooit. En dat terwijl ook nog net het minimumloon is ingevoerd.
In Nederland trekt de economie geloof ik ook weer aan.
Uiteraard....quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
De burgermeester van Köln heeft gezegd dat je als vrouw beter een armlengte afstand moet houden.
Hard Piet, heel hard. Maar je hebt wel een punt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou ze dat zelf ook gedaan hebben toen ze werd neergestoken?
scherp....quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou ze dat zelf ook gedaan hebben toen ze werd neergestoken?
Ik val net dit topic pas binnen, na het aanzetten van de streamquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Uiteraard....
Is er dan nog iemand die dat niet weet ?
De vreedzame demonstranten wordt gevraagd afstand te nemen van de relschoppers aan de voorkant. Dat betekend dat de Politie de mogelijkheid neemt hard in te grijpenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:05 schreef NanKing het volgende:
Er wordt gevraagd of de mensen terug naar station gaan.
Kom, doe eens niet zo saai.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Duitsland bijv. heeft een evenwichtige overheidsbegroting en de meeste werkgelegenheid en laagste werkloosheid ooit. En dat terwijl ook nog net het minimumloon is ingevoerd.
twitter:SWeiermann twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 16:05:54Die Polizei fordert friedliche Pegida Teilnehmer hinten in der Demo auf zum HBF zurückzukehren. #nopegidanrw reageer retweet
Keurig toch? Wordt je gezegd dat het Schluss mit Lustig isquote:
Dat werkt altijd perfect.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:10 schreef Peachbird het volgende:
Nou zo hef je dus een legitiem protest op, hooligans vooran neerzetten en ze wat vuurwerkjes af laten steken en nu kun je ze allemaal wegvegen alsof ze bijmekaar horen. mooi man.
Alleen voor domme mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:10 schreef ChrisCarter het volgende:
Wel triest dat zo'n demonstratie weer wordt verpest door extremisten van links en rechts. De hele boodschap gaat zo verloren.
BNW is verderop knul.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:10 schreef Peachbird het volgende:
Nou zo hef je dus een legitiem protest op, hooligans vooran neerzetten en ze wat vuurwerkjes af laten steken en nu kun je ze allemaal wegvegen alsof ze bijmekaar horen. mooi man.
De economie trekt alleen aan omdat er heel veel geld ingepompt wordt door de extreem lage rente, dit is gewoon schijn. Als de rente op een normaal niveau zou staan was heel zuid Europa nagenoeg failliet en zou er gewoon een diepe recessie zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Extreem-rechts, extreem-links, een politiecordon ertussen en dan maar rellen is al heel lang een standaard-riedeltje in Duitsland.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:10 schreef ChrisCarter het volgende:
Wel triest dat zo'n demonstratie weer wordt verpest door extremisten van links en rechts. De hele boodschap gaat zo verloren.
Welke beelden denk je dat in het journaal enzo gebruikt gaan worden? Echt niet die van de mensen die inhoudelijk praten, maar de sensatiebeelden wel. Zo krijg je dus dat verknipte beeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Alleen voor domme mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is.
Zijn daar ook moslims in de buurt dan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:13 schreef NanKing het volgende:
Dieses asoziales verhalten ist nicht tolereerbar
synopsis is, pegida alliantie had demonstratie, om een of andere vreemde reden stonden er leus roepende hooligans voorop vanalles te chanten dat er niks mee te maken had, toen stopte de ingesloten stoet, en werd er vuurwerk afgestoken, vervolgens werden ze teruggedrukt met pepperspray en liepen ze rustig weer terug met hier en daar een vuurwerkje nog en een flesje.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:14 schreef Wintar het volgende:
Ik heb even iets gemist?
Is er een demonstratie ontbonden? Welke? Pegida of tegenstanders?
Wat ik van de Pegida-toespraak heb gezien was anders ook huilen met de pet op.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:14 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Welke beelden denk je dat in het journaal enzo gebruikt gaan worden? Echt niet die van de mensen die inhoudelijk praten, maar de sensatiebeelden wel. Zo krijg je dus dat verknipte beeld.
Ja, dit is een mooie uitleg voor het kinderjournaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:18 schreef Peachbird het volgende:
[..]
synopsis is, pegida alliantie had demonstratie, om een of andere vreemde reden stonden er leus roepende hooligans voorop vanalles te chanten dat er niks mee te maken had, toen stopte de ingesloten stoet, en werd er vuurwerk afgestoken, vervolgens werden ze teruggedrukt met pepperspray en liepen ze rustig weer terug met hier en daar een vuurwerkje nog en een flesje.
Nu sterft Zuid Europa een pijnlijkere dood; astronomische jeugdwerkeloosheid (e.g. Spanje 53%) en de meest competente jongeren die Zuid Europa verlaten voor Noord en West Europa.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
De economie trekt alleen aan omdat er heel veel geld ingepompt wordt door de extreem lage rente, dit is gewoon schijn. Als de rente op een normaal niveau zou staan was heel zuid Europa nagenoeg failliet en zou er gewoon een diepe recessie zijn.
Ah ja, dat zullen die hooligans van HoGeSa wel zijn. Die hebben al eens eerder de boel op stelten gezet in Keulen, met behoorlijke rellen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:18 schreef Peachbird het volgende:
ntie had demonstratie, om een of andere vreemde reden stonden er leus roepende hooligans voorop vanalles te chanten dat er niks mee te maken had, toen stopte de ingesloten stoet, en werd er vuurwerk afgestoken, vervolgens werden ze teruggedrukt met pepperspray en liepen ze rustig weer terug met hier en daar een vuurwerkje nog en een flesje.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:13 schreef Peachbird het volgende:
Wat doet die vent met groene hoed nou eigenlijk met dat stuk papier voor elke camera? Wat staat er op?
Dat doen die landen zelf. Neem nou Griekenland. Tsipras wilde liever het spaardictaat accepteren dan uit de euro, en de Varoufakis-fractie in de partij wilde liever uit de euro dan het spaardictaat accepteren. Voor de laatste verkiezingen kwam er een splitsing, en Tsipras won de verkiezingen en de afsplitsing die uit de euro wou kwam niet eens over de kiesdrempel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:20 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Nu sterft Zuid Europa een pijnlijkere dood; astronomische jeugdwerkeloosheid (e.g. Spanje 53%) en de meest competente jongeren die Zuid Europa verlaten voor Noord en West Europa.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:24 schreef deedeetee het volgende:
Je zult als migrant nu op het station daar aan komen.
Vraag me af of je dan snapt waar het over gaat. Die aanranders konden ook geen woord Duits.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:24 schreef deedeetee het volgende:
Je zult als migrant nu op het station daar aan komen.
Die stappen dan heel naief op zo'n extremistische chick afquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vraag me af of je dan snapt waar het over gaat. Die aanranders konden ook geen woord Duits.
Ik zie het (deels) als ongewenst bijeffect van de eurozone. Door een munteenheid te hebben voor Noord en Zuid Europa is de euro te goedkoop voor Noord Europa en te duur voor Zuid Europa, met als gevolg dat Zuid Europa export verliest en Noord Europa export wint. Hierbovenop verliest Zuid Europa (en Oost Europa) haar meest capabele jonge starters aan Noord en West Europa (waar de salarissen hoger liggen). Noord en West Europa profiteren dus ten kosten van Zuid Europa (en Oost Europa).quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:24 schreef Igen het volgende:
Dat doen die landen zelf. Neem nou Griekenland. Tsipras wilde liever het spaardictaat accepteren dan uit de euro, en de Varoufakis-fractie in de partij wilde liever uit de euro dan het spaardictaat accepteren. Voor de laatste verkiezingen kwam er een splitsing, en Tsipras won de verkiezingen en de afsplitsing die uit de euro wou kwam niet eens over de kiesdrempel.
Het is het probleem van een vergrijsd Europa denk ik.
Oudere mensen zijn minder geďnteresseerd in kansen en vinden behoud van hun vermogen belangrijker, lijkt me. Dan krijg je dus dat een euro-uittreding (waarna het geld ineens een stuk minder waard zou zijn) minder acceptabel is dan een torenhoge jeugdwerkloosheid.
Je ziet hetzelfde trouwens ook wel een beetje in Nederland. Daar gaat het partijen zoals de PVV en de SP ook vooral om het behoud van uitkeringen en zorgvoorzieningen enzo ipv. om het zorgen voor meer kansen en betere opleiding van jongeren.
Het had waarschijnlijk wel geholpen als ze niet waren geen relschoppen, denk je ook niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:29 schreef Bensel het volgende:
dit toont wel het failliet aan van de duitse politiek. Het punt dat een demonstratie zo tegengewerkt moet worden, geeft wel aan dat de politiek bang geworden is voor hun eigen bevolking. Diezelfde politici vragen zich waarschijnlijk nog steeds af waarom de mensen zich tegen hen keren.
Ik vind Zweeds veel erger klinken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:29 schreef ChrisCarter het volgende:
Dat Duits klinkt altijd al zo schreeuwerig en als die vent zijn stem verheft dan versterkt dat alleen maar.
Duits is toch wel de minst romantische taal in Europa denk ik
Wordt nog wat met carnaval straks daar trouwens.
relschoppen? ik heb 5 vuurwerkjes af horen gaan, en 2 blikjes bier zien vliegen. Dat noem ik echt geen rellenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:29 schreef Wintar het volgende:
[..]
Het had waarschijnlijk wel geholpen als ze niet waren geen relschoppen, denk je ook niet?
Zweeds schreeuwerig?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:30 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik vind Zweeds veel erger klinken.
Ik heb niet gezien, ik baseerde mij op het relaas van Peachbird.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:30 schreef Bensel het volgende:
[..]
relschoppen? ik heb 5 vuurwerkjes af horen gaan, en 2 blikjes bier zien vliegen. Dat noem ik echt geen rellen
Oeps nee dat bedoelde ik niet het klinkt lelijker, dat bedoel ik.quote:
Duits is juist heel mooi, en romantisch ook. Het kan echter ook heel schreeuwerig klink. Maar dat kenmerkt juist ook de kracht van een taal, de veelzijdigheid.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:29 schreef ChrisCarter het volgende:
Dat Duits klinkt altijd al zo schreeuwerig en als die vent zijn stem verheft dan versterkt dat alleen maar.
zat ik ook al te bekijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:34 schreef Peachbird het volgende:
"dialog mit russland, wir sind das volk" op een van de borden.
hendig.
In Dresden gaat het wandelingetje van Pegida eigenlijk altijd gewoon goed.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:33 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ik heb niet gezien, ik baseerde mij op het relaas van Peachbird.
Maar dan nog, je moet geen aanleiding geven. Je weet dat de autoriteiten het liefst zo'n demonstratie sowieso verbieden. Onder het mom van zogenaamde democratie moeten ze het door laten gaan, maar als je dan ook maar 1 misstap begaat weet je dat er gelijk opgetreden zal worden.
Zweeds klinkt net heel mooi. Zangerig vanwege hoe ze de klemtoon leggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:33 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Oeps nee dat bedoelde ik niet het klinkt lelijker, dat bedoel ik.
Ja, die HoGeSa hebben in Keulen al eerder flink gereld. Wat een triest naam voor je club overigens ook. Alsof ze alleen tegen salafisme zijn. Alsof ze überhaupt onderscheid maken tussen de verschillende stromingen binnen de islam.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:35 schreef Igen het volgende:
[..]
In Dresden gaat het wandelingetje van Pegida eigenlijk altijd gewoon goed.
Maar in Keulen heb je ook die "Hooligans gegen Salafismus"-beweging.
Ik mag hopen dat ze die salafisten stevig op hun bek slaan, zijn die gasten nog ergens goed voor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:35 schreef Igen het volgende:
[..]
In Dresden gaat het wandelingetje van Pegida eigenlijk altijd gewoon goed.
Maar in Keulen heb je ook die "Hooligans gegen Salafismus"-beweging.
Jawel joh, zijn stuk voor stuk kritische denkers.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:37 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ja, die HoGeSa hebben in Keulen al eerder flink gereld. Wat een triest naam voor je club overigens ook. Alsof ze alleen tegen salafisme zijn. Alsof ze überhaupt onderscheid maken tussen de verschillende stromingen binnen de islam.
In elke taal kun je brullen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:29 schreef ChrisCarter het volgende:
Wordt nog wat met carnaval straks daar trouwens.
Dat is trouwens op fora ook een gekaapt narratief, elke keer dat 'de hele islam' en maar geen verstand van de nuances en stromingen binnen die islam. Mensen hier zien alleen maar groepen met elkaar vechten in het midden oosten die allemaal moslim zijn en roepen dan snel gooi er maar een atoombom op voorbijgaand dat er zeker wel een gematigde pacifistische islam bestaat die het liefst gewoon haar gebruiken en cultuur beoefend, alleen botst die cultuur nu eenmaal met de onze en daarom zouden we die stromingen juist in de regios waar ze leven moeten steunen, daarintegen steunen we voor corporationele belangen juist de geweldadige stromingen en sluisen we die door het geenpaspoortnodig beleid ook naar binnen. Waarom denken ze dat er zoveel vechtpartijen zijn in die asielzoekercentra, dat komt niet omdat mensen 'het moeilijk hebben' mensen die ECHT moe zijn van geweld plegen het niet zelf die zijn juist introvert en verslagen. Dat zijn gevechten om meningsverschillen die ze daar ook hebben met voornamelijk de soennieten die dan geweldadig worden. Dat zijn de homo en vrouw onderdrukkende gestoorden, ik ken shiieten en die gaan heel anders met vrouwen om.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:38 schreef karton2 het volgende:
[..]
Jawel joh, zijn stuk voor stuk kritische denkers.
twitter:TurkKick twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 16:39:36Bierchen getrunken,100 m gelaufen, Samstags-Bad erledigt - die Nazis von #Pegida können dann bitte am #koelnhbf abgeholt werden #nopegidanrw reageer retweet
Ik vraag me af hoeveel wij hebben aan die "gematigde Islam". Ik weet vrij zeker dat de gemiddelde inwoner van Mosul ook weinig opheeft met ISIS. Dat heeft de locale niet-Sunni echter weinig geholpen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:42 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dat is trouwens op fora ook een gekaapt narratief, elke keer dat 'de hele islam' en maar geen verstand van de nuances en stromingen binnen die islam. Mensen hier zien alleen maar groepen met elkaar vechten in het midden oosten die allemaal moslim zijn en roepen dan snel gooi er maar een atoombom op voorbijgaand dat er zeker wel een gematigde pacifistische islam bestaat die het liefst gewoon haar gebruiken en cultuur beoefend, alleen botst die cultuur nu eenmaal met de onze en daarom zouden we die stromingen juist in de regios waar ze leven moeten steunen, daarintegen steunen we voor corporationele belangen juist de geweldadige stromingen en sluisen we die door het geenpaspoortnodig beleid ook naar binnen. Waarom denken ze dat er zoveel vechtpartijen zijn in die asielzoekercentra, dat komt niet omdat mensen 'het moeilijk hebben' mensen die ECHT moe zijn van geweld plegen het niet zelf die zijn juist introvert en verslagen. Dat zijn gevechten om meningsverschillen die ze daar ook hebben met voornamelijk de soennieten die dan geweldadig worden. Dat zijn de homo en vrouw onderdrukkende gestoorden, ik ken shiieten en die gaan heel anders met vrouwen om.
En dan ook nog zon faal masker op. Oh en een fedora, wat anders.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:43 schreef Vallon het volgende:
twitter:TurkKick twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 16:39:36Bierchen getrunken,100 m gelaufen, Samstags-Bad erledigt - die Nazis von #Pegida können dann bitte am #koelnhbf abgeholt werden #nopegidanrw reageer retweet
Wij als nederlandse cultuur en identeit (wat natuurlijk een verschrikkelijk iets is volgens eurofielen) niks, de islam hoort hier niet, pertinent niet. Dat is nieteens een kwestie van preferentie maar van 100% tegenstellingen in onze manier van leven.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:46 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel wij hebben aan die "gematigde Islam". Ik weet vrij zeker dat de gemiddelde inwoner van Mosul ook weinig opheeft met ISIS. Dat heeft de locale niet-Sunni echter weinig geholpen.
Je kan net zo goed zeggen, wat heb je aan 'religie'....quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:46 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel wij hebben aan die "gematigde Islam". Ik weet vrij zeker dat de gemiddelde inwoner van Mosul ook weinig opheeft met ISIS. Dat heeft de locale niet-Sunni echter weinig geholpen.
Religie is oude media, populatie controle als het ware. Nou goed, het heeft ook nostalgische en culturele functie, maar in de kern is het niet meer dan dat. Ik stel bijv mijn eigen joods christelijke jeugd op prijs, maar houd daar niet aan vast. Je trekt je lessen en gaat verder met de ontwikkeling, doe je dat niet wordt je simpelweg een commoditeit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:48 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Je kan net zo goed zeggen, wat heb je aan 'religie'....
In wat voor zin? Ik ken Orthodoxe moslims die zich beter hebben ontwikkeld dan menig Atheist.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:52 schreef deedeetee het volgende:
Niemand heeft iets aan de islam. Zelfs de volgelingen niet. Het belemmert hun ontwikkeling.
Zoals ik deed met mijn joods christelijke achtergrond, en slimme islamieten ook doen; je trekt lessen uit de islam en gaat dan verder, alleen stompzinnige schapen(batsers) blijven vasthouden aan religieuze wetten en passen ze op elk godvergeten detail toe.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:52 schreef deedeetee het volgende:
Niemand heeft iets aan de islam. Zelfs de volgelingen niet. Het belemmert hun ontwikkeling.
Het is een mooi wapen, het westen heeft dankzij het geloof ook den hele wereld veroverd en rijkdom vergaard.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:52 schreef deedeetee het volgende:
Sure, goede vraag.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:48 schreef JubaUrbicus het volgende:
Je kan net zo goed zeggen, wat heb je aan 'religie'....
gematigde islam is iets heel anders dan gedomesticeerde islam, dat is weer een nieuwe stroming die fungeert als politieke macht, zie frankrijk, engeland, duitsland en streken waar de sharia nu geldt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:57 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Sure, goede vraag.
Echter, mbt die immigranten wordt de "gematigde Islam" vaak aangehaald om mensen meer positief tegenover die immigranten te laten staan. Het zijn immers vooral "gematigde Moslims" en geen extremisten wordt ons verteld. De "gematigde Islam" is dus meer relevant mbt deze immigratiecrisis dan bijv Christendom of Hinduisme.
Zinloze discussie.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:53 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
In wat voor zin? Ik ken Orthodoxe moslims die zich beter hebben ontwikkeld dan menig Atheist.
Politie is meer bang voor Niet Europeanen - Pegida pakken ze hard aan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Goh... de politie kan wel een Pegida demonstratie uiteenslaan:
[ afbeelding ]
http://www.t-online.de/na(...)oeln-aufgeloest.html
Een orthodoxe moslim die ontwikkeld is ? Dat bestaat niet bij orthodoxie.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:53 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
In wat voor zin? Ik ken Orthodoxe moslims die zich beter hebben ontwikkeld dan menig Atheist.
Wat versta jij onder ontwikkeling?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Een orthodoxe moslim die ontwikkeld is ? Dat bestaat niet bij orthodoxie.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:16 schreef KingRadler het volgende:
je hebt ook niet Praktiserende Moslims in Nederland. Daar heb je totaal geen problemen mee.
En niet praktiserende Nederlanders, die doen ook geen vlieg kwaadquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:16 schreef KingRadler het volgende:
je hebt ook niet Praktiserende Moslims in Nederland. Daar heb je totaal geen problemen mee.
Is ook wel wat makkelijker als je vantevoren weet dat ze er zijn heh.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Goh... de politie kan wel een Pegida demonstratie uiteenslaan:
[ afbeelding ]
http://www.t-online.de/na(...)oeln-aufgeloest.html
Wat zijn dat?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:16 schreef KingRadler het volgende:
Las ook dat vandaag door de pediga mannen in konten en tiet geknepen isquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is ook wel wat makkelijker als je vantevoren weet dat ze er zijn heh.
wat ne homos dan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Las ook dat vandaag door de pediga mannen in konten en tiet geknepen isOnder het mom van "daar moet een piemel in". Dat wordt vooralsnog angstig stilgehouden
Bron?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Las ook dat vandaag door de pediga mannen in konten en tiet geknepen isOnder het mom van "daar moet een piemel in". Dat wordt vooralsnog angstig stilgehouden
Het media narratief begint op de gecoordineerde kleuring.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bezorgde burgers vandaag in Keulen:
[ afbeelding ]
Yup, al zit er wel een hoop van dat bezopen volk tussen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:28 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Het media narratief begint op de gecoordineerde kleuring.
Ja dat wordt dan ook opgetrommelt, als het er is kan het worden gebruikt. Die types mogen wat mij betreft dan ook mee met merkel terug naar de UAE. Al zijn ze niet arabisch, arabieren mogen ook hier komen immers.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yup, al zit er wel een hoop van dat bezopen volk tussen.
1800...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:24 schreef Eenskijken het volgende:
hah, nu pegida er staat zijn er opeens 1000 agenten. Waar waren ze tijdens de jaarwisseling hmm?
Koop maar veel ingeblikt voedsel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:32 schreef Jaroon het volgende:
Ik ga zo inkopen doen. Zijn er al milities waar ik bang voor moet zijn ?
Dan moet je alsnog de deur uit als niet gekleurd iemand.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Koop maar veel ingeblikt voedsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |