quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is er iets van een tijd/live stream voor die demonstraties in Keulen?
Kan bijna niet anders dan dat daar sponsoren achter zitten die elk verzet willen kleuren met dit type ondermensen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:31 schreef Igen het volgende:
"Hooligans Deutschland Hooligans Deutschland"
Ook nog een paar demonstranten met een vlag van de neonazistische NPD.
Wordt dus totaal gekaapt.
Mja. Ik stond compleet achter waar occupy wall street voor stond; net zoals veel mensen in mijn omgeving. Maja, wij hebben nog een te hoge levensstandaard (en full time baan) om daar full time te gaan staan. Occupy werd compleet verneukt door al die loonies die in de media kwamen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Occupy begon ook heel goed. Totdat het gekaapt werd door alu-hoedjes en het een soort van daklozen centra werd (in Amsterdam iig). Zelfs al hebben sommige alu-hoedjes gelijk, sommige dingen kan je gewoon beter niet zeggen als je grote groepen mensen achter je wilt krijgen.
Niet mijn objectieve kanaal maar toegegeven, waar rotzooi is of kan komen is RT ongenuanceerd aanwezig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is er iets van een tijd/live stream voor die demonstraties in Keulen?
100% mee eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:34 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Mja. Ik stond compleet achter waar occupy wall street voor stond; net zoals veel mensen in mijn omgeving. Maja, wij hebben nog een te hoge levensstandaard (en full time baan) om daar full time te gaan staan. Occupy werd compleet verneukt door al die loonies die in de media kwamen.
Dat is met mensen die kritisch zijn mbt immigratie ook gebeurd; alle loonies (e.g. "alle Marokkanen terug naar Turkije") worden in de media uitvergroot om iedereen die kritisch is af te doen als idioten. Dat gaat nu weer gebeuren dmv pegida.
Zo veel pessimisme lijkt me wat overdreven. De CSU is bijv. ook al de hele tijd erg kritisch. Tot nu toe lukt het ze niet om binnen de "Union" de positie van Merkel te doorbreken. Maar er is nu toch wel een bepaalde dynamiek. Zelfs sociaaldemocratische politici van de SPD halen Merkel nu zowat rechts in.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dan hoop je dat er eindelijk eens een normale discussie komt nu de Gutmenschen het debat niet meer kunnen tegenhouden en dan krijg je dit soort types die deze "winst" gelijk weer uit handen geven![]()
Het wordt echt nooit meer wat
Dat is ook wel weer waar ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Zo veel pessimisme lijkt me wat overdreven. De CSU is bijv. ook al de hele tijd erg kritisch. Tot nu toe lukt het ze niet om binnen de "Union" de positie van Merkel te doorbreken. Maar er is nu toch wel een bepaalde dynamiek. Zelfs sociaaldemocratische politici van de SPD halen Merkel nu zowat rechts in.
Met een beetje geluk schijt de politiek genoeg in z'n broek voor extreem-rechts om uit zichzelf eindelijk eens wat te gaan doen.
(De SPD heeft immers in 2005 bijv. ook de halve verzorgingsstaat afgebroken uit angst dat er anders momentum op rechts zou onstaan om de héle verzorgingsstaat af te schaffen.)
Precies... dit soort te extreme demonstraties dragen niets bij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:34 schreef Pharmacist het volgende:
Mja. Ik stond compleet achter waar occupy wall street voor stond; net zoals veel mensen in mijn omgeving. Maja, wij hebben nog een te hoge levensstandaard (en full time baan) om daar full time te gaan staan. Occupy werd compleet verneukt door al die loonies die in de media kwamen.
Dat is met mensen die kritisch zijn mbt immigratie ook gebeurd; alle loonies (e.g. "alle Marokkanen terug naar Turkije") worden in de media uitvergroot om iedereen die kritisch is af te doen als idioten. Dat gaat nu weer gebeuren dmv pegida.
En dat terwijl pegida een alliantie is van bezorgde en eu kritische mensen, dat hier een vocale groep mongolide hooligans vooraan worden gezet en alle andere mensen in een slang erachteraan worden samengeperst en zich niet kunnen afslplitsen van die soort leuzen wordt het beeld gecreeerd dat de gehele demonstratie bestaat uit dit soort types.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:34 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat is de oorsprong van pegida, en daarom is het eng dat de ' gewone ' man meelooptquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:36 schreef SeLang het volgende:
"Deutschland Hooligans"
WTF gaat dit over
RT heeft altijd de beste beelden als het om ongeregeldheden in Europa gaatquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:35 schreef Vallon het volgende:
[..]
Niet mijn objectieve kanaal maar toegegeven, waar rotzooi is of kan komen is RT ongenuanceerd aanwezig.
https://www.rt.com/on-air/pegida-rally-sexual-assaults/
Andersomquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:39 schreef Peachbird het volgende:
[..]
En dat terwijl pegida een alliantie is van bezorgde en eu kritische mensen, dat hier een vocale groep mongolide hooligans vooraan worden gezet en alle andere mensen in een slang erachteraan worden samengeperst en zich niet kunnen afslplitsen van die soort leuzen wordt het beeld gecreeerd dat de gehele demonstratie bestaat uit dit soort types.
Dat is de pest idd. En dat zal helemaal uitgebuit worden door de goedpraters.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:39 schreef Peachbird het volgende:
[..]
En dat terwijl pegida een alliantie is van bezorgde en eu kritische mensen, dat hier een vocale groep mongolide hooligans vooraan worden gezet en alle andere mensen in een slang erachteraan worden samengeperst en zich niet kunnen afslplitsen van die soort leuzen wordt het beeld gecreeerd dat de gehele demonstratie bestaat uit dit soort types.
Er lopen een paar vooraan met gezichtsbeddking en dat moeten ze af doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:43 schreef Scrummie het volgende:
Dat gaat zo wel mis daar, groep is stopgezet maar ik verstond niet waarom
En waar staat Pagida dan voor?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is de pest idd. En dat zal helemaal uitgebuit worden door de goedpraters.
Hm. Oké. Wat een onzinquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Er lopen een paar vooraan met gezichtsbeddking en dat moeten ze af doen.
Politie is naast een onwezenlijke overmacht ook flink bezig iedereen te filmen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Misschien schrijft hun geloof dat wel voorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |