quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is er iets van een tijd/live stream voor die demonstraties in Keulen?
Kan bijna niet anders dan dat daar sponsoren achter zitten die elk verzet willen kleuren met dit type ondermensen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:31 schreef Igen het volgende:
"Hooligans Deutschland Hooligans Deutschland"
Ook nog een paar demonstranten met een vlag van de neonazistische NPD.
Wordt dus totaal gekaapt.
Mja. Ik stond compleet achter waar occupy wall street voor stond; net zoals veel mensen in mijn omgeving. Maja, wij hebben nog een te hoge levensstandaard (en full time baan) om daar full time te gaan staan. Occupy werd compleet verneukt door al die loonies die in de media kwamen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Occupy begon ook heel goed. Totdat het gekaapt werd door alu-hoedjes en het een soort van daklozen centra werd (in Amsterdam iig). Zelfs al hebben sommige alu-hoedjes gelijk, sommige dingen kan je gewoon beter niet zeggen als je grote groepen mensen achter je wilt krijgen.
Niet mijn objectieve kanaal maar toegegeven, waar rotzooi is of kan komen is RT ongenuanceerd aanwezig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is er iets van een tijd/live stream voor die demonstraties in Keulen?
100% mee eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:34 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Mja. Ik stond compleet achter waar occupy wall street voor stond; net zoals veel mensen in mijn omgeving. Maja, wij hebben nog een te hoge levensstandaard (en full time baan) om daar full time te gaan staan. Occupy werd compleet verneukt door al die loonies die in de media kwamen.
Dat is met mensen die kritisch zijn mbt immigratie ook gebeurd; alle loonies (e.g. "alle Marokkanen terug naar Turkije") worden in de media uitvergroot om iedereen die kritisch is af te doen als idioten. Dat gaat nu weer gebeuren dmv pegida.
Zo veel pessimisme lijkt me wat overdreven. De CSU is bijv. ook al de hele tijd erg kritisch. Tot nu toe lukt het ze niet om binnen de "Union" de positie van Merkel te doorbreken. Maar er is nu toch wel een bepaalde dynamiek. Zelfs sociaaldemocratische politici van de SPD halen Merkel nu zowat rechts in.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dan hoop je dat er eindelijk eens een normale discussie komt nu de Gutmenschen het debat niet meer kunnen tegenhouden en dan krijg je dit soort types die deze "winst" gelijk weer uit handen geven![]()
Het wordt echt nooit meer wat
Dat is ook wel weer waar ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Zo veel pessimisme lijkt me wat overdreven. De CSU is bijv. ook al de hele tijd erg kritisch. Tot nu toe lukt het ze niet om binnen de "Union" de positie van Merkel te doorbreken. Maar er is nu toch wel een bepaalde dynamiek. Zelfs sociaaldemocratische politici van de SPD halen Merkel nu zowat rechts in.
Met een beetje geluk schijt de politiek genoeg in z'n broek voor extreem-rechts om uit zichzelf eindelijk eens wat te gaan doen.
(De SPD heeft immers in 2005 bijv. ook de halve verzorgingsstaat afgebroken uit angst dat er anders momentum op rechts zou onstaan om de héle verzorgingsstaat af te schaffen.)
Precies... dit soort te extreme demonstraties dragen niets bij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:34 schreef Pharmacist het volgende:
Mja. Ik stond compleet achter waar occupy wall street voor stond; net zoals veel mensen in mijn omgeving. Maja, wij hebben nog een te hoge levensstandaard (en full time baan) om daar full time te gaan staan. Occupy werd compleet verneukt door al die loonies die in de media kwamen.
Dat is met mensen die kritisch zijn mbt immigratie ook gebeurd; alle loonies (e.g. "alle Marokkanen terug naar Turkije") worden in de media uitvergroot om iedereen die kritisch is af te doen als idioten. Dat gaat nu weer gebeuren dmv pegida.
En dat terwijl pegida een alliantie is van bezorgde en eu kritische mensen, dat hier een vocale groep mongolide hooligans vooraan worden gezet en alle andere mensen in een slang erachteraan worden samengeperst en zich niet kunnen afslplitsen van die soort leuzen wordt het beeld gecreeerd dat de gehele demonstratie bestaat uit dit soort types.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:34 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat is de oorsprong van pegida, en daarom is het eng dat de ' gewone ' man meelooptquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:36 schreef SeLang het volgende:
"Deutschland Hooligans"
WTF gaat dit over
RT heeft altijd de beste beelden als het om ongeregeldheden in Europa gaatquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:35 schreef Vallon het volgende:
[..]
Niet mijn objectieve kanaal maar toegegeven, waar rotzooi is of kan komen is RT ongenuanceerd aanwezig.
https://www.rt.com/on-air/pegida-rally-sexual-assaults/
Andersomquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:39 schreef Peachbird het volgende:
[..]
En dat terwijl pegida een alliantie is van bezorgde en eu kritische mensen, dat hier een vocale groep mongolide hooligans vooraan worden gezet en alle andere mensen in een slang erachteraan worden samengeperst en zich niet kunnen afslplitsen van die soort leuzen wordt het beeld gecreeerd dat de gehele demonstratie bestaat uit dit soort types.
Dat is de pest idd. En dat zal helemaal uitgebuit worden door de goedpraters.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:39 schreef Peachbird het volgende:
[..]
En dat terwijl pegida een alliantie is van bezorgde en eu kritische mensen, dat hier een vocale groep mongolide hooligans vooraan worden gezet en alle andere mensen in een slang erachteraan worden samengeperst en zich niet kunnen afslplitsen van die soort leuzen wordt het beeld gecreeerd dat de gehele demonstratie bestaat uit dit soort types.
Er lopen een paar vooraan met gezichtsbeddking en dat moeten ze af doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:43 schreef Scrummie het volgende:
Dat gaat zo wel mis daar, groep is stopgezet maar ik verstond niet waarom
En waar staat Pagida dan voor?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is de pest idd. En dat zal helemaal uitgebuit worden door de goedpraters.
Hm. Oké. Wat een onzinquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Er lopen een paar vooraan met gezichtsbeddking en dat moeten ze af doen.
Politie is naast een onwezenlijke overmacht ook flink bezig iedereen te filmen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Misschien schrijft hun geloof dat wel voorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Yo, bizarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:45 schreef Vallon het volgende:
[..]
Politie is naast een onwezenlijke overmacht ook flink bezig iedereen te filmen.
Gewoon in Boerka komen, dan mag het weer wel toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:45 schreef Vallon het volgende:
[..]
Politie is naast een onwezenlijke overmacht ook flink bezig iedereen te filmen.
Zoals iemand zei, is de politie aan t filmen. Ze willen natuurlijk precies weten met wie ze t te doen hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Misschien schrijft hun geloof dat wel voor
Dat is normaal is Duitsland.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:46 schreef Peachbird het volgende:
Ze lopen daar vooraan gewoon grootblikken bier te drinken.... wat de fuck...
Sommige dingen moet je gewoon bewijzen .quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Occupy begon ook heel goed. Totdat het gekaapt werd door alu-hoedjes en het een soort van daklozen centra werd (in Amsterdam iig). Zelfs al hebben sommige alu-hoedjes gelijk, sommige dingen kan je gewoon beter niet zeggen als je grote groepen mensen achter je wilt krijgen.
Een aanslag van wie? Vrijwel alle aanslagen van jihadisten in Europa zijn dagen tot weken van te voren voorbereid, deze demonstratie plek en tijd is pas een paar dagen bekend lijkt me. Of bedoel je een aanslag van iemand anders? Merkel, om zo van deze gasten af te komen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:42 schreef Peachbird het volgende:
Verwacht eigenlijk een aanslag, elk moment, zou perfect zijn om angst aan te jagen dan wel die hooligan figuren te gebruiken. Maar goed mischien ga ik weer uit van het ergste.
Voor onvevrachte zaken?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:49 schreef daNpy het volgende:
Nu is er wel voldoende mankracht van de politie?
Niet van jihadisten, van de euisten. En niet om 'van ze af te komen' maar om ze te gebruiken. Wie heeft immers die hooligans vooraan gezet?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een aanslag van wie? Vrijwel alle aanslagen van jihadisten in Europa zijn dagen tot weken van te voren voorbereid, deze demonstratie plek en tijd is pas een paar dagen bekend lijkt me. Of bedoel je een aanslag van iemand anders? Merkel, om zo van deze gasten af te komen?
Is het zo gek dat er op een zaterdagmiddag meer politie beschikbaar is voor zoiets, dan met de jaarwisseling?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:49 schreef daNpy het volgende:
Dat is niet gebeurtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:51 schreef deedeetee het volgende:
Nou het is prettig om te zien dat er iig wél politie is al er kerels beschermd moeten worden.
Vind jij het dan logischer dat ze tijdens de jaarwisseling aan de grens stonden te koekeloeren ?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Is het zo gek dat er op een zaterdagmiddag meer politie beschikbaar is voor zoiets, dan met de jaarwisseling?
Ook onder de demonstranten, heb en meen er al een paar gesignaleerd die zich in burger ophouden. Bekende tactiek.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:49 schreef daNpy het volgende:
Jep, ik ook. Manier van om zich heenkijken en capuchon + zwarte bril.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:53 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ook onder de demonstranten, heb en meen er al een paar gesignaleerd die zich in burger ophouden. Bekende tactiek.
Dat doen ze nu ongetwijfeld ook?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vind jij het dan logischer dat ze tijdens de jaarwisseling aan de grens stonden te koekeloeren ?
Je hebt hemquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:54 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Jep, ik ook. Manier van om zich heenkijken en capuchon + zwarte bril.
Dit is het hele punt. Het is wachten totdat de economie helemaal in elkaar stort door de constante instroom van werkloze islamitische onderlagen. Pas dan heb je echt een voedingsbodem voor een landelijke opstand.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:34 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
wij hebben nog een te hoge levensstandaard (en full time baan) om daar full time te gaan staan.
Normaal gesproken kunnen Duitsers prima zonder politie bij het drinken van ettelijke liters bier.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vind jij het dan logischer dat ze tijdens de jaarwisseling aan de grens stonden te koekeloeren ?
Wil je nou zeggen dat je bewust hoopt dat de economie instort omdat je bang bent dat je anders je gelijk niet krijgt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is het hele punt. Het is wachten totdat de economie helemaal in elkaar stort door de constante instroom van werkloze islamitische onderlagen. Pas dan heb je echt een voedingsbodem voor een landelijke opstand.
Die chat is wel weer ouderwets vermakelijk.quote:
Jah! Gezien de huidige economische situatie kan dat dichterbij zijn dan veel mensen denken; de beurzen zijn momenteel compleet aan het crashen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:57 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het hele punt. Het is wachten totdat de economie helemaal in elkaar stort door de constante instroom van werkloze islamitische onderlagen. Pas dan heb je echt een voedingsbodem voor een landelijke opstand.
Eentje beetje rechts in midden en eentje in midden.quote:
Wat is dit voor miezerige manier om iemand proberen woorden in de mond te leggen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat je bewust hoopt dat de economie instort omdat je bang bent dat je anders je gelijk niet krijgt?
Dat de economie instort is nu eenmaal realiteit, onontkombaar met de onmogelijke schulden en lening-handel waar we nu op draaien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat je bewust hoopt dat de economie instort omdat je bang bent dat je anders je gelijk niet krijgt?
Dat de meeste mensen gewoon een normaal leven leiden en dus én niet de behoefte hebben om te demonstreren én wel wat beters te doen hebben, zou ik als iets positiefs uitleggen. Maar jij leek het als iets negatiefs te zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is dit voor miezerige manier om iemand proberen woorden in de mond te leggen?
Idd. Kijk maar wie er wel/niet meeschreeuwen en om zich heenkijken wanneer het wat onrustiger wordt. Wel grappig, afgezien van de situatie. Ik zie nu de eerste watertanks arriveren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:01 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Eentje beetje rechts in midden en eentje in midden.
Het is niet alleen "ons". China, Rusland, Brazilie, Zuid Afrika alle olieexporterende landen zijn allemaal in economische problemen. De Eurozone natuurlijk ook. Eigenlijk zijn er alleen weinig problemenin India, de USA en de UK voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:01 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dat de economie instort is nu eenmaal realiteit, onontkombaar met de onmogelijke schulden en lening-handel waar we nu op draaien.
De burgermeester van Köln heeft gezegd dat je als vrouw beter een armlengte afstand moet houden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:03 schreef deedeetee het volgende:
der beste Schutz statt Armlänge Mittelmeer Breite ?
Het is ook positief iets. Het heeft echter een keerzijde; het feit dat veel mensen "gewoon een normaal leven leiden en dus én niet de behoefte hebben om te demonstreren" betekent ook dat het voor de politiek makkelijk is om de mening en belangen van die mensen te negeren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:02 schreef Igen het volgende:
Dat de meeste mensen gewoon een normaal leven leiden en dus én niet de behoefte hebben om te demonstreren én wel wat beters te doen hebben, zou ik als iets positiefs uitleggen. Maar jij leek het als iets negatiefs te zien.
vuurwerk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:04 schreef Peachbird het volgende:
knal knal knal.. vuurwerk of waarschuwingsschoten?
Duitsland bijv. heeft een evenwichtige overheidsbegroting en de meeste werkgelegenheid en laagste werkloosheid ooit. En dat terwijl ook nog net het minimumloon is ingevoerd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:01 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dat de economie instort is nu eenmaal realiteit, onontkombaar met de onmogelijke schulden en lening-handel waar we nu op draaien.
Ik sprak geen wens uit in mijn post voor verdere escalatie. Ik stelde slechts een situatie voor waarin dit mogelijk zou zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat de meeste mensen gewoon een normaal leven leiden en dus én niet de behoefte hebben om te demonstreren én wel wat beters te doen hebben, zou ik als iets positiefs uitleggen. Maar jij leek het als iets negatiefs te zien.
Zou ze dat zelf ook gedaan hebben toen ze werd neergestoken?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
De burgermeester van Köln heeft gezegd dat je als vrouw beter een armlengte afstand moet houden.
Op de zolderkamers van menig FOK!ker is het kommer en kwel kennelijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Duitsland bijv. heeft een evenwichtige overheidsbegroting en de meeste werkgelegenheid en laagste werkloosheid ooit. En dat terwijl ook nog net het minimumloon is ingevoerd.
In Nederland trekt de economie geloof ik ook weer aan.
Uiteraard....quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
De burgermeester van Köln heeft gezegd dat je als vrouw beter een armlengte afstand moet houden.
Hard Piet, heel hard. Maar je hebt wel een punt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou ze dat zelf ook gedaan hebben toen ze werd neergestoken?
scherp....quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou ze dat zelf ook gedaan hebben toen ze werd neergestoken?
Ik val net dit topic pas binnen, na het aanzetten van de streamquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Uiteraard....
Is er dan nog iemand die dat niet weet ?
De vreedzame demonstranten wordt gevraagd afstand te nemen van de relschoppers aan de voorkant. Dat betekend dat de Politie de mogelijkheid neemt hard in te grijpenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:05 schreef NanKing het volgende:
Er wordt gevraagd of de mensen terug naar station gaan.
Kom, doe eens niet zo saai.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Duitsland bijv. heeft een evenwichtige overheidsbegroting en de meeste werkgelegenheid en laagste werkloosheid ooit. En dat terwijl ook nog net het minimumloon is ingevoerd.
twitter:SWeiermann twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 16:05:54Die Polizei fordert friedliche Pegida Teilnehmer hinten in der Demo auf zum HBF zurückzukehren. #nopegidanrw reageer retweet
Keurig toch? Wordt je gezegd dat het Schluss mit Lustig isquote:
Dat werkt altijd perfect.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:10 schreef Peachbird het volgende:
Nou zo hef je dus een legitiem protest op, hooligans vooran neerzetten en ze wat vuurwerkjes af laten steken en nu kun je ze allemaal wegvegen alsof ze bijmekaar horen. mooi man.
Alleen voor domme mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:10 schreef ChrisCarter het volgende:
Wel triest dat zo'n demonstratie weer wordt verpest door extremisten van links en rechts. De hele boodschap gaat zo verloren.
BNW is verderop knul.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:10 schreef Peachbird het volgende:
Nou zo hef je dus een legitiem protest op, hooligans vooran neerzetten en ze wat vuurwerkjes af laten steken en nu kun je ze allemaal wegvegen alsof ze bijmekaar horen. mooi man.
De economie trekt alleen aan omdat er heel veel geld ingepompt wordt door de extreem lage rente, dit is gewoon schijn. Als de rente op een normaal niveau zou staan was heel zuid Europa nagenoeg failliet en zou er gewoon een diepe recessie zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:05 schreef Igen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |