quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:23 schreef Cynic het volgende:
Vandaag promotie gemaakt!
Naar maat 48...![]()
En nu kijken of de nagels wél aan mijn tenen vast willen blijven zitten.
Morgen 24km testen in BeltrumMeteen 24km op nog niet ingelopen schoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
ik had ook vernomen dat het leuk was. Ik loop de eerstvolgende keer ook mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, dat klinkt wel heel leuk, en lekker laagdrempeligga ik eens serieus naar kijken!
Ja he dan klopt de route niet in mijn klokje.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:19 schreef McTwente het volgende:
[..]
Omdat jij er naar vroeg, maar zeker ook voor eventuele andere geïnteresseerden:
Er is een planning voor de UHT (Utrechtse Heuvelrug Trail). Verzamelen in Driebergen-Zeist om 10.23 uur (vertrektijd trein naar Rhenen) of in Rhenen om 10.51 uur.
Voor alle duidelijkheid, we lopen dan dus van Rhenen naar Driebergen-Zeist.
Ik kan niets beloven, maar er zijn ook een aantal duo's (mensen die deels fietsen en deels lopen). Misschien kan er nog een duo gevormd worden voor degenen die de volledige afstand te ver vinden...
Inlopen is voor hardlopers!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Meteen 24km op nog niet ingelopen schoenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben meer benieuwd of ik er een beetje mee kan klimmen want we hebben ook nog een stuk of 75 hindernissen.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Inlopen is voor hardlopers!
Komt bij, het is vrij veel zo:Ja ik dacht al zoiets. Maar goed, alsnog! Veel plezier en succes morgen! Lijkt me best koud..maar je hebt iig goed drijfvermogen in de modder met maat 48SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben meer benieuwd of ik er een beetje mee kan klimmen want we hebben ook nog een stuk of 75 hindernissen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
In een maat 48 past ook veel modderquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja ik dacht al zoiets. Maar goed, alsnog! Veel plezier en succes morgen! Lijkt me best koud..maar je hebt iig goed drijfvermogen in de modder met maat 48
Goed, ik ga even nieuwe koffie zettenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:48 schreef La_Tramposa het volgende:
maar je hebt iig goed drijfvermogen in de modder met maat 48
Ik kom ook wel meehobbelen als TWC ook meegaat, was toch al van plan om hem dit jaar weer een keer te doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:19 schreef McTwente het volgende:
[..]
Omdat jij er naar vroeg, maar zeker ook voor eventuele andere geïnteresseerden:
Er is een planning voor de UHT (Utrechtse Heuvelrug Trail). Verzamelen in Driebergen-Zeist om 10.23 uur (vertrektijd trein naar Rhenen) of in Rhenen om 10.51 uur.
Voor alle duidelijkheid, we lopen dan dus van Rhenen naar Driebergen-Zeist.
Ik kan niets beloven, maar er zijn ook een aantal duo's (mensen die deels fietsen en deels lopen). Misschien kan er nog een duo gevormd worden voor degenen die de volledige afstand te ver vinden...
Naar maat 48...![]()
Morgen 24km testen in BeltrumMooie patta's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Naar maat 48...![]()
Morgen 24km testen in BeltrumGeen inov-8 meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salamons zijn over het algemeen smaller aan de voorvoet...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Meeste modellen gaan maar tot 47.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Geen inov-8 meer?
Salamons zijn over het algemeen smaller aan de voorvoet...
Zolang ze maar niet te hard lopen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kom ook wel meehobbelen als TWC ook meegaat, was toch al van plan om hem dit jaar weer een keer te doen.
Lekker op het gemakje toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet te hard lopen.
Dat is al snel! Dan moet je maar snel een beetje gaan taperenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:54 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga eens een weekje uitrusten. Zondag (de 17e) een hm en mijn benen zijn echt super gaar.
Vandaag rustig 12 km gelopen, tot 14 uur vanmiddag en ik ben nu nóg moe
Enniewee, dinsdag en donderdag maar niet naar de AV maar gewoon een rustig rondje en dan maar afwachten of het PR-dag wordt
Thanks! Ik start om 10 uur. Heb niet het gevoel dat ik er klaar voor ben, maar het is maar een veredelde training/testrun...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:56 schreef Quoi het volgende:
@Cynic: Dat zal vast gaan schelen qua blauwe tenen
[..]
Dat is al snel! Dan moet je maar snel een beetje gaan taperen![]()
@YUR: Als ik je niet meer zie/spreek, veel succes morgen!! Hoelaat start je?
Hey Ja, succes morgenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Thanks! Ik start om 10 uur. Heb niet het gevoel dat ik er klaar voor ben, maar het is maar een veredelde training/testrun...
Ik heb hem vandaag in handen gehad, mijn zus heeft hem gekocht voor me, voornamelijk voor de stick die erbij zit (we hadden namelijk zo'n stick op de expo in Vegas geprobeerd).quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand die foamroller bij de Lidl gekocht? Hoe bevalt hij?
Dat was toch een duo-UHT, met de fietser?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik hoop het wel.Maar als ze met voor fietsers gaan werken heb ik er een hard hoofd in.
Daar staat hij andersom in.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat was toch een duo-UHT, met de fietser?
Ik denk niet dat ze op een Jero-tempo gaan lopen of zo.
En dan nog, jij hebt zo'n kek klokkie met navigatie? Dan lopen we hem samen lekker rustig, als de rest zo'n haast heeft
Oh ja. Bij mij doet zo'n gladde foamroller helemaal niks, ik moet wel zo'n grid hebben. Maar twijfel nu ook om weer The Stick te kopen, want daarmee kun je toch wat specifieker vervelende plekken aanpakkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag in handen gehad, mijn zus heeft hem gekocht voor me, voornamelijk voor de stick die erbij zit (we hadden namelijk zo'n stick op de expo in Vegas geprobeerd).
Mijn nichtje van 12 voelt het iig goed, als ze de foamroller gebruikt
Ikzelf heb al een foamroller dus pa mag deze hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |