Wil je nou zeggen dat je bewust hoopt dat de economie instort omdat je bang bent dat je anders je gelijk niet krijgt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is het hele punt. Het is wachten totdat de economie helemaal in elkaar stort door de constante instroom van werkloze islamitische onderlagen. Pas dan heb je echt een voedingsbodem voor een landelijke opstand.
Die chat is wel weer ouderwets vermakelijk.quote:
Jah! Gezien de huidige economische situatie kan dat dichterbij zijn dan veel mensen denken; de beurzen zijn momenteel compleet aan het crashen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:57 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het hele punt. Het is wachten totdat de economie helemaal in elkaar stort door de constante instroom van werkloze islamitische onderlagen. Pas dan heb je echt een voedingsbodem voor een landelijke opstand.
Eentje beetje rechts in midden en eentje in midden.quote:
Wat is dit voor miezerige manier om iemand proberen woorden in de mond te leggen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat je bewust hoopt dat de economie instort omdat je bang bent dat je anders je gelijk niet krijgt?
Dat de economie instort is nu eenmaal realiteit, onontkombaar met de onmogelijke schulden en lening-handel waar we nu op draaien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat je bewust hoopt dat de economie instort omdat je bang bent dat je anders je gelijk niet krijgt?
Dat de meeste mensen gewoon een normaal leven leiden en dus én niet de behoefte hebben om te demonstreren én wel wat beters te doen hebben, zou ik als iets positiefs uitleggen. Maar jij leek het als iets negatiefs te zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is dit voor miezerige manier om iemand proberen woorden in de mond te leggen?
Idd. Kijk maar wie er wel/niet meeschreeuwen en om zich heenkijken wanneer het wat onrustiger wordt. Wel grappig, afgezien van de situatie. Ik zie nu de eerste watertanks arriveren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:01 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Eentje beetje rechts in midden en eentje in midden.
Het is niet alleen "ons". China, Rusland, Brazilie, Zuid Afrika alle olieexporterende landen zijn allemaal in economische problemen. De Eurozone natuurlijk ook. Eigenlijk zijn er alleen weinig problemenin India, de USA en de UK voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:01 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dat de economie instort is nu eenmaal realiteit, onontkombaar met de onmogelijke schulden en lening-handel waar we nu op draaien.
De burgermeester van Köln heeft gezegd dat je als vrouw beter een armlengte afstand moet houden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:03 schreef deedeetee het volgende:
der beste Schutz statt Armlänge Mittelmeer Breite ?
Het is ook positief iets. Het heeft echter een keerzijde; het feit dat veel mensen "gewoon een normaal leven leiden en dus én niet de behoefte hebben om te demonstreren" betekent ook dat het voor de politiek makkelijk is om de mening en belangen van die mensen te negeren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:02 schreef Igen het volgende:
Dat de meeste mensen gewoon een normaal leven leiden en dus én niet de behoefte hebben om te demonstreren én wel wat beters te doen hebben, zou ik als iets positiefs uitleggen. Maar jij leek het als iets negatiefs te zien.
vuurwerk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:04 schreef Peachbird het volgende:
knal knal knal.. vuurwerk of waarschuwingsschoten?
Duitsland bijv. heeft een evenwichtige overheidsbegroting en de meeste werkgelegenheid en laagste werkloosheid ooit. En dat terwijl ook nog net het minimumloon is ingevoerd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:01 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dat de economie instort is nu eenmaal realiteit, onontkombaar met de onmogelijke schulden en lening-handel waar we nu op draaien.
Ik sprak geen wens uit in mijn post voor verdere escalatie. Ik stelde slechts een situatie voor waarin dit mogelijk zou zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat de meeste mensen gewoon een normaal leven leiden en dus én niet de behoefte hebben om te demonstreren én wel wat beters te doen hebben, zou ik als iets positiefs uitleggen. Maar jij leek het als iets negatiefs te zien.
Zou ze dat zelf ook gedaan hebben toen ze werd neergestoken?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
De burgermeester van Köln heeft gezegd dat je als vrouw beter een armlengte afstand moet houden.
Op de zolderkamers van menig FOK!ker is het kommer en kwel kennelijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Duitsland bijv. heeft een evenwichtige overheidsbegroting en de meeste werkgelegenheid en laagste werkloosheid ooit. En dat terwijl ook nog net het minimumloon is ingevoerd.
In Nederland trekt de economie geloof ik ook weer aan.
Uiteraard....quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
De burgermeester van Köln heeft gezegd dat je als vrouw beter een armlengte afstand moet houden.
Hard Piet, heel hard. Maar je hebt wel een punt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou ze dat zelf ook gedaan hebben toen ze werd neergestoken?
scherp....quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou ze dat zelf ook gedaan hebben toen ze werd neergestoken?
Ik val net dit topic pas binnen, na het aanzetten van de streamquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Uiteraard....
Is er dan nog iemand die dat niet weet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |